oba ausi kiyanava den colombo kiyanava, khoeda ban inne2008 idan colombo.. dan padinchith colombo
Eka yaluwek na ban
Connection walin udaw aragena naya karayek wenawata wada... Thaniyen deyak karaganna eka sahenna sahallu wadak
oba ausi kiyanava den colombo kiyanava, khoeda ban inne2008 idan colombo.. dan padinchith colombo
Eka yaluwek na ban
Connection walin udaw aragena naya karayek wenawata wada... Thaniyen deyak karaganna eka sahenna sahallu wadak
uba kolamba dakalawath thiynawada anatha kukuloකොළබ ඉන්නෙ බහුතරේ අමූ කපටියෝ බන් ඕකුන්ව ආශ්රය නොකරන තරමට හොදයි.
ඔය කොළබ ඉන්නෙ උන් නටවන්න දන්නෙ .අපේ මුස්ලිම් සහෝදරයෝ සහ නදියෙන් එහා රටේ අයියල අක්කලා.
උබ කැම්පස් යන්ව නම් university of colombo තෝර ගනින්.ඕකේ ඉන්නවා ඔය posh උන් ටිකක්.ඒකේ ඇතුලෙදී connection හදා ගනින්.
තව ඔය un එකේ v force කියල volunteer service එකක් තියෙනවා ඒකට join වෙන්න.
toatmasters club එකකටත් එකතු වෙයන්.
කඩ්ඩ හදා ගනින්.
ඊට පස්සෙ බිස්නස් හරි තමන් කරන දේක හරි වැඩ්ඩෙක් වෙන්න
uba kolamba dakalawath thiynawada anatha kukulo
Ada udema ganja gahuwadaBus eke yanna danne na lol


ube age eka kiyada ban ..mokadda karana business eka ?1996 idan colombo. giyeth hodama skolekata. melo contact ekak na. degreeth gatta eth namata.
prashna godak thibba vedak na katha karala. pera karama thama. salli thibbath enjoy karanna labun na. business ekak thiyenava eth eke growth ekak na. adugane badinna kellekvath hoyaganna na kendara hinda.

ube age eka kiyada ban ..mokadda karana business eka ?
athal eka kiyanne nugegoda,dehiwela,maharagam,Rajagiriya, nawala, boralesgamuva unuth kiyanne colombo kiyala![]()
![]()

colombo kiwwama class valata category venava ban.
1. ward place, bagatalle street, rosmead place, Horton place, bance place - tikak posh set eka
2. wellawatta, bambalapitiya, borella, narahenpita, thibirigasyayaya, etc - mid class un
3. slave island, kochchikade,pamankada, petta, grandpass, thawa 2nd category valath modukku thiyana Colombo 07 vala torinton kiyanneth mudukkuwak - mudukku set eka
oya 2nd 3rd thamai dangerous, btw @Emosi meh balapan api me bambuwen khoma hari yanna innava mu thawama meka athul jiwath venna hadanava
athal eka kiyanne nugegoda,dehiwela,maharagam,Rajagiriya, nawala, boralesgamuva unuth kiyanne colombo kiyala![]()
![]()

Man koi weleda ban mama ausi kiala kiwweoba ausi kiyanava den colombo kiyanava, khoeda ban inne
un Colombo city nemai machan, un Colombo districtun kohetada aithi wenne![]()
Man koi weleda ban mama ausi kiala kiwwe
ඕසි රටේ උන් වෙන රටවල් වල හිටියත් ඵහෙමම තමා..අහල බලපං උන් ළග වැඩ කරන ඵකෙක්ගෙන් සැලකිළි කොහොමද කියලා.![]()
Ahanna deyak na... Mama awrudu ganak weda...
Hoda minihata un wenaskamak karanne na
Oya wedakaranwa kiana unge hati api nodannawa neweyne... Amu sakkili... Lankawe penne nadda
colombo kiwwama class valata category venava ban.
1. ward place, bagatalle street, rosmead place, Horton place, bance place - tikak posh set eka
2. wellawatta, bambalapitiya, borella, narahenpita, thibirigasyayaya, etc - mid class un
3. slave island, kochchikade,pamankada, petta, grandpass, thawa 2nd category valath modukku thiyana Colombo 07 vala torinton kiyanneth mudukkuwak - mudukku set eka
oya 2nd 3rd thamai dangerous, btw @Emosi meh balapan api me bambuwen khoma hari yanna innava mu thawama meka athul jiwath venna hadanava
athal eka kiyanne nugegoda,dehiwela,maharagam,Rajagiriya, nawala, boralesgamuva unuth kiyanne colombo kiyala![]()
![]()
