කොමර්ෂල් bank ඔන්ලයින්, ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ්.

HK-PR

Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    HNB, visa infinity දෙනවා, හොඳ credit limit එකක් දෙනවා, සමහරවිට 5M,
     
    • Love
    Reactions: snm1990

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මේ අලුත් සම්පත් විශ්ව මගුල පුදුම වදයක් දෙන්නේ.. ගිය මාසේ 100000 වැඩි ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් පෙමට් වැඩ කර..පේමන්ට් එක කරන්න ගියාම මගුල් කියවනවා...

    මේ රෙද්ද නිසා සම්පත් එපා උනා.. කොමර්ෂල් එක පැත්තේ යන්න බැලුවේ.. එකේ ඔන්ලයින් එක හොදයිද? ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් එක කොහොමද? ඉගුරු දීලා මිරිස් ගත්තා වගේ තියෙයිද?
    කොමර්ෂල් නම් එපා වෙලා ඉන්නේ උබට ගන්න යන දවසේම එපා වෙයි උන් අහන අනවශ්‍ය ප්‍රශ්න වැල / උන් කියන ගොන් කතා අහලම NDB වගේ try කරපන්.

    කොමර්ෂල් එකේ Debit Card එක දෙන්නේ ව්‍යාපාරික දේවල් කරන්නේ නෑ කියලා අත්සනක් අරගෙන කොලයකට.

    තව රු ලක්ෂයක Limite එකක් දැම්මා කියල SMS එකක් ආවා.
     
    • Wow
    Reactions: snm1990

    Kfire

    Active member
  • May 26, 2015
    218
    157
    43
    Colombo
    NTB web එක අවුලක් නැද්ද? web app එකෙන්ම money market account thiyeda?

    සම්පත් එකනම් එපා ම උනා


    scheduled කරන්න ගියාම එපා වෙනවා.. කර්ඩ් එක ඇඩ් කර, ගිය මාසෙ පෙමන්ට් එක schedule කරන්න දුන්න, දැන් දෙන්නෙ නෑ..

    උන්ගෙ customer service පට්ට අවුල්.. අපි හිගන්නො ගානට දාලා සලකන්නෙ
    ------ Post added on Feb 16, 2026 at 10:40 AM
    sampath eka kohomath customer lata onawata epa wata katha karanne
    onana nam hitapan nath nam palayan line eka deene
    Loan ekak ehema request karala balapan
    asa hithenawa :rofl:
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    NTB/HNB best apps.
    sampath nm epaa una, FD ekak against loan ekak danna giyam app eken try kalam web eken try karanna kiyanaw, web eken try karam app eken try karanna kiyanaw :angry:
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,611
    8,864
    113
    NTB/HNB best apps.
    sampath nm epaa una, FD ekak against loan ekak danna giyam app eken try kalam web eken try karanna kiyanaw, web eken try karam app eken try karanna kiyanaw:angry:
    sampath eka kohomath customer lata onawata epa wata katha karanne
    onana nam hitapan nath nam palayan line eka deene
    Loan ekak ehema request karala balapan
    asa hithenawa :rofl:
    බලමු... HNB, NTB ගිහින් විස්තර අහලා බලන්න ඔන හිමින්..

    මට ඔනි වෙබ් එකෙන් credit card payment schedule කරන එක හරියට වැඩ කරන්න..
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,567
    113
    App හොඳම HNB

    බලමු... HNB, NTB ගිහින් විස්තර අහලා බලන්න ඔන හිමින්..

    මට ඔනි වෙබ් එකෙන් credit card payment schedule කරන එක හරියට වැඩ කරන්න..
    HNB mobile app එකෙන් credit card payments schedule කරන්න පුලුවන්. Limit ගැන නන් no idea.
    ------ Post added on Feb 16, 2026 at 7:22 PM
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,710
    8,458
    113
    COM bank un IP restricted karala. dan sathi dekak lankawen pita idan log wenna baha. email 25 wage damma un kiyanawa un restricted karala nahalu. ammage redda wada naha thaama
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,960
    833
    113
    29
    Gampaha
    matanan oya hama app ekakatama wada dan aluth BOC flex app eka maru, ona karana features okkoma thiyenawa hadissiye bank ekata yanna unoth thama kes eka ithin eka nisa eka parak giyama thiyena okkoma balala hadagena awa nan hari
    BOC app eken mata dan other bank up to 10M fund transfer karanna puluwan ee limit ekath mata ona widihata adujust karaganna puluwan app ekenma
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    matanan oya hama app ekakatama wada dan aluth BOC flex app eka maru, ona karana features okkoma thiyenawa hadissiye bank ekata yanna unoth thama kes eka ithin eka nisa eka parak giyama thiyena okkoma balala hadagena awa nan hari
    BOC app eken mata dan other bank up to 10M fund transfer karanna puluwan ee limit ekath mata ona widihata adujust karaganna puluwan app ekenma
    sira boc flex eka maru thama, un kiwwa b app eka discontinue karanawa kiyala, and issarahata Flex eka thama dev karanwa kiwwe,

