ගෝඨාභය හමුදාපාලනයක් ඇතිකිරිමට කුමන්ත්‍&#

Nalindax

Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    ඩෙංගු නිසා මිනිස්සු තාමත් මැරෙන්නෙ, සුළු හාල් මොල් හිමියො වස බොන්නෙ , සුකර උන වැඩිවෙන්නෙ, හදන පාලම් වලින් කෝටි ගනන් කොමිස් ගහන්නෙ, සුනාමි ආධාර හොරා කෑවෙ, හෙජින් වලින් හොරා කෑවෙ, සක්විති රණසිංහගෙ සල්ලිවලින් චන්දෙ කරන්නෙ, KP ට විසුම්පායෙ ගෙයක් දුන්නෙ, මේව සරත් ෆොන්සේකා වෙන්න ඇති කරන්න ඇත්තේ

    උබ ඔතන කියන කතා කීයක් අත්තද කිසිම වගකිය යුතු මුලාස්‍රයක් නතුව...... ඔහෙ වනනව කව්.රු හරි කිව්ව දෙයක් අහල......
     

    Planthis

    Member
    Sep 13, 2009
    3,684
    235
    0
    ~ On my Black Pearl ~
    ඇයි කරුනව ඇමති කරා, මර්වින් දාල මිනිස්සු බය කලා, පිල්ලයාන් මහාඑමති කරා,
    ඇමරිකාවෙ COMPUTER OPERATOR විදිහට හිටිය මල්ලි ගෙනල්ල ආරක්ෂක ලේකම් කරා. මේ ඔක්කොම SF කල වැඩ නේද


    කරැණා ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයට ආපු මිනිහෙක්. බෙදුම්වාදය වෙනුවෙන් තවමත් සටන් කරන ද්‍රෝහියෙක් නෙවෙයි.
    කොම්පියුටර් ඔපරේටර් මේ යුද්ධෙදි කරපු දේවල් ගැන අහන්න ඕනෙ යුධබිමේ හිටිය සෙනවියොන්ගෙන්. නැතුව වයිරක්කාර මහත්තතයාගෙන් නෙවෙයි. ඔබට ඒ ගැන දැන්ගන්න ඕන නම් මම කියන්නම් පොඩ්ඩක්.
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala
    උබ ඔතන කියන කතා කීයක් අත්තද කිසිම වගකිය යුතු මුලාස්‍රයක් නතුව...... ඔහෙ වනනව කව්.රු හරි කිව්ව දෙයක් අහල......

    ඇත්ත කියනකොට රිදෙනවලු නේද?
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    ඇත්තද සහෝදරයා. ජෙනරල් තනියම කලාද...? යුද්ධෙ අන්තිම කාලෙ ඔබතුමා ඇස් කන් වහගෙනද හිටියේ...? අනිත් හමුදාපතිවරැ ගෙදරට වෙලා නිදාගෙන හිටියා කියලද ඔබතුමා කියන්නේ...?

    කවුද එහෙම කතාවක් කිව්වෙ? මඤ්ඤංද?

    යුධ හමුදාවට අණ දුන්නේ කරන්නාගොඩද ?
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala
    දෙමළ දන්නව කියල ටෙලිප්‍රොම්ටස් දාගෙන බොරු show දැම්මෙ කවුද කියල රටම දන්නව.
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    ඩෙංගු නිසා මිනිස්සු තාමත් මැරෙන්නෙ, සුළු හාල් මොල් හිමියො වස බොන්නෙ , සුකර උන වැඩිවෙන්නෙ, හදන පාලම් වලින් කෝටි ගනන් කොමිස් ගහන්නෙ, සුනාමි ආධාර හොරා කෑවෙ, හෙජින් වලින් හොරා කෑවෙ, සක්විති රණසිංහගෙ සල්ලිවලින් චන්දෙ කරන්නෙ, KP ට විසුම්පායෙ ගෙයක් දුන්නෙ, මේව සරත් ෆොන්සේකා වෙන්න ඇති කරන්න ඇත්තේ

