මචං wife pregnant වෙලා. එමුකො පොඩ්ඩක් මේ පැත්තට

tchin123

Well-known member
  • May 29, 2009
    1,607
    72
    48
    44
    Colombo
    VOG - අජිත් රාජපක්ෂ හොදයි . හැබැයි සීසර් කරන්න තමා කැමැති .

    Private ගියාම රස්තියදුව අඩුයි , ලක්ෂ 2ක් වත් යයි .

    Nine wells nam yanna epa private giyath.


    Govenmrnt yanawanam katta kanna wenawa, rasithiyadu godai. doc lagei nurslagei banum kotiyai.

    wiyadama adui . :P
     

    Sherlock1950

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    1,051
    150
    63
    • උබල මෙතැන ඉදල කටයුතු කලේ කොහොමද?
      Meet a Good VOG

    • ඒ කියන්නේ VOG කෙනෙක් හම්බුනාද? MidWifeta කියන්න ඕනිද?
    • Goverment Hospital එකේ VOG කෙනෙක්ද channel කලේ Private Hospital එකකද?
      If you have money : Private Hospital
      But Castle Street Gvt Hosp and De Soysa MH
      Are the best
    • Goverment Hospital එකක බබා deliver කරන එකද හොද Private Hospital එකකද?
    • මොන hospital එකද උබල තෝරාගත්තේ.
      DMH De Soysa Maternity Hospital
    • ගණන් කොහොමද? Test මොනාද කලේ? කීයක් ගියාද? Delivery එකට කීයක් ගියාද?
      1 st : Check blood groups. Your VOG will order the tests.
      I think Test for Aids n STD also important
      FBC ( Haemoglobin levels )
    • VOG කෙනෙක්ට recommended කවුරු හරි ඉන්නවද? Channel fee එක කොහොමද?
      PM ekek ewanna


    • සීසර් කරන එකද හොද normal ගන්න එකද?

      Let the VOG decide
     

    DaFuq

    Well-known member
  • Nov 3, 2013
    2,365
    271
    83
    GPS is not Available!
    අප්පා උබද ?, කුක්කු හුකපන්, පෙට්ටීය නෑ, බබා හම්බෙලා, මෑමල විකමු, ශිකුවේ කව්ද ?, ෂොට දානවද ?, සැප දෙනවද ?, හුත්ත උරපන්, << nihal fake lolla, <<nihal ge tag, pettiya nathoo, pregnancy, wife pregnant :(