Maybe that's what your mom feeds you. No wonder why you have become the person you are todayLat වලවල් හාරන් කන්න ඇති නේ පොන්නයෝ උපාදි කඩේට ගෙවන්න![]()
Maybe that's what your mom feeds you. No wonder why you have become the person you are todayLat වලවල් හාරන් කන්න ඇති නේ පොන්නයෝ උපාදි කඩේට ගෙවන්න![]()
balu gu kapan uba ponnaya.ballige puthek
mona higana jeewithada oi mewa, meeta wada hodai balu gu kapan
balu gu kapan uba ponnaya.
@Geshi95 බැල්ලි තොට මම ප්රෙසිදියේ හමිනුනේ බලපන් -බැන්දට පස්සේ 2 -අරන් , එහෙවු එකේ තොට pm දාල මට love කරන්ඩ කිව්වේ නැ , මම ඇහුවේ හුකමුද කියලා තොගෙන් . එක අය හන්ගන්ඩ දෙයක් නෑ . තෝ පට්ට වෙසියක් නිසා ඔන්න මම love කරමුද කිවනම් මම ලජ්ජා වෙනවා . තෝ නිකන් බඩුව වෙන්ඩ එපා හුත්ති . මේකේ ඉන්න සමහර එවුන්ට ගු ගද ගහන උබ බඩුවක් උනාට මට පට්ට වෙසියක් . වර තොට කටට දෙන්ඩ . මහතයත් 8 years හිකුවේ නැති බඩුව . හිතගනින්කෝ තරම . හුත්ත ගද ඇති ලග පාතකවත් ඉන්ඩ බැරි තරම්
Waren kawannaballige puthek
mona higana jeewithada oi mewa, meeta wada hodai balu gu kapan
balu gu kapan uba ponnaya.
@Geshi95 බැල්ලි තොට මම ප්රෙසිදියේ හමිනුනේ බලපන් -බැන්දට පස්සේ 2 -අරන් , එහෙවු එකේ තොට pm දාල මට love කරන්ඩ කිව්වේ නැ , මම ඇහුවේ හුකමුද කියලා තොගෙන් . එක අය හන්ගන්ඩ දෙයක් නෑ . තෝ පට්ට වෙසියක් නිසා ඔන්න මම love කරමුද කිවනම් මම ලජ්ජා වෙනවා . තෝ නිකන් බඩුව වෙන්ඩ එපා හුත්ති . මේකේ ඉන්න සමහර එවුන්ට ගු ගද ගහන උබ බඩුවක් උනාට මට පට්ට වෙසියක් . වර තොට කටට දෙන්ඩ . මහතයත් 8 years හිකුවේ නැති බඩුව . හිතගනින්කෝ තරම . හුත්ත ගද ඇති ලග පාතකවත් ඉන්ඩ බැරි තරම්
@hena7 inna thenaka walak haran meriyan ponayo, social forum wala inne pirimida genuda danne nethuwa hukanna katha karanna tharan thota asahanayada wesige putho.අනේ එහෙමද.. මම දැන් කුණුහරුපෙන් බනිද්දි පැත්තකට වෙලා ඉන්නම්..වැදගත් විදියට තමයි අපිත් ජීවත් වෙන්නෙ හලෝ. ඒක නිසා කොහේවත් යන ගොන්නුන්ගෙන් කුණුහරුප අහගන්න අපිට ඕනෙ නෑ. කවුරු කියලද හිතුවෙ. පාඩුවෙ ඉන්නකොට කුණුහරුපෙන් බැන්නම සද්ද නැතුව පැත්තකට වෙන්න තරම් පිස්සුවක් නෑ. වට්ටි අම්මා බැරි නම් ඕන එකක් ඕන කෙනෙක් හිතා ගන්න. මට ඒක වැඩක් නෑ.. ඔච්චර කැහැටු වට්ටි අම්මලාට PM දදා නෝන්ඩි වෙන ඔයා කවුරු වෙන්න පුළුවන්ද?