    1.ඩෙංගු නිසා මිනිස්සු මැරෙන්නේ කිංගේ වැ‍රැද්ද නිසා නෙවෙයි. හැමදේම ආණ්ඩුවෙන් කරනකන් බලන් ඉන්නේ නැතුව, ගේදොර පිරිසිදුවට තියාගන්න. වතුර එකතුවෙන එක නවත්තන්න. මේ ටික කම්මැලි නොවී කරා නම් ඔය මැරිච්ච අයගෙන් අඩුමගානේ 50-60ක් වත් බේරගන්න තිබුනා.
    අපේ ගමේ නම් සීන් එක දරුණු වේගන එනකොටම ශ්‍රමදානයක් දාලා සේරම ඉඩම් සුද්ද පවිත්‍ර කරගත්තා. තවම අපේ ගමේ ඩෙංගු නෑ.ඉස්සරහටත් ඩෙංගු නොපැමිනේවා කියලා පතනවා

    2.හෙජිං, පාලම් ගැන අජිත් නිවාඩ් කබ්‍රාල්, මහ බැංකු අධිපති තුමා උත්තර දීපු ලිපියක් තියෙනවා ගිය ඉරිදා දිවයිනේ. ඒක කියවලා බලන්න

    3.සුනාමි කතාව ඉතින් ඔප්පු කරපුවා නෙවෙයි නේ. මට මතකයි ඒ කාලේ සුනාමි තහඩු යූ ඇන් පී මන්ත්‍රීලාගේ ගෙවල්වලින් හොයාගත්ත නිව්ස්. ඒවා වංචා නෙවෙයි වෙන්න ඇති.

    4.සක්විති කතා, කේ පීගේ කතා ගැන නම් ඉතින් උත්තර දීලා වැඩක් නෑ. මේවල ඇත්ත නැත්ත මඩ සයිට්වලින්ම අහගන්න

    5.හැමදේටම පලි ආණ්ඩුව කියලා තර්ක කරන්න පුලුවන්. ඒත් තමතමන්ගේ දුර්වලතා වහගන්න ආණ්ඩුව පලි කියන එක නම් සාධාරණ නෑ
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    දන්න මගුලක් කතා කරපන්. උබල වගේ මොඩයොත් එක්ක මොන කතාද, හමුදාවෙ 1GRADE GENARAL කෙනක්ට මැරෙනකම් උනත් UNIFORM අදින්න පුලුවන්. eg: Gen. Anuruddha Rathwatte.
    උබල වගෙ මොඩයො මහින්දට රැවටෙන එක පුදුමයක් නෙවෙයි



    මම ඔබ තුමාට කිව්ව දෙ තෙරිලා නෑ වගෙ....... මමකියන්නෙ ඈමරිකාවෙ ගිහින් යුනිෆොම් ගහන් හිටිය කියල සල්ලි ලෑබෙනවද එ මනුස්සය ජීවත් වෙන්න මොකක්ද කරන රස්සාව......... ලන්කාවෙ හමුදාවෙ 1 ග්‍රඩෙ ජෙනරල් (මම නම් හරියටම දන්නෙ නෑ....... )කෙනෙක් කියල නිකන් සල්ලි ලබෙනවද.......:nerd::nerd:
     

    Planthis

    Member
    Sep 13, 2009
    3,684
    235
    0
    ~ On my Black Pearl ~
    කවුද එහෙම කතාවක් කිව්වෙ? මඤ්ඤංද?

    යුධ හමුදාවට අණ දුන්නේ කරන්නාගොඩද ?


    ඔන්න ඉතින් පටලවාගෙන මෝඩ තර්ක දානවා. උඹලමයි කියන්නේ යුද්ධෙ දිනුවෙ සරත් කියලා. ඒ වගේම එයත් එහෙමම තමයි. " මම මේ යුද්ධෙ දිනුවට පස්සේ, මම නැගෙනහිර ඇල්ලුවට පස්සේ...." ඔහොම තමයි කථාව. නිකන් බබා පාට් එපා සහෝදරයා...
     

