බූට් මත් නෙමේ බන්. අනේ මන්ද. දිග කතා ඔව්ව. වැඩක් නැහැ කියල. අනික තව සීන් තියේ ගැනු එපා වෙන්න.



බූට් මත් නෙමේ බන්. අනේ මන්ද. දිග කතා ඔව්ව. වැඩක් නැහැ කියල. අනික තව සීන් තියේ ගැනු එපා වෙන්න.



මටත් දැන් කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙන්න හිතෙන් නැහැ බන්. සිරාවටම. ආදරේ නම් කරන්න හිතෙන්නෙම නැහැ.



දෙපාරක්. දෙවෙනි පාර එකත් කෙල උනා වයස නිසා. එකී පට්ටම ලස්සනයි බන්. ඒ නිසා වෙන කෙල්ලෙක් ගැන හිතෙන් නැහැ දැන්
උඹ බූට් කාලම ගේ වෙලා![]()
![]()
බූට් මත් නෙමේ බන්. අනේ මන්ද. දිග කතා ඔව්ව. වැඩක් නැහැ කියල. අනික තව සීන් තියේ ගැනු එපා වෙන්න.




තෝ නේද උට්ටියේ උගේ අතින් අල්ලගෙන කොලබදී ඇඩුවයි කියන්නේ. දැන් බොරුවට මාව අල්ලන්න හදනවා. *සී...ඔව් ඉතින් උඹට කෙල්ලෝ මොකටද කොල්ලෙක් ඉන්නකොට. අර පොඩි එකා එක්ක ගස් ගල් අස්සේ රිංගනකොට![]()
ඌ එළකිරි ඉන්නවද බන්? උගේ අක්ක ෆොටෝ එකක් දැම්මට පස්සේ ඌව දැක්කෙම නැහැ.මම පොඩි එකාට ත්රෙඩ් එකේ ලින්ක් එක යැව්වා
![]()
ගණන් ගන්න දෙයක් උඹට හිතට අල්ලන කෙල්ලෙක් තාම හම්බ වෙලා නෑ මට වගේ. එහෙම හම්බ උනොත් ඕක හරි යයි.බැඳපු එවුන් විඳින කරසර දැක්කම බඳින්න නම් හිතෙන් නෑ ඉතිං

hama relationship ekak ma eka wage kiyala hitanne..
දැනට ත්රිතික අධ්යාපනය ලබන උබ වගේම ජිවිතේ target තියෙන ඒවාට මුලිකත්වය දිලා මහන්සි වෙලා ඉගෙන ගන්න කෙල්ලෙක් ව සෙට් කර ගනින්. relationship පටන් ගනිද්දිම කතා බහ කරලා boundaries හදා ගනින් උබ relationship එකකින් බලාපොරොත්තු වෙන දේවල් එනම් මනම් etc.


ඔව් බං මල වදයක් තමා![]()
කෙල්ලොද බං වටින්නෙ සල්ලි![]()
සල්ලි හොයපං![]()
සෙක්ස් වුනත් සල්ලි වලට ගත්තෑකිනෙ බං..
අනික මැරෙන්න පණ අදිනකොට උදව්වට ඉන්නෙ කෙල්ලද ? නෑනෙ දොස්තරල ඒගොල්ලන්ට ගෙවන්න ඕනෙ
අනික ඕකුන් යාළු කරගත්තාම තමන්ට කැමති ෆිල්ම් එක ටීවීසීරීස් එක බැලුවෑකිද ?
උඹට ගේම් ඔෆ් ත්රෝන්ස් බලන්න ඕනෙ කෙල්ල කෑගහනව මේහ් ආදරයයි බලන්න ඕනෙ කියල.
මල &^%&*ක්නෙ බං![]()
සල්ලි හොයාගෙන ආරක්ෂාව ඕන්නං මොකක් හරි සෙකියුරිටි සිස්ටම් එකකුත් සෙට් කරගෙන තුවක්කුවකුයි මන්න දෙක තුනකුයි අරගෙන ආතල් එකේ ජීවත් වෙයං![]()









මේක නං අසාධාරණ test එකක් බන් ..අරක aircraft carrier එකක්නේ .. ලෝකෙටම 15යිද කොහේදෝ තියෙනේ![]()