View attachment 222760
View attachment 222761
Waren kawanna
]
Pala ponna ltte wathu demala@hena7 inna thenaka walak haran meriyan ponayo, social forum wala inne pirimida genuda danne nethuwa hukanna katha karanna tharan thota asahanayada wesige putho.
ai dan thread eka purama gu kala thiyenne thopi, madida
------ Post added on Jan 15, 2024 at 9:51 PM
Thoge puka palala palala anthimata mage post walata like dala shape una ponnaya, dan wesiyak wenuwen peniinda awith. thota gu kauwala @Geshi95 huthige gada gahana kimbe athullanawa thoge muna. balla dana gahapiya ponns.@hena7 inna thenaka walak haran meriyan ponayo, social forum wala inne pirimida genuda danne nethuwa hukanna katha karanna tharan thota asahanayada wesige putho.
ai dan thread eka purama gu kala thiyenne thopi, madida
------ Post added on Jan 15, 2024 at 9:51 PM
Ammo lat upadi ponnayaMaybe that's what your mom feeds you. No wonder why you have become the person you are today![]()
රුහුණෙ පිසිකල් ගියපු පොන්න හිගන්නා දැන් ඔහොමම දැන් කරන ජොබ් එකයි මාසෙ පඩියයිත් කියාගෙන පලයන්කොඇයි තොපේ අවුරුද්දේ උන් කැමපස් ගියේ නැද්ද.
ප්රයිවට්.මොන ප්රයිවට්ද පකෝ ලංකාවේ ගූ ගුබ්බෑයම් ටික.it කෑවේ තොපි තමා උපාදි කඩ බැල්ලිගේ පුතාලා.SLIIT වේසිගේ පුතා බලු බල්ලෙක් ගනන් ගන්නේ නැති හිගන ඩිග්රි කරලා මුඩුක්කු කම්පැනි වල ලැගලා අපිට ටෝක් දෙන්න එනවා
.උපාදි කඩ ගූ පොන්නයන්ට තියන පිලිගැනීම අපි නොදන්නවා යෑ
.තොපි මේ a/l ගූ ගාගන යන්තම් පාස් කරන් අපිට ටෝක් දෙන්න එන්නේ
.
ඉරිසියාව තියෙන්නේ බන් වේසිගේ පුතාලාට.අපි කතා කලොත් විතරයි අනිත් ගවර්මන්ට් ගියපු උන් ටික මේකේ මුන්ට බයේ ඉන්නවා
Thoge puka palala palala anthimata mage post walata like dala shape una ponnaya, dan wesiyak wenuwen peniinda awith. thota gu kauwala @Geshi95 huthige gada gahana kimbe athullanawa thoge muna. balla dana gahapiya ponns.
Pala ponna ltte wathu demala
ඔහොම නිකම වගේ පිංබත් ගිල ගිල හිටියොත් උඹේ දැණුමත් එක්ක කොහොමත් උඹට පොදු වැසිකිළියක් ගාව 20 ඒව එකතු කරන්න තමා වෙන්නෙ පොන්ස්. ඒක හින්ද ජීවිතකාලෙම කරන්න වෙන ජොබ් එකට ගරහන්න එපා.Ammo lat upadi ponnaya
Yeah I copied this comment from somewhere.දැන් වගේම තමා ඔය වේසි කොහෙන් හරි කොපි කරන් ඇවිත් මේකේ paste කරනවා.
හොරේ උබේ නික්ලැල් හුත්ත අස්සේ ඇති බලගනින් වද බැල්ලි.තොගේ ගොන් මොලේ තරම පෙන්නන්න එපා ඉතින්.මොරටුවේ graduate හුත්ත තමා උබේ
.තෝ වගේ වද නූගත් බැල්ලියොන්ට සෙට් වෙන්නේ ඉතින් කොරියාවේ යන නූගත් බල්ලොම තමා
.
AMO AMO LOKU AYYA.MN 3RD SHY KALE NA PAKO.2ND SHY EKEN RUHUNA PHYSICAL AAWA.UBE JATHAKEDA OYA DAALA TIYENNE WAMBATU PONNAYA.
Google translate pihitai wesiYeah I copied this comment from somewhere.If you don’t mind please let our chat continue in English. When you replied I will copy the reply wherever then paste it here. Alright?
You can also use it. Isn’t it?Google translate pihitai wesi
Puke amaruwak na wesiyeYou can also use it. Isn’t it?
Then let’s plug your rubbish in English here.. I will find replies somewhere and paste them here.. he he.Puke amaruwak na wesiye
Puke amaruwak na wesiye
වැල්ලමඩම ගමේ උන්වත් ඔහොම කතා කරනවා ඇහිලා නෑ.2ND SHY EKEN RUHUNA PHYSICAL AAWA