බීලා අහුවෙලා මාසයක් ලයිසන් කැන්සල් උනා... මාසයක් වාහනේ එලවන්න විදිහක් කියපන්කෝ...
බීලා අහුවෙලා මාසයක් ලයිසන් කැන්සල් උනා... මාසයක් වාහනේ එලවන්න විදිහක් කියපන්කෝ...
Wena kryamak na ithin.
ahu unnoth usavi. Bus eke palayan![]()
මාසයක් නෙමේ උබල වගේ උන්ගෙ ලයිසන් සදහටම කැන්සල් කරන්න ඕනෙ.බීලා අහුවෙලා මාසයක් ලයිසන් කැන්සල් උනා... මාසයක් වාහනේ එලවන්න විදිහක් කියපන්කෝ...
ekagai ekenmaමාසයක් නෙමේ උබල වගේ උන්ගෙ ලයිසන් සදහටම කැන්සල් කරන්න ඕනෙ.

hoda wade.. masayak hodatama madi... awurudu 5k wath cancel kaeanna tibbe..
kohomath nathuwa paddama 2yr ban karanwa... so na kiyala padapan![]()
palayan bn yanna.. ehema meh kudu wenna beela newei,.. man ehema elawannen naha.. hawasa 5ta withara gahapu beer ekakata raa 11.30ta alluwe.. e weddi mata poddakwath weri thibbe na.. gadata alluwe...මාසයක් නෙමේ උබල වගේ උන්ගෙ ලයිසන් සදහටම කැන්සල් කරන්න ඕනෙ.
ඉතිං බැලූන් එකක් පිම්බුවද? නැත්නම් hospital අරං ගියාද? එහෙම නැතුව උසාවි දැම්මෙ කොහොමදpalayan bn yanna.. ehema meh kudu wenna beela newei,.. man ehema elawannen naha.. hawasa 5ta withara gahapu beer ekakata raa 11.30ta alluwe.. e weddi mata poddakwath weri thibbe na.. gadata alluwe...
ethakota mekata aurudu 5k cancel karanna oneda
5 idan 11 wenakam beer 1k gahana ekek dakkamai.palayan bn yanna.. ehema meh kudu wenna beela newei,.. man ehema elawannen naha.. hawasa 5ta withara gahapu beer ekakata raa 11.30ta alluwe.. e weddi mata poddakwath weri thibbe na.. gadata alluwe...
ethakota mekata aurudu 5k cancel karanna oneda
Eka nemei kiyala thiyenne. kiyopiya aya5 idan 11 wenakam beer 1k gahana ekek dakkamai.

5ta bipu beer 1ka gadata 11.30 allanawa nam oka thama wenna one. nath nam mu oulwe halaganna one.Eka nemei kiyala thiyenne. kiyopiya aya![]()
![]()
Na bn attatama 5t wtr gahuwe.. mamath eka hinda gada yanna mukuth kaleth nh.. mu alluwane bn5ta bipu beer 1ka gadata 11.30 allanawa nam oka thama wenna one. nath nam mu oulwe halaganna one.
Ballon bn.. ekata chuttak thibbath athiluඉතිං බැලූන් එකක් පිම්බුවද? නැත්නම් hospital අරං ගියාද? එහෙම නැතුව උසාවි දැම්මෙ කොහොමද
උබ මොකද්ද ගැහුව beer එක? Strong ද? ඕක ඉතිං උබේ ඇඟේ හැටියට තමා. නැත්නම් පැය 3 වගෙ යද්දි normal වෙන්න ඕනෙNa bn attatama 5t wtr gahuwe.. mamath eka hinda gada yanna mukuth kaleth nh.. mu alluwane bn
Ballon bn.. ekata chuttak thibbath athilu
------ Post added on Jul 28, 2025 at 5:46 PM
Mata poddakwath wadila thibbe na bn.. gada thama case eka une.. bahala thibbe okkoma .. strong thamaඋබ මොකද්ද ගැහුව beer එක? Strong ද? ඕක ඉතිං උබේ ඇඟේ හැටියට තමා. නැත්නම් පැය 3 වගෙ යද්දි normal වෙන්න ඕනෙ
Dada kolayak liyagannada?ගමේ පොලිසියේ ට්රැෆික් කෙනෙක් හම්බෙන්න