නායකත්ව පුහුනුවට(Camp) ගියපු අය, යන්න ඉන්න අය එ&#350

BC_Dilum

Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    Samahara camp nan thibunalu kello, kollo wadiya ekata inna dunne nathi.....

    eth ape camp eke nan ehema awlak na... ude idan hawas wenakan kattiya ekata..

    dawas 21 iwara weddi kallak set karagena enna puluwan kisi awlak nathuwa uba wada karayek nan..... :D :D
     
    • Like
    Reactions: kaveensri

    ucakila

    Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,057
    1,940
    113
    33
    gelioya-Kandy- kesbewa-Fort
    Samahara camp nan thibunalu kello, kollo wadiya ekata inna dunne nathi.....

    eth ape camp eke nan ehema awlak na... ude idan hawas wenakan kattiya ekata..

    dawas 21 iwara weddi kallak set karagena enna puluwan kisi awlak nathuwa uba wada karayek nan..... :D :D

    Kaluthara Police camp eka ehema ekaklu.katha karannawath deela nadda kohedo