ඔකුන්ට පුලුවන්ද බන් ඕවට උත්තර දෙන්ඩ , මාරු වෙලා ෆේක් බස්සන් බුරයි ඔච්චර තමයි පුලුවන්![]()
ජොකා කොහොමද අතවශ්ය නොවුනෙ කියපන්කොඇයි බන් උඹ පිට රට යට ඇඳුම් අඳින්නේ? මෙහෙ ඒවා හොඳ මදිද? අනිත් එක ඒ ලිස්ට් එකේ තියෙනවද යට ඇඳුම් ගේන්න තහනම් කියලා?![]()
දැන් මට කියපන්කො උඹට ජෝකාව ඔය ලිස්ට් එකට දාපු එකද ප්රශ්නේ? මට පෙන්නපන්කෝ ජෝක්කු ගේන්න තහනම් කියලා කොහේ හරි තියෙනවද කියලා?ජොකා කොහොමද අතවශ්ය නොවුනෙ කියපන්කො
දැන් මට කියපන්කො උඹට ජෝකාව ඔය ලිස්ට් එකට දාපු එකද ප්රශ්නේ? මට පෙන්නපන්කෝ ජෝක්කු ගේන්න තහනම් කියලා කොහේ හරි තියෙනවද කියලා?![]()
Dear Macho,සමාජවාදය ගැන කතා කරන අපේ රටේ දේවල් විකුණනවා කියලා මර ලතෝනි දෙන සෙට් එක දැන් කියනවා සර් ජෝක්කු වලටත් වැඩේ දීලා කියලා. මෙච්චරයි කියන්න තියෙන්නේ. ඇඳපන් ලංකාවේ ජෝක්කු. පලයන් NOLIMIT, CIB, COOL PLANET, KANDY හරි මොකක් හරි ලබ්බේ කඩේකට. Made in Sri Lanka brands ගොඩක් තියෙනවා. රට හදන්න කලින් උඹලගේ සක්කිලි නායකයන්ට රට බාර දෙන්න කලින් ලංකාවේ ජෝකෙක් අන්දලා හිටපන්. හොඳ brands ගොඩක් තියෙනවා. ඔය ලොකු ලොකු brands වල ඒවත් තියෙනවා. රට බලලා ගනින්. මතකයිනේ. Made in Sri Lanka. ජොකා මතක් වෙච්ච ගමන් ජෙප්පොන්ට අමතක වෙලා උන් මෙච්චර කල් දැඟලුවේ අනුරයව 2025 ජනාධිපති කරන්න කියලා.
![]()
නන්දයා ජොකත් ගලෝපු බයියෝ ටිකක් හිතේ අමාරුවට කියෝනවා..මෙච්චර ආන්ඩුවට රෙවිලත් පුක දෙන උන් ඉන්නවයි කියපකො![]()
කවුද කිව්වේ ගොන් පරයෝ import limit කරලා කියලා. පෙන්නපන්කෝ limit කරපු විදිහ? සල්ලි තියෙන එකාට ඉස්සර ගෙන්නුවා වගේ ගෙන්නන්න පුළුවන්. වෙනස තියෙන්නේ. ණයට ගෙන්නන්න බැහැ. full amount එක කලින්ම පෙන්නන්න ඕන.
ආණ්ඩුවට රෙවුනොත් ඒ ගු ගැවෙන්නේ 69 ලස්සේ විතරක් නෙමේමෙච්චර ආන්ඩුවට රෙවිලත් පුක දෙන උන් ඉන්නවයි කියපකො![]()
Do you even have a clear idea about the decision which government took yesterday. There is no import ban. Here after no one can open LC and import goods. If anyone need to import any good they have to show money first. There is no limitation in importing TVs, refrigerators, or any item. First read the press release carefully and then decide what has happened.Dear Macho,
Can you ask to manufacture LED TV, Air conditioners & refrigerators, etc. from your SRILANKAN loving persons.
I am waiting your reply.
