අප්පා උබද ?, කුක්කු හුකපන්, පෙට්ටීය නෑ, බබා හම්බෙලා, මෑමල විකමු, ශිකුවේ කව්ද ?, ෂොට දානවද ?, සැප දෙනවද ?, හුත්ත උරපන්, << nihal fake lolla, <<nihal ge tag, pettiya nathoo, pregnancy, wife pregnant![]()

මචං wife pregnant වෙලා. හරිම සතුටුයි. ඊයේ තමයි දැනගත්තේ. අර පටියෙන්.
දැන් තමයි game එක පටන් ගන්නේ. එළකිරි එකේ ඉන්න ළමයි සිටින පවුල් උදවියගෙන් මේකට මන් උත්තර බලාපොරොත්තු වෙනවා. අනිත් අයගෙන් Bump එකක් බලාපොරොත්තු වෙනවා.මහා ලොකු Rep Power එකක් නෑ. හැබැයි හැමෝටම සලකන්නම්.
ප්රශ්න ගොඩයි මචන්. මගේ ඔලුවට ආපු ප්රශ්න තමයි ඔය. ඔයිට වඩා ඒවා ඇතිනේ. අවංකව හදවතින්ම උත්තර බලාපොරොත්තු වෙනවා. Experience වලින් කියමුකෝ බලන්න.
- උබල මෙතැන ඉදල කටයුතු කලේ කොහොමද?
- ඒ කියන්නේ VOG කෙනෙක් හම්බුනාද? MidWifeta කියන්න ඕනිද?
- Goverment Hospital එකේ VOG කෙනෙක්ද channel කලේ Private Hospital එකකද?
- Goverment Hospital එකක බබා deliver කරන එකද හොද Private Hospital එකකද?
- මොන hospital එකද උබල තෝරාගත්තේ.
- ගණන් කොහොමද? Test මොනාද කලේ? කීයක් ගියාද? Delivery එකට කීයක් ගියාද?
- VOG කෙනෙක්ට recommended කවුරු හරි ඉන්නවද? Channel fee එක කොහොමද?
- සීසර් කරන එකද හොද normal ගන්න එකද?
මන් මචන් කොළබ ඉන්නේ.
මචං wife pregnant වෙලා. හරිම සතුටුයි. ඊයේ තමයි දැනගත්තේ. අර පටියෙන්.
දැන් තමයි game එක පටන් ගන්නේ. එළකිරි එකේ ඉන්න ළමයි සිටින පවුල් උදවියගෙන් මේකට මන් උත්තර බලාපොරොත්තු වෙනවා. අනිත් අයගෙන් Bump එකක් බලාපොරොත්තු වෙනවා.මහා ලොකු Rep Power එකක් නෑ. හැබැයි හැමෝටම සලකන්නම්.
ප්රශ්න ගොඩයි මචන්. මගේ ඔලුවට ආපු ප්රශ්න තමයි ඔය. ඔයිට වඩා ඒවා ඇතිනේ. අවංකව හදවතින්ම උත්තර බලාපොරොත්තු වෙනවා. Experience වලින් කියමුකෝ බලන්න.
- උබල මෙතැන ඉදල කටයුතු කලේ කොහොමද?
- ඒ කියන්නේ VOG කෙනෙක් හම්බුනාද? MidWifeta කියන්න ඕනිද?
- Goverment Hospital එකේ VOG කෙනෙක්ද channel කලේ Private Hospital එකකද?
- Goverment Hospital එකක බබා deliver කරන එකද හොද Private Hospital එකකද?
- මොන hospital එකද උබල තෝරාගත්තේ.
- ගණන් කොහොමද? Test මොනාද කලේ? කීයක් ගියාද? Delivery එකට කීයක් ගියාද?
- VOG කෙනෙක්ට recommended කවුරු හරි ඉන්නවද? Channel fee එක කොහොමද?
- සීසර් කරන එකද හොද normal ගන්න එකද?
මන් මචන් කොළබ ඉන්නේ.

සුබපැතුම් ලොක්කා....
මට නම් එක්ස්පීරියන්ස් නෑ.. මගේ අක්කගෙ එක්ස්පීරියන්ස් කියන්නම්
මුලින්ම මිඩ්වයිෆ් කෙනෙක් ගාව රෙජිස්ටෙර් වෙන්න. කියන දවස් වලට හරියට ක්ලීනික් යන්න. වයිෆ්ට පුලුවන් තරම් උබ ආදරෙන් හිටපන් ඒක ලමය බලපානව... හොදට එලවලු පලතරු කන්න දෙන්න දැන් දෙන ඒව ලමයට හොදට බලපානව.. මමනම් කියන්නෙ රජයේ ඉස්පිරිතාලයක් හොදයි කියල.. ඒව ඉතින් උබේ අර්ර්තිකය අනුව තමයී.... එනිවේ...
මගේ ආගමට අනුව අම්මටයි පොඩ්ඩටයි බුදුසරනයි![]()
මේ අරූ 2018 05වෙනි මාසෙ දාපු එකක්. දැන් අරූ ඉපදිලා ඇති. කෝ අපිව අප්ඩේට් කරපන්කො. දුවෙක්ද පුටෙක්ඩ ? බුඩුසරණයි
මේ අරූ 2018 05වෙනි මාසෙ දාපු එකක්. දැන් අරූ ඉපදිලා ඇති. කෝ අපිව අප්ඩේට් කරපන්කො. දුවෙක්ද පුටෙක්ඩ ? බුඩුසරණයි
![]()
ඒක බැලුවෙ නෑනේ.... එකනේ යකෝ මුන්ගෙ කිසිම අප්ඩේට් එකක් නෑනේ... 