
e ayata yanna wenne next year thamai![]()
next year agawat wei neda..hmmm

e ayata yanna wenne next year thamai![]()
next year oka nathi kathawak kiyanwa neda
next year agawat wei neda..hmmm

next year oka nathi kathawak kiyanwa neda![]()
ee kiyanne 2013 liyapu un campus gannakota okata yanna oni nadda?..
eka nam kohomada danna..me year eken oya nayakathwa puhunuwa nathara karanawa kiyala kathawak kiyanne![]()
![]()
ee kiyanne 2013 liyapu un campus gannakota okata yanna oni nadda?..
![]()

eka nam kohomada danna..me year eken oya nayakathwa puhunuwa nathara karanawa kiyala kathawak kiyanne![]()
ada ekek kiwwa next time 3 weeks ntuwa masayakma tiyanna yanawa kiyala
ada ekek kiwwa next time 3 weeks ntuwa masayakma tiyanna yanawa kiyala
![]()
iwara wenakan iwasillak nathuwa hitiyeada ekek kiwwa next time 3 weeks ntuwa masayakma tiyanna yanawa kiyala
![]()
next year wenakan idalama thama balanna wenne mokadda hari kiyala 
Ape suttenam kolloi kelloi mix kale na. Kolukara palakayoda koheda hitiyeiwara wenakan iwasillak nathuwa hitiye

ube kohetada set une boossa nedanext year wenakan idalama thama balanna wenne mokadda hari kiyala
![]()



ube kohetada set une boossa neda





,uba mokada?,kello eka api kochara natuwada bung
,gannoruwa camp eka name pattama sira
ude paandara 4.30ta nagitinna giyama tamai , meka hodai kiyapu eunwa matak wenne. ae mula dawas tika epa una bn, habai anthima dawasa wenakota maara fun bn
boossa navy
hathurekwath ookata ahuwennepa![]()
math okata set weida danna 
math okata set weida danna
![]()






oya sutta dannawanam jiwitheta AAB eken eha ganna ban. anik camp wala hohaputto tika kelloth set karan apita koka pennanawa![]()

art,com kelloth hitiyada