Dan issara kale wage newene bn free sex ona taram hambenawa kello innawa.pena widyata maha caring ekakuth nane.kemathi de hambenakan caringRisk, capital, liability, expense sharing in order to better return plus bonus free sex & caring![]()
Dan issara kale wage newene bn free sex ona taram hambenawa kello innawa.pena widyata maha caring ekakuth nane.kemathi de hambenakan caringRisk, capital, liability, expense sharing in order to better return plus bonus free sex & caring![]()
. ගේ අයිති මට උනත් වෙනම ගෙයක් හදලා මම වෙනම ඉන්නේ එකයි. ඇවිල්ලා බලලා යනවා නිතර. වයසට යද්දී හැටි මම හිතන්නේ. ගෑනිවත් අරන් කුලියට පලයන් අවුරුද්දකට දෙකකට. ලගින්ම ප්ලේස් එකක් ගන්න.Genes වලින්ම ආපු මිනිහට දෙවියන්ට වගේ සලකන පට්ටම කෙයාරින්ග් ගෑනු ඉන්නවා. මට සෙට් වෙලාත් තියෙනවා. ජිවිතේ මල් ඉතින් එහෙම එකක් සෙට් උනාම .Dan issara kale wage newene bn free sex ona taram hambenawa kello innawa.pena widyata maha caring ekakuth nane.kemathi de hambenakan caring
65 wenakan awulak ne.ita passe full track out.minissu kivvata naki weddi awul yanawa kiyala man wiswasa kare ne.man nan dan trip ekak wath ekka yanne ne.kiyana track out katha walata drive karana ekath epa wenawa.family ekata pita ekenek kohoma daragena innadaබැදලා නැති මටවත් අපේ අම්මා තාත්තා එක්ක ඉන්න බෑ වලියට එනවා. ගේ අයිති මට උනත් වෙනම ගෙයක් හදලා මම වෙනම ඉන්නේ එකයි. ඇවිල්ලා බලලා යනවා නිතර. වයසට යද්දී හැටි මම හිතන්නේ. ගෑනිවත් අරන් කුලියට පලයන් අවුරුද්දකට දෙකකට. ලගින්ම ප්ලේස් එකක් ගන්න.
Hebei unge weakness eka love.wena kenekta hitha giyoth e widiyatama anith ekenatath love karanawa.
Genes වලින්ම ආපු මිනිහට දෙවියන්ට වගේ සලකන පට්ටම කෙයාරින්ග් ගෑනු ඉන්නවා. මට සෙට් වෙලාත් තියෙනවා. ජිවිතේ මල් ඉතින් එහෙම එකක් සෙට් උනාම .
------ Post added on Aug 13, 2022 at 11:43 AM
on point.කෑගහල සෙක්ස් කරන්න බෑ
හෙලුවෙන් ඇවිදින්න බෑ
හිතුන තැනක ෆක් එක දාගන්න නෑ උබ මහ පව්කාරයෙක් ගෑනීට. උබව එපා වෙන එක සාදාරනයි
Hebei parentsla ekka ekata inna giye na.. ekata indala athal ekakvath ganna bane bnඋබ මාර ලකීපොඩි කාලෙම වයිෆ් හම්බුනත් කිව්වනේ, හදවතින්ම සුභ පතනවා
![]()
මම් බැදලා අවුරුදු 5ක් වගේ.අව්රුදු දෙකක දරුවෙක් ඉන්නවා.අපි ඉන්නේ අපේ අම්මලා තාත්තලෑ ගෙදර. අපේ ගෙදරට මගේ බිරිද එන්න කලින් අම්මගේ හැටි කියලා දුන්නා. එයාලගේ හැටි ඉතින් කියන්න දෙයක් නෑනේ ආකල්ප වෙනස්. එයත් තේරුම් අරන් හිටියා.
මේ දක්වා අපි ශේප් එකේ කාලය ගෙව්වා. ඒත් දැන් තත්වේ වෙනස්. මේ ලගදි හොදටම බැනගෙන. බිරිද කියනවා එයා ගෙදරින් යනවලු බබත් එක්ක.
එයා කියන්නේ ගෙයක් අරන් යමු කියලා. ඒත් මට එහෙම ගෙවල් ගන්න හිතක් නෑ එහෙම කතාවක් අම්මලා දන්නවානම් හොදටම අප්සට් වෙයි. මම් පවුලේ බාලයා. මට ජොබ් කරද්දි බිරිද කෝල් කරලා බනිනවා. මට මේක ලොකු හිසරදයක්. මොකද මම් කරන්නේ.
Ammai duvaith randu venavada bnදෙන්නම ජොබ් කරනව නම්, සමාදානෙන් ඉන්දහන් වයිෆ් ට තේරුම් කරල,නැත්තන් ලමයි බලා ගන්න කෙනෙක් ගන්න වෙයි, ගෙයක් නැත්තන් ගෙයක් ගන්න, හෝ කුලියට යන්න වෙයි,
එහෙම බැරිනම්
වෙනම ඉන්න පලයල්ල, එතනට ගියම ගෑනිගෙ අමව ගෙන්න ගන්නත් එපා , වාත වෙයි. පුලුවන් තරම් තනියම ඉන්නකොට ප්රස්න අඩුයි..
*මම නැන්දම්මව එලෙව්ව, වයිෆ්ට බනිනව හැම වෙලේම,
wife ta baninawa , sara danawa ,Ammai duvaith randu venavada bn
Wife kamathi unada ithin ammava yavanna??wife ta baninawa , sara danawa ,
arama karanna , mehema karanna gala , awrudu 2k wage iwasala , yawwa .
Wife kamathi unada ithin ammava yavanna??
මේක තමයි කරන්න පුළුවන් හොඳම දේmata baninna bari kamata wife ta baninawa ban, ova apita terenawa ne , dawasak waliyak giya, ape ammath avilla hitiya , wife ge amma ape ammata wachanayak damma,
eda hawasama get out tama,
wife dannawa eyalage amma waradi kiyala, giyata passe e gana api 2nama kata kale naa,
masekata sarayak dekak gihin wife ammawa balala enawa , badu aran denawa.