නායකත්ව පුහුනුවට(Camp) ගියපු අය, යන්න ඉන්න අය එ&#350

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    uba ALPHA da BRAVO da hitiye? mama bravo 1 hitiye:rofl: ,uba mokada?,kello eka api kochara natuwada bung:P,gannoruwa camp eka name pattama sira :cool:
    ude paandara 4.30ta nagitinna giyama tamai , meka hodai kiyapu eunwa matak wenne:angry:. ae mula dawas tika epa una bn, habai anthima dawasa wenakota maara fun bn