ALs goda daganna puluwan kata padam karala. Eth ethanin eha life eka ehema ba. Matanam hithenne eka thamai hethuwa.
Anika Godak un set karan aththe campus gihin doctor engineer wenawa wage goals wenna athi. Un ewa achieve karala paduwe jiwath wenawa athi.
Anika Godak un set karan aththe campus gihin doctor engineer wenawa wage goals wenna athi. Un ewa achieve karala paduwe jiwath wenawa athi.