කොල්ලනේ මෙන්න කැරි කොටි ගේම ඉල්ලනවා [reddit WAR]

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මූ කියලා තියන එකේ වැරැද්ද මොකක්ද බං????? කොතනද වැරදි???? ජාතිය බලලා මිනිස්සු ජජ් කරන්න ඉස්සල්ලා ඌ කියන්න හදන දේ වටහාගන්න බලපන්. කොටි සේරම දෙමළ උනාට දෙමළ හැමෝම කොටි නෙවෙයි

    u kiyapu ekata mamath ekagay

    sinhala medium ol kala AL kala satha 5ka wadak na
    national lanuage eka sinhala tiyala english use karanna ona ban

    hama ekatama english puluwan una nam ratakata yannath lesiy
    google eke self studies karanna lesiy
    kochchara wasida
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    මොකක්ද බන් මූ කියල තියන එකේ අවුල. උබට මොලේ අමාරුවක් තියනවද?
    ගොබ්බ ඉන්ටනෙට් වීරයො
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • කලබල වෙන්නෙ කාරි නෑ නේ බොකා!! පුල්ලි මාරු උනාට කැලේ කොටියාට මාරු වෙන්නේ නෑ නේ බොකා!! 🥴
    kermit-700x426.jpg
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    mehema game illanna hitennet oya reddit eke tiyana reason ekai
    poddak kadda igenagattanam therenawa sinhala minissu nemei sinhala language ekata switch unu eka gana kiyala

    me wage ewata down vote report karanna oni naha ekata wiruddawa points tiyanawanam discuss karanna puluwan wenna oni
    scene eka e post eka valid wenawa mokada lankawe ewun IELTS karala danatamath PR ekak gahan mehen panala yanne

    puluwan nam rata diyunu karala eka weradiy kiyala oppu karanna oni, nattam IELTS tamai :P
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    So? Sinhala the language..Not Sinhalese the race 🤦‍♂️

    And he has some valid points. Thats why people are trying to put their children in to the English medium.
    Gon point
    If the majority is Sinhalese then the official language should be Sinhala.
    That's a basic right.
     

    Pakudasami

    Well-known member
  • May 18, 2009
    881
    313
    63
    Gon point
    If the majority is Sinhalese then the official language should be Sinhala.
    That's a basic right.
    :yes:

    පෙනව නේද? ප්‍රශ්නෙ විතරක් කියෝලා අවහම ඔහොම වෙනවා. පොන්න වගෙ මෙහ්ට්න පුක දෙන්නෙ නැතුව සමහර එවුන් කියල තියෙන ඒවා කියොලා වරෙන්
    ubane metane awit puka denne okak allagena, ubama deepan itin gihin :lol:
    ------ Post added on Jun 22, 2021 at 2:51 PM
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    Pakudasami

    Well-known member
  • May 18, 2009
    881
    313
    63
    mehema game illanna hitennet oya reddit eke tiyana reason ekai
    poddak kadda igenagattanam therenawa sinhala minissu nemei sinhala language ekata switch unu eka gana kiyala

    me wage ewata down vote report karanna oni naha ekata wiruddawa points tiyanawanam discuss karanna puluwan wenna oni
    scene eka e post eka valid wenawa mokada lankawe ewun IELTS karala danatamath PR ekak gahan mehen panala yanne

    puluwan nam rata diyunu karala eka weradiy kiyala oppu karanna oni, nattam IELTS tamai :P
    පෙනව නේද? ප්‍රශ්නෙ විතරක් කියෝලා අවහම ඔහොම වෙනවා.
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    මට එච්චර ඉංගිරිසි බෑ.ඒත් මේකෙ වැරැද්දක් මට පේන් නෑනෙ.
     
    • Like
    Reactions: Ryan08

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    ඕවට මුකුත් කියන්න එපා අපේ එවුන්ට හරියට තරහ යනවා
    ජාතිවාදය අවුස්සනවා කියල
    කොටිය ඇවිල්ල පුකේ ඇරියත් සද්ද නැතුව ඉදපන්
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    ඔතන කියල තියෙන්නෙ අද්‍යාපන ක්‍රමය ගැඅන නෙමෙයි . රජ්‍ය සේවය ගැන . රටක රාජ්‍ය භාශාව ඒ රටේ මිනිස්සුන්ට තේරෙන එකක් වෙන්න ඕනෙ .අනෙක තවමත් ලන්කාවෙ සමහර නඩු අහන්නෙ ඉන්ස්‍රීසියෙන්,අන්න ඒවා වෙනස් වෙන්න ඕනේ .බන්ඩාරනායක සින්හල විතරක් ගෙනාපූ එක වැරදියි , හැබැයි පස්සෙ හරි ඒක නිවරදි වෙලා දෙමලත් අද සින්හල වගේම පිලිගන්නවනෙ.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    පෙනව නේද? ප්‍රශ්නෙ විතරක් කියෝලා අවහම ඔහොම වෙනවා.

    nikan hitapan demala minissu innawa, un danne tamil and english. Jobak karagena iddi eka parak Sinhala walata switch karanawa
    e minissunta yana enamak naha itin. eken unta kela una passe ewa use karan LTTE wage ewath hadenna gatta awurudu 30k maragatta

    yantham Tamil obaganna une 13A walin. ekath uda ayet 88 89 wali awa maha galagottiyak una

    Mukuth nokara tibba widiyata English tibbanam kisi prashanayak naha, Tamil and Sinhala minissunge communication gap ekath adu wenawa
    ada wela tiyenne Sinhala minissu sinhala igenagannawa, Tamil minissu tamil igenagannawa. godak ayata kadda bari nisa communicate karanna baha

    api degollo thungollo awurudu ganak maragannawa gahagannawa rata diyunuwak naha, antime hamoma ratata banala wena kohe hari paninna balan inne