    NTB lage Frimi wagema wei habai

    hama bank ekakinma app 2-3 k nathuwa unge service okkoma ekama app ekakin dunna nam e wage iwarai
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,369
    113
    Kotahena
    ඉගුරු දීලා මිරිස් ගත්තා වගේ
    commerical bank client la ge salli site eka fishing site ekakin horaa kaala kiylaa unwe online transfer limits 100,000 wata adu kara last week.
    Bank app eken අවුලක් na neda.
    Site eke විතරයි oka
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,611
    8,864
    113
    matanan oya hama app ekakatama wada dan aluth BOC flex app eka maru, ona karana features okkoma thiyenawa hadissiye bank ekata yanna unoth thama kes eka ithin eka nisa eka parak giyama thiyena okkoma balala hadagena awa nan hari
    BOC app eken mata dan other bank up to 10M fund transfer karanna puluwan ee limit ekath mata ona widihata adujust karaganna puluwan app ekenma

    sira boc flex eka maru thama, un kiwwa b app eka discontinue karanawa kiyala, and issarahata Flex eka thama dev karanwa kiwwe,

    NTB lage Frimi wagema wei habai

    hama bank ekakinma app 2-3 k nathuwa unge service okkoma ekama app ekakin dunna nam e wage iwarai

    Bank app eken අවුලක් na neda.
    Site eke විතරයි oka
    මට app එකට වැඩිය වෙබ් එක තමා ඔනි.. ඇප් එකේවැඩ ටිකට NSB එක තියෙනවා..

    ක්‍රෙඩිට් කරඩ් එකත් එක්ක අවුලක් නැති වෙබ් එකක් ඔනි.. payment schedule කරන්න වගෙ දේවල්
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    මට app එකට වැඩිය වෙබ් එක තමා ඔනි.. ඇප් එකේවැඩ ටිකට NSB එක තියෙනවා..

    ක්‍රෙඩිට් කරඩ් එකත් එක්ක අවුලක් නැති වෙබ් එකක් ඔනි.. payment schedule කරන්න වගෙ දේවල්
    frimi eke nam NTB credit card ekak thiyanwa nam apita credit card eka select karala eken bill payment fund transfer wage dewal karannath puluawan,

    boc flex eke eka ba,, sampath wishwath ba, ipay balala nam na,,,, frimi wage option thiyana app ekak thama dakke na
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,953
    1
    6,821
    113
    Dude FriMi customer service is extremely responsive ;

    For an example ;
    If I send them just a regular email regarding any issue ; The call me within few minutes dude ( not a random occurance but for every email I've ever sent )

    Holy shit, never seen such a responsive customer service anywhere else
     

    pcud

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    2,382
    608
    113
    Dude FriMi customer service is extremely responsive ;

    For an example ;
    If I send them just a regular email regarding any issue ; The call me within few minutes dude ( not a random occurance but for every email I've ever sent )

    Holy shit, never seen such a responsive customer service anywhere else
    machan but frimi eke statements kisima thanakin piliganne na. ewagema thama api kochchara ganudenu karath ungen apita kisima benefit ekak labenneth na. kotinmma NTB ekata giyath un salakanne na
     
    • Like
    Reactions: Yeezus

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,953
    1
    6,821
    113
    machan but frimi eke statements kisima thanakin piliganne na. ewagema thama api kochchara ganudenu karath ungen apita kisima benefit ekak labenneth na. kotinmma NTB ekata giyath un salakanne na
    ඔව් dear
    කෙනා කෙනාට සාපේක්ෂයි ඉතින් භාවිතා කිරීමට අපේක්ෂා කරන අරමුණ මත !

    ලංකාවේ Banking App ( Finance Managing App ) වලින් මම හිතන්නේ නෑ FriMi තරම් advanced app එකක් ඇති කියලා !

    Virtual Card feature is groundbreaking
    මගේ සාමාන්‍යයන් වැඩවලට statements ඕනි වෙන්නේ නෑ ! Regular Payments කරන්න FriMi use කරනවා mostly ! ☺️
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    ඔව් dear
    කෙනා කෙනාට සාපේක්ෂයි ඉතින් භාවිතා කිරීමට අපේක්ෂා කරන අරමුණ මත !

    ලංකාවේ Banking App ( Finance Managing App ) වලින් මම හිතන්නේ නෑ FriMi තරම් advanced app එකක් ඇති කියලා !

    Virtual Card feature is groundbreaking
    මගේ සාමාන්‍යයන් වැඩවලට statements ඕනි වෙන්නේ නෑ ! Regular Payments කරන්න FriMi use කරනවා mostly ! ☺️
    oka kiyala therum karanna ba ban katawath ehema, frimi eke apta ona hama option ekama thiyanwa
     
    • Like
    Reactions: Yeezus