යකෝ හිනස්සන්න එපා බොල. තව ටිකෙන් බිබී හිටපු වතුර එක හිරවෙලා මැරෙන්නේ.......ඔය කාගේත් චූවා ඉරුවහම උන් නිකම්ම මෙල්ල වෙනවා බන්. අපේ එකීත් ඔහොම ගෙම්බර් දැම්ම මුලදී... දැන් කියලත් ඉතින් ලොකු වෙනසක් නෑ බැල්ලිගේ![]()
යකෝ හිනස්සන්න එපා බොල. තව ටිකෙන් බිබී හිටපු වතුර එක හිරවෙලා මැරෙන්නේ.......ඔය කාගේත් චූවා ඉරුවහම උන් නිකම්ම මෙල්ල වෙනවා බන්. අපේ එකීත් ඔහොම ගෙම්බර් දැම්ම මුලදී... දැන් කියලත් ඉතින් ලොකු වෙනසක් නෑ බැල්ලිගේ![]()
මන් ඒකිවත් හොදට අදුරනවා බන්. ඇත්තටම ඒ කෙල්ල ඒ ටයිප්උබ දන්නෙ කොහොමද එ්කි රැවටුනාමයි කියලා.
සමහර විට විහිලුවක් කියලා නිකන් ඉන්න අැති.
උබේ කතාවෙම උත්තරේ තියනවනෙ. මට ඔය තොදොල් වෙන මෝඩ ගෑනු පෙන්නන්න බෑබලපු දෙයක් බන් ගොඩක් ඉගෙන ගත්තු කෙල්ලොන්ගේ වැඩිය රොමෑන්ටික් ගතියක නෑනේ බන්. මහ අමුතු ප්රොෆෙෂනල් ගතියක් මේන්ටේන් කරනන්න හදනව. උන් එක්ක ටිකක් තොඳොල් වෙන්න ගියත් මළ කෝලම් කියනව. වැඩිය ඉගෙන ගත්තෙ නැති උන් නම් හෙන ලෙන්ගතුයි බන්. උන් ටිකක් බොලඳ නිසාද දන්නෑ රොමෑන්ටික් ගතියත් වැඩියි.
උබල මොකෝ හිතන්නේ?
e wunata ban hurathal venakota pattane, ape molath tada venavane.උබේ කතාවෙම උත්තරේ තියනවනෙ. මට ඔය තොදොල් වෙන මෝඩ ගෑනු පෙන්නන්න බෑ
oya wage moda ganue wunata ban hurathal venakota pattane, ape molath tada venavane.
Phd කරන එකියක් ගොං කියල නම් ලොවෙත් හිතන්න එපා ටැලන්ටඩ් උන්ගෙත් හොද ම උන් තමයි එහෙම.මන් ඒකිවත් හොදට අදුරනවා බන්. ඇත්තටම ඒ කෙල්ල ඒ ටයිප්
hri bn ela.Phd කරන එකියක් ගොං කියල නම් ලොවෙත් හිතන්න එපා ටැලන්ටඩ් උන්ගෙත් හොද ම උන් තමයි එහෙම.
සමහර මිනිස්සූ රැවටුනා වගේ රග පානවා
විශේෂයෙන් මෝඩයන්ට බුද්ධිමත් උන් හිතන දේවල් තේරුම් ගන්න බෑ. උන් ඒ නිසා අකුරෙන් අකුර විවරණය කරන්න යන්නෙ නෑ පාඩුවෙ ඉන්නවා. උගත් මිනිහෙක් දෙයක් මෝඩයෙක්ට තේරුම් කරන්න ගියා ම උන්ට හිතෙන්නෙ පිස්සු කියලා![]()
oya wage moda ganu
ganna epa bn huratal kiyala.
okunge huratal tiyenne
lamaya hamba wenakal
witarayi. ita passe ubata
jiwitema epa karawawi.
mokada unge level eka wenama ekak
ara mal sindu ahana,bus driversla,
hayiyen saddeta pora talk dena un tamayi unge weerayo.
