Awesome machan
තෑන්ක්ස් මචෝ.
no words to express..The best thread i saw in this Year...!
eka husmata kiyeuwa. novel ekak wage. patta.
bump






bump
සඳමෝල් බුවා විසින් යාවත්කාලීන කරන ලදී....![]()
Great work bro
bump




![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
පට්ට...!!. නව කතාවක් කියෙව්ව වගේ දැනුනෙ....
patta
patta ban
ඔන්න මම ඔයාව රේප් කලා....![]()




මචන් උඹේ thread එක බැලුවා. හරි ආස හිතුන උඹල වගේ මිනිස්සු ගැන. හරිම සතුටක් දැනුනේ මචන් ඒක කියවනකොට. උඹලට පින් මේ වගේ දේවල් share කරනවට. photos දාද්දි copyright logo එකක් දාල දාපන්. අනෙක උඹලගෙම channel එකක් , site එකක් start කරපන්.


Matara Kasun rawlath uba ekkada ban yanne, oka fb photos danne u thaniyen kolombas wage owa hoyan giya wage
pennapan okata me comment eka![]()
anyway nice thread, nice pics bro. tfs


