කිරියෙ පාඩුවෙ ඉන්න මෙම්බර්ස්ලාට

hena7

Well-known member
  • Dec 17, 2023
    377
    288
    63
    ballige puthek


    mona higana jeewithada oi mewa, meeta wada hodai balu gu kapan
    balu gu kapan uba ponnaya.
    @Geshi95 බැල්ලි තොට මම ප්රෙසිදියේ හමිනුනේ බලපන් -බැන්දට පස්සේ 2 -අරන් , එහෙවු එකේ තොට pm දාල මට love කරන්ඩ කිව්වේ නැ , මම ඇහුවේ හුකමුද කියලා තොගෙන් . එක අය හන්ගන්ඩ දෙයක් නෑ . තෝ පට්ට වෙසියක් නිසා ඔන්න මම love කරමුද කිවනම් මම ලජ්ජා වෙනවා . තෝ නිකන් බඩුව වෙන්ඩ එපා හුත්ති . මේකේ ඉන්න සමහර එවුන්ට ගු ගද ගහන උබ බඩුවක් උනාට මට පට්ට වෙසියක් . වර තොට කටට දෙන්ඩ . මහතයත් 8 years හිකුවේ නැති බඩුව . හිතගනින්කෝ තරම . හුත්ත ගද ඇති ලග පාතකවත් ඉන්ඩ බැරි තරම්
     

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    balu gu kapan uba ponnaya.
    @Geshi95 බැල්ලි තොට මම ප්රෙසිදියේ හමිනුනේ බලපන් -බැන්දට පස්සේ 2 -අරන් , එහෙවු එකේ තොට pm දාල මට love කරන්ඩ කිව්වේ නැ , මම ඇහුවේ හුකමුද කියලා තොගෙන් . එක අය හන්ගන්ඩ දෙයක් නෑ . තෝ පට්ට වෙසියක් නිසා ඔන්න මම love කරමුද කිවනම් මම ලජ්ජා වෙනවා . තෝ නිකන් බඩුව වෙන්ඩ එපා හුත්ති . මේකේ ඉන්න සමහර එවුන්ට ගු ගද ගහන උබ බඩුවක් උනාට මට පට්ට වෙසියක් . වර තොට කටට දෙන්ඩ . මහතයත් 8 years හිකුවේ නැති බඩුව . හිතගනින්කෝ තරම . හුත්ත ගද ඇති ලග පාතකවත් ඉන්ඩ බැරි තරම්
    😹

    ballige puthek


    mona higana jeewithada oi mewa, meeta wada hodai balu gu kapan
    Waren kawanna
    ]
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    balu gu kapan uba ponnaya.
    @Geshi95 බැල්ලි තොට මම ප්රෙසිදියේ හමිනුනේ බලපන් -බැන්දට පස්සේ 2 -අරන් , එහෙවු එකේ තොට pm දාල මට love කරන්ඩ කිව්වේ නැ , මම ඇහුවේ හුකමුද කියලා තොගෙන් . එක අය හන්ගන්ඩ දෙයක් නෑ . තෝ පට්ට වෙසියක් නිසා ඔන්න මම love කරමුද කිවනම් මම ලජ්ජා වෙනවා . තෝ නිකන් බඩුව වෙන්ඩ එපා හුත්ති . මේකේ ඉන්න සමහර එවුන්ට ගු ගද ගහන උබ බඩුවක් උනාට මට පට්ට වෙසියක් . වර තොට කටට දෙන්ඩ . මහතයත් 8 years හිකුවේ නැති බඩුව . හිතගනින්කෝ තරම . හුත්ත ගද ඇති ලග පාතකවත් ඉන්ඩ බැරි තරම්
    අනේ එහෙමද.. මම දැන් කුණුහරුපෙන් බනිද්දි පැත්තකට වෙලා ඉන්නම්.. 😂 වැදගත් විදියට තමයි අපිත් ජීවත් වෙන්නෙ හලෝ. ඒක නිසා කොහේවත් යන ගොන්නුන්ගෙන් කුණුහරුප අහගන්න අපිට ඕනෙ නෑ. කවුරු කියලද හිතුවෙ. පාඩුවෙ ඉන්නකොට කුණුහරුපෙන් බැන්නම සද්ද නැතුව පැත්තකට වෙන්න තරම් පිස්සුවක් නෑ. වට්ටි අම්මා බැරි නම් ඕන එකක් ඕන කෙනෙක් හිතා ගන්න. මට ඒක වැඩක් නෑ.. ඔච්චර කැහැටු වට්ටි අම්මලාට PM දදා නෝන්ඩි වෙන ඔයා කවුරු වෙන්න පුළුවන්ද? 🤔

    View attachment 222760
    View attachment 222761
    @hena7 inna thenaka walak haran meriyan ponayo, social forum wala inne pirimida genuda danne nethuwa hukanna katha karanna tharan thota asahanayada wesige putho.