ලංකාවේ බ්රැන්ඩ් දෙපාර හෝදනකොට පතෝල මැස්ස වගේ ඇදෙනවා , මාස 4 මැද හිලක් එනවා ඉලාස්ටික එක ඇදිල සර්පය වගේ වෙනවා ඉකිලි අස්සේ ඇට දෙක එක්ක හැමිනෙනවා ගදගහනවා අඩුම කැල්ල උනත් ජොකා ගැලෙව්ව ගමන් කටට ගන්න ආසවක් නැ .සමාජවාදය ගැන කතා කරන අපේ රටේ දේවල් විකුණනවා කියලා මර ලතෝනි දෙන සෙට් එක දැන් කියනවා සර් ජෝක්කු වලටත් වැඩේ දීලා කියලා. මෙච්චරයි කියන්න තියෙන්නේ. ඇඳපන් ලංකාවේ ජෝක්කු. පලයන් NOLIMIT, CIB, COOL PLANET, KANDY හරි මොකක් හරි ලබ්බේ කඩේකට. Made in Sri Lanka brands ගොඩක් තියෙනවා. රට හදන්න කලින් උඹලගේ සක්කිලි නායකයන්ට රට බාර දෙන්න කලින් ලංකාවේ ජෝකෙක් අන්දලා හිටපන්. හොඳ brands ගොඩක් තියෙනවා. ඔය ලොකු ලොකු brands වල ඒවත් තියෙනවා. රට බලලා ගනින්. මතකයිනේ. Made in Sri Lanka. ජොකා මතක් වෙච්ච ගමන් ජෙප්පොන්ට අමතක වෙලා උන් මෙච්චර කල් දැඟලුවේ අනුරයව 2025 ජනාධිපති කරන්න කියලා.
![]()
උන්ට ඕම තේරෙන්නෙ නෑ.. භාණ්ඩ ආනයනය තහන්ම් නෑ.. ලොකු අධිභාරයක් වගේ වචන් මුන්ටතේරෙන්නෙ නෑ.. සිල්ලර ටෝක්ස් වලට නෙ කන පුරුදු කරලා තියෙන්නෙ... AKDඇයි බන් උඹ පිට රට යට ඇඳුම් අඳින්නේ? මෙහෙ ඒවා හොඳ මදිද? අනිත් එක ඒ ලිස්ට් එකේ තියෙනවද යට ඇඳුම් ගේන්න තහනම් කියලා?![]()
ඔය් කියන්නෙ ඉරිදා පොලේ හරි පේමන්ට් එකේ එව්ව.ද බොල? මුන් තාම වැද්දො වගේ නෙ ඉන්නනව ඇත්තෙ.ලංකාවේ බ්රැන්ඩ් දෙපාර හෝදනකොට පතෝල මැස්ස වගේ ඇදෙනවා , මාස 4 මැද හිලක් එනවා ඉලාස්ටික එක ඇදිල සර්පය වගේ වෙනවා ඉකිලි අස්සේ ඇට දෙක එක්ක හැමිනෙනවා ගදගහනවා අඩුම කැල්ල උනත් ජොකා ගැලෙව්ව ගමන් කටට ගන්න ආසවක් නැ .
නැ මේ ඔඩෙල්, නෝලිමිට්,හවුස් ඔෆ් ෆැශ්න් ජොක්කු. කොමත් පොලේ ජොක්කු විකුනන්න නැ . එම තියෙන්නේ පමුනුවෙ සහ කොටුවේ. ඒම ගන්න තරම් අහේනියක් නැ .
ඔය් කියන්නෙ ඉරිදා පොලේ හරි පේමන්ට් එකේ එව්ව.ද බොල? මුන් තාම වැද්දො වගේ නෙ ඉන්නනව ඇත්තෙ.
------ Post added on Sep 10, 2021 at 3:32 PM
බොක්සර් බ්රීෆ් ගනින්, අහේනියක් නැත්නම්. මොකටෙයි ඔය අනික් මඟුල්ගන්නෙ. බ්රීෆ් වල ඔය පශ්න නෑ..නැ මේ ඔඩෙල්, නෝලිමිට්,හවුස් ඔෆ් ෆැශ්න් ජොක්කු. කොමත් පොලේ ජොක්කු විකුනන්න නැ . එම තියෙන්නේ පමුනුවෙ සහ කොටුවේ. ඒම ගන්න තරම් අහේනියක් නැ .