බීලා අහුවෙලා මාසයක් ලයිසන් කැන්සල් උනා

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    බීලා අහුවෙලා මාසයක් ලයිසන් කැන්සල් උනා... මාසයක් වාහනේ එලවන්න විදිහක් කියපන්කෝ...
    1000117875.jpg
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,172
    5,880
    113
    බීලා අහුවෙලා මාසයක් ලයිසන් කැන්සල් උනා... මාසයක් වාහනේ එලවන්න විදිහක් කියපන්කෝ...
    මාසයක් නෙමේ උබල වගේ උන්ගෙ ලයිසන් සදහටම කැන්සල් කරන්න ඕනෙ.
     

    LegendWarrior

    Active member
  • Nov 23, 2017
    335
    189
    43
    hoda wade.. masayak hodatama madi... awurudu 5k wath cancel kaeanna tibbe..

    kohomath nathuwa paddama 2yr ban karanwa... so na kiyala padapan 🙃
    මාසයක් නෙමේ උබල වගේ උන්ගෙ ලයිසන් සදහටම කැන්සල් කරන්න ඕනෙ.
    palayan bn yanna.. ehema meh kudu wenna beela newei,.. man ehema elawannen naha.. hawasa 5ta withara gahapu beer ekakata raa 11.30ta alluwe.. e weddi mata poddakwath weri thibbe na.. gadata alluwe...
    ethakota mekata aurudu 5k cancel karanna oneda
     

    sami_boy

    Well-known member
  • Oct 7, 2020
    638
    1,056
    93
    United Kingdom
    palayan bn yanna.. ehema meh kudu wenna beela newei,.. man ehema elawannen naha.. hawasa 5ta withara gahapu beer ekakata raa 11.30ta alluwe.. e weddi mata poddakwath weri thibbe na.. gadata alluwe...
    ethakota mekata aurudu 5k cancel karanna oneda
    ඉතිං බැලූන් එකක් පිම්බුවද? නැත්නම් hospital අරං ගියාද? එහෙම නැතුව උසාවි දැම්මෙ කොහොමද
     

    LegendWarrior

    Active member
  • Nov 23, 2017
    335
    189
    43
    5ta bipu beer 1ka gadata 11.30 allanawa nam oka thama wenna one. nath nam mu oulwe halaganna one.
    Na bn attatama 5t wtr gahuwe.. mamath eka hinda gada yanna mukuth kaleth nh.. mu alluwane bn

    ඉතිං බැලූන් එකක් පිම්බුවද? නැත්නම් hospital අරං ගියාද? එහෙම නැතුව උසාවි දැම්මෙ කොහොමද
    Ballon bn.. ekata chuttak thibbath athilu
    ------ Post added on Jul 28, 2025 at 5:46 PM
     

    sami_boy

    Well-known member
  • Oct 7, 2020
    638
    1,056
    93
    United Kingdom
    Na bn attatama 5t wtr gahuwe.. mamath eka hinda gada yanna mukuth kaleth nh.. mu alluwane bn


    Ballon bn.. ekata chuttak thibbath athilu
    ------ Post added on Jul 28, 2025 at 5:46 PM
    උබ මොකද්ද ගැහුව beer එක? Strong ද? ඕක ඉතිං උබේ ඇඟේ හැටියට තමා. නැත්නම් පැය 3 වගෙ යද්දි normal වෙන්න ඕනෙ
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    ගමේ පොලිසියේ ට්‍රැෆික් කෙනෙක් හම්බෙන්න
     

    LegendWarrior

    Active member
  • Nov 23, 2017
    335
    189
    43
    උබ මොකද්ද ගැහුව beer එක? Strong ද? ඕක ඉතිං උබේ ඇඟේ හැටියට තමා. නැත්නම් පැය 3 වගෙ යද්දි normal වෙන්න ඕනෙ
    Mata poddakwath wadila thibbe na bn.. gada thama case eka une.. bahala thibbe okkoma .. strong thama

    ගමේ පොලිසියේ ට්‍රැෆික් කෙනෙක් හම්බෙන්න
    Dada kolayak liyagannada?
    ------ Post added on Jul 28, 2025 at 6:01 PM