Camp
adooo api hitapu Army camp eka nan pattama patta ban kama ehema athi supiri.. patta athul ekak gaththe..
Adoo mama hitiyeth Minneriya ne Patta ban apita nan
mamath giyapaara okata giya..
Pros,
1. Meka thamai wadagathma de. Thaniyen andumak hodaganna bari, reddak madaganna bari, ikmanata lasthi wenna bari unge e adupaadu tika hadenawa.pita palaathaka campus yana unta watinawa
2. kello nathi unta kello set karaganna pattama chance ekak. Campus giyamawath ehema chance naha
3.yamak share karaganna bari, anith un ekka sahayogayen inna bari unge attitudes hadenawa
4. oni kattak kaagena inna puuwan wenawa
5. free tshirt 2i bottom 2i hambenawa (ekath madai)
Cons,
1. wena wadagath wadak (classes exams wage ) paadu karagenanam yanne, yanna epa therumak naa meka kaale kana wadak
2. Godak army camp wala kaama pattama chaarter (Navy , Airforce nam hondailu)
3. bona wathura gana aulak wenna puuwan (dawasata liter 4k denna kiyaa thiyenne ekkenekta . apitanam iter 1i hambune.mun ekatath wade deela wage)
4. oroththu deeme hakiyaawa adu ewunuth giye nathuwata kamakna .ehema untath meka amaarui
5. samahara camp wala (ekath godakma army) neethi reethi thada wadiy. welawakata unwa maraagena kanna hithena tharam. anawashya widihata army eke leve ekatama discipline ehema balanawa .
onna okai thathwe
adooo api hitapu Army camp eka nan pattama patta ban kama ehema athi supiri.. patta athul ekak gaththe..
Adoo mama hitiyeth Minneriya ne Patta ban apita nan

)


. ae mula dawas tika epa una bn, habai anthima dawasa wenakota maara fun bn
maru neda e paththa 
