Nokala varadakata 2 days remand hitiya Galle prison eke. Mama athulata yamata pera prison ASP talk ekak kala , apu reason eka ehema ahala. A vagema chief jailor mata kivva, onama problem ekak athi unothin chief jailor ta avith report karanna kiyala. Amathaka novana siddhiya thama, prison ASP room eke ASP EKKA talk karanakota 20 years vage kollek ava ada gena room eka athulata, podi ekek vage u adanava hodatama. Uta athuledi hodatama gahala. ASP ahuva remand venna karapu varada mokakkdha kiyala u gen. U kiwwa girl kenek dusanaya karapu varadata ava kiyala. Athule un oya vage rape case avama , uta allan hodatama revenna gahanava.