    GayanX

    Well-known member
  • Apr 18, 2008
    2,723
    46
    48
    43
    www.ElaKiri.com
    26 මැතිවරණයෙන් මහින්ද පැරදීමත් සමග මෙය ක්‍රියාත්මක කිරිමට යයි.
    ඔහු හමුදා කදවුරකට ගොසින් ප්‍රකාශ කර ඇත්තේ 26 අපි පැරදුනත් මමයි හමුදාවට අණ දෙන්නෙ කියාය.
    20 JAN- NEWS FIRST

    මෙයින් පෙන්නුම් කරන්නේ මහින්දගෙ පවුලේ ඇති බල තන්හාවයි.

    Umbada NEWS FIRST eke news hadana pora :lol::lol::lol:
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia

    ආයෙත් කිව්වේ කවදද?? ඇයි ආයෙත් ගිවිසුම් ගහන්නේ? 94 ඉදන්ම ඩග්ලස් පොදු පෙරමුණට, සංධානෙට සහය දැක්වුවා නේ.:eek::eek::eek:

    එතකොට 94ඉඳන් රට බෙදන්න කැහැපොට ගහගෙන ඉන්න එවුන් එක්කද, මම රට බෙදන්න දෙන්නෙ නෑ කියලා පපුවට ගහගෙන බෙරිහන්දෙන මහින්ද පූට්ටුවෙලා ඉන්නෙ? :)

    ඇස් ඇෆ් කරොත් නරකයි, බොසා කරොත් අවුලක් නෑ? මචෝ, උඹලා මෙතන බහුශැත ටෝක්ස් දැම්මට උඹලගෙ තියරිය ඕකනෙ බන්. උඹලා ඔය නටන්නෙ රටට ආදරේට වඩා උඹලාගෙ ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ශයට ආදරේට.
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    දෙමළ දන්නව කියල ටෙලිප්‍රොම්ටස් දාගෙන බොරු show දැම්මෙ කවුද කියල රටම දන්නව.
    කිං කොටපොල ‍රැලියෙදිත් දෙමලෙන් කතා කරා නේ?? ඒකත් ටෙලිප්‍රොමීටර් කියලද කියන්නේ? පුදුමයි මාධ්‍යවලින් පෙන්නුවේ නෑ නේ.
    ඒ මනුස්සය කටපාඩම් කරගෙන හරි, ගැජට් දාලා හරි දෙමල කතා කරන්න උත්සාහ කරනවා. ඒත් අපි????
     

    dumira j

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    10,130
    37
    48
    ☼☼☼☼☼☼
    දන්න මගුලක් කතා කරපන්. උබල වගේ මොඩයොත් එක්ක මොන කතාද, හමුදාවෙ 1GRADE GENARAL කෙනක්ට මැරෙනකම් උනත් UNIFORM අදින්න පුලුවන්. eg: Gen. Anuruddha Rathwatte.
    උබල වගෙ මොඩයො මහින්දට රැවටෙන එක පුදුමයක් නෙවෙයි

    ගෝඨාභය රාජපක්ශ උඹ කියන විදිහේ 1GRADE GENARAL ද? :confused:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51

    ඇත්ත කියනකොට රිදෙනවලු නේද?


    මට රිදෙන්න MR මගෙ කව්.රුවත් නෙමෙ නෙ මචන්..... මම අහ්පු දෙට උත්තර දීපන් කො උබ ඔවල පිලිගත හෑකි සෝස් දාපන් අපි එතකොට විස්වාස කරන්නම්....
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    එතකොට 94ඉඳන් රට බෙදන්න කැහැපොට ගහගෙන ඉන්න එවුන් එක්කද, මම රට බෙදන්න දෙන්නෙ නෑ කියලා පපුවට ගහගෙන බෙරිහන්දෙන මහින්ද පූට්ටුවෙලා ඉන්නෙ? :)

