කෑල්ල එක්ක Room එකේ ඉද්දි උන අමතක නොවන සිද්දි
කෑල්ල එක්ක room යද්දී, room එකෙදී සිදුවුන අමතක නොවන සිදුවීම් බෙදාගමුද කට්ටිය...
දේශපාලන කයි කතන්දර, කඩේයාම් දකිද්දි කිරියට එන එකත් එපා වෙනවනේ...
කෑල්ල එක්ක room යද්දී, room එකෙදී සිදුවුන අමතක නොවන සිදුවීම් බෙදාගමුද කට්ටිය...
මගේ අත්දැකීම් මේකට එකතු කරේ නැත්තම් හරි නෑනේ ඉතින්..ඔන්න කීවා ඇත්තටම මන් නම් රූම් ගිහින් නෑ.
කෑල්ල එක්ක room යද්දී, room එකෙදී සිදුවුන අමතක නොවන සිදුවීම් බෙදාගමුද කට්ටිය...
දේශපාලන කයි කතන්දර, කඩේයාම් දකිද්දි කිරියට එන එකත් එපා වෙනවනේ...
කෑල්ල එක්ක room යද්දී, room එකෙදී සිදුවුන අමතක නොවන සිදුවීම් බෙදාගමුද කට්ටිය...
මගේ අත්දැකීම් මේකට එකතු කරේ නැත්තම් හරි නෑනේ ඉතින්..ඔන්න කීවා ඇත්තටම මන් නම් රූම් ගිහින් නෑ.
Last edited:






