නායකත්ව පුහුනුවට(Camp) ගියපු අය, යන්න ඉන්න අය එ&#350

kaveensri

Member
Nov 23, 2011
379
12
0
Sri Lanka
නායකත්ව පුහුනුවට(Camp) ගියපු අය, යන්න ඉන්න අය එ&#350

කලින් අවුරුදු වල camp ගියපු අය, මේ පාර යන්න ඉන්න අය එන්න අදහස් හුවමාරු කර ගමු :D

කලින් අවුරුදු වල Camp ගියපු අය -

කොහේ මොන කෑම්ප් එකටද සෙට් උනේ
Maths,
Bio,Commerce,Arts ඔක්කොම කලවමේ ගිටියද
කෙල්ලො කොල්ලො දෙගොල්ලම හිටියද,කතාබහ ආශ්‍රය කරන්න පුලුවන්ද :P:P
ආතල්ද, චා වෙන්න වෙන සිද්දි එහෙම තියෙනවද(ඔය සින්දු කියන්න කතා පවත්වන්න වගෙ සීන්) :baffled::sorry:
camp යන්න ඕනෙමද යන එකේ වැඩක් තියෙනවද

වගෙ තොරතුරු තව කරපු වැඩ,ආතල් ගත්ත ඒවා,camp life එක ගැන වගේ ඕනෙම දෙයක් share කර ගමු :) ගත්ත photos එහෙම තියෙනවනම් දාන්න ;)


මේ පාර යන්න ඉන්න අයට එක ආවද කොහෙද සෙට් වෙලා තියෙන්නේ ?
 

ucakila

Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,057
    1,940
    113
    33
    gelioya-Kandy- kesbewa-Fort
    mamath giyapaara okata giya..

    Pros,
    1. Meka thamai wadagathma de. Thaniyen andumak hodaganna bari, reddak madaganna bari, ikmanata lasthi wenna bari unge e adupaadu tika hadenawa.pita palaathaka campus yana unta watinawa

    2. kello nathi unta kello set karaganna pattama chance ekak. Campus giyamawath ehema chance naha

    3.yamak share karaganna bari, anith un ekka sahayogayen inna bari unge attitudes hadenawa

    4. oni kattak kaagena inna puuwan wenawa

    5. free tshirt 2i bottom 2i hambenawa (ekath madai :lol: )

    Cons,

    1. wena wadagath wadak (classes exams wage ) paadu karagenanam yanne, yanna epa therumak naa meka kaale kana wadak

    2. Godak army camp wala kaama pattama chaarter (Navy , Airforce nam hondailu)

    3. bona wathura gana aulak wenna puuwan (dawasata liter 4k denna kiyaa thiyenne ekkenekta . apitanam iter 1i hambune.mun ekatath wade deela wage)

    4. oroththu deeme hakiyaawa adu ewunuth giye nathuwata kamakna .ehema untath meka amaarui

    5. samahara camp wala (ekath godakma army) neethi reethi thada wadiy. welawakata unwa maraagena kanna hithena tharam. anawashya widihata army eke leve ekatama discipline ehema balanawa .


    onna okai thathwe
     

    kaveensri

    Member
    Nov 23, 2011
    379
    12
    0
    Sri Lanka
    mamath giyapaara okata giya..

    Pros,
    1. Meka thamai wadagathma de. Thaniyen andumak hodaganna bari, reddak madaganna bari, ikmanata lasthi wenna bari unge e adupaadu tika hadenawa.pita palaathaka campus yana unta watinawa

    2. kello nathi unta kello set karaganna pattama chance ekak. Campus giyamawath ehema chance naha

    3.yamak share karaganna bari, anith un ekka sahayogayen inna bari unge attitudes hadenawa

    4. oni kattak kaagena inna puuwan wenawa

    5. free tshirt 2i bottom 2i hambenawa (ekath madai :lol: )

    Cons,

    1. wena wadagath wadak (classes exams wage ) paadu karagenanam yanne, yanna epa therumak naa meka kaale kana wadak

    2. Godak army camp wala kaama pattama chaarter (Navy , Airforce nam hondailu)

    3. bona wathura gana aulak wenna puuwan (dawasata liter 4k denna kiyaa thiyenne ekkenekta . apitanam iter 1i hambune.mun ekatath wade deela wage)

    4. oroththu deeme hakiyaawa adu ewunuth giye nathuwata kamakna .ehema untath meka amaarui

    5. samahara camp wala (ekath godakma army) neethi reethi thada wadiy. welawakata unwa maraagena kanna hithena tharam. anawashya widihata army eke leve ekatama discipline ehema balanawa .


    onna okai thathwe
    thanks :) yana eka hodai wage :P

    mona camp ekatada set une ?
     

    peter001

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    2,940
    492
    83
    Colombo
    thanks :) yana eka hodai wage :P

    mona camp ekatada set une ?

    filepicker%2FVLhdKYnbSqM3pcdxFyPe_if_you_know_what_i_mean.jpg