    ඇස් ඇෆ් කරොත් නරකයි, බොසා කරොත් අවුලක් නෑ? මචෝ, උඹලා මෙතන බහුශැත ටෝක්ස් දැම්මට උඹලගෙ තියරිය ඕකනෙ බන්. උඹලා ඔය නටන්නෙ රටට ආදරේට වඩා උඹලාගෙ ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ශයට ආදරේට.
    චන්ද්‍රිකා නෝනගේ කාලෙවත් නෝනගෙන් ස්වයං පාලනේ ඉල්ලපු නැති ඩග්ලස් දැන් ඉල්ලාවි.:P:P:P
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala


    මට රිදෙන්න MR මගෙ කව්.රුවත් නෙමෙ නෙ මචන්..... මම අහ්පු දෙට උත්තර දීපන් කො උබ ඔවල පිලිගත හෑකි සෝස් දාපන් අපි එතකොට විස්වාස කරන්නම්....

    මචන් මේ හැම එකක්ම එකම paper ekaka nehe. පුලුවන් නම් හැමදාම news balapan. රාජ්‍ය මාධ්‍ය වල නෙවෙයි. also enews එකෙ search කරල බලපන්.
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    කරැණා ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයට ආපු මිනිහෙක්. බෙදුම්වාදය වෙනුවෙන් තවමත් සටන් කරන ද්‍රෝහියෙක් නෙවෙයි.


    කොම්පියුටර් ඔපරේටර් මේ යුද්ධෙදි කරපු දේවල් ගැන අහන්න ඕනෙ යුධබිමේ හිටිය සෙනවියොන්ගෙන්. නැතුව වයිරක්කාර මහත්තතයාගෙන් නෙවෙයි. ඔබට ඒ ගැන දැන්ගන්න ඕන නම් මම කියන්නම් පොඩ්ඩක්.

    කරුණගෙ ප්‍රොජාචන්ට්‍රවාදය පැත්තකින් තියමුකො පොඩ්ඩක්....


    ලුතිනන් කර්නල්ලා, ජෙනරල් වරුන්ට යුද්ධ කරන හැටි කියාදුන්නු රටක් අහලා තියෙනවාද?

    මම අහලා තියෙනවා කෝප්‍රල් කෙනෙක් ලෝකෙ දක්ශම ජෙනරාල්ලාට අණදිපු රටක් හා ඔවුන් කරපු යුද්ධයක්? දන්නවාද? කියන්නද?

     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    චන්ද්‍රිකා නෝනගේ කාලෙවත් නෝනගෙන් ස්වයං පාලනේ ඉල්ලපු නැති ඩග්ලස් දැන් ඉල්ලාවි.:P:P:P

    මචන්, තරහා නැතුව ඩගියාගෙ පක්සේ, EPDP එකේ EPDPකියන අකුරුටික විස්තාරණය කරලා කොලයක ලියලා බලපන් උඹටම තේරෙයි
    .
    .
    .
    .

    Eelam People's Democratic Party:P
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    කරුණගෙ ප්‍රොජාචන්ට්‍රවාදය පැත්තකින් තියමුකො පොඩ්ඩක්....


    ලුතිනන් කර්නල්ලා, ජෙනරල් වරුන්ට යුද්ධ කරන හැටි කියාදුන්නු රටක් අහලා තියෙනවාද?

    මම අහලා තියෙනවා කෝප්‍රල් කෙනෙක් ලෝකෙ දක්ශම ජෙනරාල්ලාට අණදිපු රටක් හා ඔවුන් කරපු යුද්ධයක්? දන්නවාද? කියන්නද?




    තකොට හමුදාවට කිසිම සම්බන්දයක් නති උන්.... ඒටෙ ආරක්ශාව ගෑන තින්දු... හමුදාව පිලිබද තින්දු ගත්ත රටක් දන්නවද...... මම නම් දන්නව..... අපෙ ලන්කාවම තමා.......