    😹


    Waren kawanna
    ]


    ai dan thread eka purama gu kala thiyenne thopi, madida
    ------ Post added on Jan 15, 2024 at 9:51 PM
     

    hena7

    Well-known member
  • Dec 17, 2023
    377
    288
    63
    @hena7 inna thenaka walak haran meriyan ponayo, social forum wala inne pirimida genuda danne nethuwa hukanna katha karanna tharan thota asahanayada wesige putho.




    ai dan thread eka purama gu kala thiyenne thopi, madida
    ------ Post added on Jan 15, 2024 at 9:51 PM
    Thoge puka palala palala anthimata mage post walata like dala shape una ponnaya, dan wesiyak wenuwen peniinda awith. thota gu kauwala @Geshi95 huthige gada gahana kimbe athullanawa thoge muna. balla dana gahapiya ponns.
     
    • Haha
    Reactions: Antare 2.8

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    ඇයි තොපේ අවුරුද්දේ උන් කැමපස් ගියේ නැද්ද😹.

    ප්‍රයිවට්😹.මොන ප්‍රයිවට්ද පකෝ ලංකාවේ ගූ ගුබ්බෑයම් ටික.it කෑවේ තොපි තමා උපාදි කඩ බැල්ලිගේ පුතාලා.SLIIT වේසිගේ පුතා බලු බල්ලෙක් ගනන් ගන්නේ නැති හිගන ඩිග්‍රි කරලා මුඩුක්කු කම්පැනි වල ලැගලා අපිට ටෝක් දෙන්න එනවා😹😂.උපාදි කඩ ගූ පොන්නයන්ට තියන පිලිගැනීම අපි නොදන්නවා යෑ😹🙈.තොපි මේ a/l ගූ ගාගන යන්තම් පාස් කරන් අපිට ටෝක් දෙන්න එන්නේ😹.




    ඉරිසියාව තියෙන්නේ බන් වේසිගේ පුතාලාට.අපි කතා කලොත් විතරයි අනිත් ගවර්මන්ට් ගියපු උන් ටික මේකේ මුන්ට බයේ ඉන්නවා
    රුහුණෙ පිසිකල් ගියපු පොන්න හිගන්නා දැන් ඔහොමම දැන් කරන ජොබ් එකයි මාසෙ පඩියයිත් කියාගෙන පලයන්කො 🤣 එකපාර රිප්ලයි කරන්න අමාරු නං ටිකක් වෙලා අඩලා වරෙන් 🤣
     
    • Haha
    Reactions: nvhcc89

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Thoge puka palala palala anthimata mage post walata like dala shape una ponnaya, dan wesiyak wenuwen peniinda awith. thota gu kauwala @Geshi95 huthige gada gahana kimbe athullanawa thoge muna. balla dana gahapiya ponns.

    lingika asahana ponnaya, baduwak gahanna ona nam salli dila gahapan ponnayo. kimbak gada gahanawa kiyala tho maradana wesa genunta diwa demmada




    thoge post walata like damme kawuda, pennapanko
    https://elakiri.com/search/2701141/


    Pala ponna ltte wathu demala

    saren sare eka ekagen pukshana wela, account maru kara kara ena ubala wage ballige puthala peththaka dala thiyenne, ganan ganne neha
    ------ Post added on Jan 15, 2024 at 10:10 PM
     
    • Haha
    Reactions: gamerlk

    Sen-lu

    Well-known member
  • Ammo lat upadi ponnaya
    ඔහොම නිකම වගේ පිංබත් ගිල ගිල හිටියොත් උඹේ දැණුමත් එක්ක කොහොමත් උඹට පොදු වැසිකිළියක් ගාව 20 ඒව එකතු කරන්න තමා වෙන්නෙ පොන්ස්. ඒක හින්ද ජීවිතකාලෙම කරන්න වෙන ජොබ් එකට ගරහන්න එපා. 😂
     
    දැන් වගේම තමා ඔය වේසි කොහෙන් හරි කොපි කරන් ඇවිත් මේකේ paste කරනවා.
    Yeah I copied this comment from somewhere. 😌😂 If you don’t mind please let our chat continue in English. When you replied I will copy the reply wherever then paste it here. Alright?
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    IMG_4677.jpeg


    හොරේ උබේ නික්ලැල් හුත්ත අස්සේ ඇති බලගනින් වද බැල්ලි.තොගේ ගොන් මොලේ තරම පෙන්නන්න එපා ඉතින්😹.මොරටුවේ graduate හුත්ත තමා උබේ😹.තෝ වගේ වද නූගත් බැල්ලියොන්ට සෙට් වෙන්නේ ඉතින් කොරියාවේ යන නූගත් බල්ලොම තමා😹🙈.
    AMO AMO LOKU AYYA.MN 3RD SHY KALE NA PAKO.2ND SHY EKEN RUHUNA PHYSICAL AAWA.UBE JATHAKEDA OYA DAALA TIYENNE WAMBATU PONNAYA.
    🤣🤣🤣