කොලෙස්ටරෝල් ප්‍රශ්ණයක්...

CoolToToo

Member
Feb 27, 2014
542
54
0
ඒ වගේමයි ඔරේන්ජ් ජූස්.උබ දන්නවද සුද්දෝ උදේට චීස්,බිත්තර,හැම්,බේකන් කාලා බොන්නේ ඔරේන්ජ් ජූස්.අර කාපු තෙල් ඔක්කොම කඩාගෙන යනවා හුජ්ජ එක්ක.:D
Ado owmai, hama tv series ekakama film ekakama mama oka dakala thiyenawa :)
 

highlander

Member
Jul 8, 2009
932
59
0
Colombo
cholesterol nathi thel one nam sunflower oil, canola oil thamai. naturally cholesterol free. olive oil wage jara rahak enneth ne pol thel wage mai.
 

Rasthiyadu padanama

Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    Lose newei ban ganne pol thel

    සමහර තැන් තියෙනවා පොල් තෙල් හිදලා දෙන.ඒ පොල් තෙල් සුදු පාටයි.ගාන ටිකක් වැඩියි..අන්න ඒවා සුපිරි.පොල්තෙල් වල කොලෙස්ටරෝල් තියෙනවා කියන කතාව බොරු..හැබැයි ගන්නවානම් අන්න ඒ වගේ සුදු පාට පොල් තෙල් ගනින්:yes:.
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Meda haraniya beepan every day.
    Omega 3 ganin
    Coq10
    2 - 3 times per week (karapincha gahapan) wathura tikak daala kola blender karala 30ml wage beepan.
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    cholesterol nathi thel one nam sunflower oil, canola oil thamai. naturally cholesterol free. olive oil wage jara rahak enneth ne pol thel wage mai.


    Kisima oil ekakata naturally choleterol na ban. chole na...thiyenne sisterol wiatarai. Choleterol free kiyana eka marketing trick ekak.

    Saturated fat wadi samahara oil wala ekai ewa hoda na kiyanne.
    Olive oil wala saturated fat adui (which is bad) poly /mono saturated fat thamai thiyenne ..eka shape.


    hodama ithin karapincha / goraka wage dewal thamai.
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    කරපිංචා කනවනම් කාපන් ඔන්න බෙහෙත

    conditions-indigestion-curry-leaves-THS.jpg

    :yes::yes::yes::yes:
     

    other guy

    Well-known member
  • Apr 18, 2014
    8,667
    770
    113
    neverland
    LDL/HDL/TG ලෙවල්ස් කොහොමද?
    වයස කියද? අඩුවයසෙන් නම් පාරමපරිකව එන එකක් වෙන්න පුලුවන් .අම්මා හාත්තාසහොදරයොත් චෙක්ක් කරලා නැත්නම් චෙක් කරගන්න කියන්න්.
    ඩීප් ෆ්රයි කරන දේවල් කන්න එපා. තෙල් කෑම අඩු කරන්න. තෙල් විදියට ඔලිව් හෝ සෙසමි ඔයිල් පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් නම් . එරොබික් එක්සර්සයිස් එකක් කරන්න පටන් ගන්න වෙනවා.
    ඩොක්ටර් කෙනෙකුටපෙන්නුවා නේද? බොහොවිට බෙහෙත් පාන් ගන්නේ නැතුව කෑම පාලන්‍ය කරලා මාස 3කින් වගේආපහුචෙක්කරන්න කියයි.ඒ විදියට කරන්න .
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    බය වෙන්නෙපා
    මචන් බැදපු කෑම ජාති, අර්තාපල්, ෂෝට් ඊට්ස්, පොඩි පොඩි බිස්කට් ජාති, යොදය සහිත කිරි, බටර්, බිත්තර වගේ දේවල් කන එක වහාම නවත්තන්න
    හොඳට ව්‍යායාම කරන්න. විශේෂයෙන් ඔෆිස් ජොබ් එකක් කරන කෙනෙක් නං
    හොඳ Physician කෙනෙක් චැනල් කරලා බෙහෙත් ගන්න. එයාලා ඉස්ස්ලෙලා ඔහොම කෑම පාලනය කරලා අඩු වෙනවද කියල බලයි. නැත්තන් බෙහෙත් කෝස් එකක් දේවි
    ඒකෙන් කොලෙස්ටරෝල් අඩු වෙලා පාලනය වෙන ලෙවල් එකකට ආවහම බෙහෙත් අඩු කරලා උඹට ව්‍යායාම සහ මෙතන දාල තියෙනවා වගේ කරපිංචා, දේශීය බෙහෙත් ජාති වගේ දේවල් වලින් අඩු කරගන්න පුළුවන්
    ඩොක්ටර් සැරින් සැරේ චෙක් කරලා බලවාවී. අන්තිමට බෙහෙත් නවත්තන්නම උනත් පුළුවන් වෙයි.

    කල් දාන්න එපා. ඔය විදියට බෙහෙත් නවත්තලා දැන් හොඳට ඉන්න අය කීප දෙනෙක් ම මම දන්නවා. ඒකයි කිව්වේ