නායකත්ව පුහුනුවට(Camp) ගියපු අය, යන්න ඉන්න අය එ&#350

kavijana

Member
Aug 6, 2010
470
66
0
Camp

mamath giyapaara okata giya..

Pros,
1. Meka thamai wadagathma de. Thaniyen andumak hodaganna bari, reddak madaganna bari, ikmanata lasthi wenna bari unge e adupaadu tika hadenawa.pita palaathaka campus yana unta watinawa

2. kello nathi unta kello set karaganna pattama chance ekak. Campus giyamawath ehema chance naha

3.yamak share karaganna bari, anith un ekka sahayogayen inna bari unge attitudes hadenawa

4. oni kattak kaagena inna puuwan wenawa

5. free tshirt 2i bottom 2i hambenawa (ekath madai :lol: )

Cons,

1. wena wadagath wadak (classes exams wage ) paadu karagenanam yanne, yanna epa therumak naa meka kaale kana wadak

2. Godak army camp wala kaama pattama chaarter (Navy , Airforce nam hondailu)

3. bona wathura gana aulak wenna puuwan (dawasata liter 4k denna kiyaa thiyenne ekkenekta . apitanam iter 1i hambune.mun ekatath wade deela wage)

4. oroththu deeme hakiyaawa adu ewunuth giye nathuwata kamakna .ehema untath meka amaarui

5. samahara camp wala (ekath godakma army) neethi reethi thada wadiy. welawakata unwa maraagena kanna hithena tharam. anawashya widihata army eke leve ekatama discipline ehema balanawa .


onna okai thathwe




adooo api hitapu Army camp eka nan pattama patta ban kama ehema athi supiri.. patta athul ekak gaththe..

Adoo mama hitiyeth Minneriya ne Patta ban apita nan:yes:
 

peter001

Well-known member
  • Nov 1, 2012
    2,940
    492
    83
    Colombo
    ude paandara 4.30ta nagitinna giyama tamai , meka hodai kiyapu eunwa matak wenne:angry:. ae mula dawas tika epa una bn, habai anthima dawasa wenakota maara fun bn
     

    peter001

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    2,940
    492
    83
    Colombo
    ude pandara ahirana eka thama epa karapu eka :sorry: maru neda e paththa :D
    charter wena siddi ehema nadda oya katha pawathwanawa sindu kiyanawa wage

    ow ithin ude paandarata maru , eha patte inna ekawa penne na meeduma:dull:

    hamadama Duty Student kenek innawa group ekakata, eka hamotama set wenawa, edata tamai epa wenne , ground ekata gihin kaagahanna one, tawa welcome speech , vote of thanks speech ,announcing ,debate set wenawa , mata nm hoda welawata ewa set une na
     

    kaveensri

    Member
    Nov 23, 2011
    379
    12
    0
    Sri Lanka
    ow ithin ude paandarata maru , eha patte inna ekawa penne na meeduma:dull:

    hamadama Duty Student kenek innawa group ekakata, eka hamotama set wenawa, edata tamai epa wenne , ground ekata gihin kaagahanna one, tawa welcome speech , vote of thanks speech ,announcing ,debate set wenawa , mata nm hoda welawata ewa set une na
    ewa random set wena ewada nattan thorala ganna unta dena ewada :sorry: mata 3rd batch eka set wei yanna kalin podi advise ekak diyan :P
     

    peter001

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    2,940
    492
    83
    Colombo
    ewa random set wena ewada nattan thorala ganna unta dena ewada :sorry: mata 3rd batch eka set wei yanna kalin podi advise ekak diyan :P

    eka machan group ekata inna kollo gaana anuwa thamai, Duty Student denne godakma kollonta ape group eke kollo hitiye 9i, eka nisa hamotama set una

    set unat aulak na machan, aatal eke kagahanna tiyenne
     

    peter001

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    2,940
    492
    83
    Colombo
    :rolleyes:
    advise ehema mokawath thiyenawada denna ?:P

    ude paandara camp ekata yanna epa, 1st ekata set unot sorryma thama, mada hariyaka wage yanna, tikak wadi pura casual clothes tikak aran palayn, musical shows walata ehema adinna, nattn list eke thiyena tika witarak aran giyoth madi wei, ape nm Musical shows 10k witara tibba:cool:
     

    kaveensri

    Member
    Nov 23, 2011
    379
    12
    0
    Sri Lanka
    ude paandara camp ekata yanna epa, 1st ekata set unot sorryma thama, mada hariyaka wage yanna, tikak wadi pura casual clothes tikak aran palayn, musical shows waladi ehema adinna, nattn list eke thiyena tika witarak aran giyoth madi wei, ape nm Musical shows 10k witara tibba:cool:
    ela..ude pandara camp ekata yanna epa kiwe camp yana mul dawase newene ..black shoes aran giyata awlak nadda white ma oneda