මචන්ලා මේකට නීතිමය ක්‍රියාමාර්ගයක් ගන්න&

Status
Not open for further replies.

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;16410487 said:
    නීති මාර්ගෙන් වැඩ කරන්න යන්න එපා නොන්කොක් තාම ඉගනගන්න පොඩි එකෙක්. උගෙ පර්සනල් ඩීටේල්ස් දන්නවනං ඌව හම්බවෙලා ප්‍රශ්නෙ විසඳගනිං ඉවරනෙ කතාව :)

    mona neethida ban poddak idahan full thread ekak danna sonnayawa ban wennama:lol::lol: fake sonnalu
     

    KasunJW

    Member
    Dec 28, 2013
    193
    5
    0
    illan kawa neda ponnayo. poddak idahan dan kala iwara wela kasunJW = Slesh = he**n pons kiyala prove karala iwarayak karannam. mala wade

    poddak idahan gt awama muwa ban karai :lol::lol:
    monada ottu?:rofl:

    uba oya kiyanna hadanne ara Slesh ewuwa kuwa msg ekada man wage?? ekenda uba oppu karanna hadanne maha lokuwata mewa???ane nikan palayan bn yanna... balamuko ban karai da kiyala admin ta okkoma pahadili karala deela thiyenne.. tho methana aninge nam dala thawa enawa bethana balukam katha karanna..aaii damma neda tho ** dala hari :angry::angry:
     

    KasunJW

    Member
    Dec 28, 2013
    193
    5
    0
    mona neethida ban poddak idahan full thread ekak danna sonnayawa ban wennama:lol::lol: fake sonnalu

    ane ooi ban karapu dena mata moko oi mata me elakiri accounts walin wadak na kiyala thread ekema dala thiyenawa..uba man kiyanwata aai oya nama daapn balanna...
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    uba oya kiyanna hadanne ara Slesh ewuwa kuwa msg ekada man wage?? ekenda uba oppu karanna hadanne maha lokuwata mewa???ane nikan palayan bn yanna... balamuko ban karai da kiyala admin ta okkoma pahadili karala deela thiyenne.. tho methana aninge nam dala thawa enawa bethana balukam katha karanna..aaii damma neda tho ** dala hari :angry::angry:

    me thread eka heta dapanko anathayo. gedara awa witharai dan. mahansiyi :(
    mahansiya nobala goo™ yawannam:rofl:
     
    Dec 30, 2013
    1,235
    166
    0
    mona neethida ban poddak idahan full thread ekak danna sonnayawa ban wennama:lol::lol: fake sonnalu

    දාපන් ත්‍රෙඩ් එක ඉක්මනට. මමත් මේ ගල් බාගෙකුයි බයිට් ටිකකුයි සෙට් කරන් එන්න හදන්නේ.....:rofl::rofl::rofl:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ane ooi ban karapu dena mata moko oi mata me elakiri accounts walin wadak na kiyala thread ekema dala thiyenawa..uba man kiyanwata aai oya nama daapn balanna...

    asai neda ponnu:rofl::rofl:
    tho mage photo dala ban wela sathiyen lift wuna mathakada slesh pons?
    e wage thama math :lol:
    ban wela ayi enna puluwan sathiyen:P

    onna kata hari me ponsge details onnam pm ekak hari vm ekak hari danna. photobucket eke thiyana abum ekai namai fb link ekai ewannam:lol::lol:
     

    KasunJW

    Member
    Dec 28, 2013
    193
    5
    0
    asai neda ponnu:rofl::rofl:
    tho mage photo dala ban wela sathiyen lift wuna mathakada slesh pons?
    e wage thama math :lol:
    ban wela ayi enna puluwan sathiyen:P

    onna kata hari me ponsge details onnam pm ekak hari vm ekak hari danna. photobucket eke thiyana abum ekai namai fb link ekai ewannam:lol::lol:

    ea ubawa lift kaloth ne..

    tho wage asahanayak na bn anith minissunta... tho oya yawanna hadanne ape mallige account eka eka danaganin.. para balla.. :angry::angry:

    uba daapuwaye screen shots okkoma thiyenawa man gawa ekak naara.balagamu.neethi maragyak thiyenawa nam kisi kathawak na aai.. :angry:

    eeta kalin ube address eka hambunoth balagamu.. :angry::angry:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ea ubawa lift kaloth ne..

    tho wage asahanayak na bn anith minissunta... tho oya yawanna hadanne ape mallige account eka eka danaganin.. para balla.. :angry::angry:

    uba daapuwaye screen shots okkoma thiyenawa man gawa ekak naara.balagamu.neethi maragyak thiyenawa nam kisi kathawak na aai.. :angry:

    eeta kalin ube address eka hambunoth balagamu.. :angry::angry:

    lol *onnayo public forum ekaka minihekge nama dammata daduwam dena neethiyak na neethi pothe :lol::lol:
    ita wada dewal karala thiyanna one:lol::lol:

    3rd shy karapan gihin ikmanata:lol:
     

    යාළුවා

    Well-known member
  • Jul 5, 2013
    18,587
    1,318
    113
    38
    මීගමුව
    සැලකිය යුතුයි.....

    1. ගෙදරට ගිහින් ගහන සීන් එකකදී/ කොහෙට හරි ගෙන්නගන ගහන සීන් එකකදී/ කැම්පස් එකේදී ගහන සීන් එකකදී, ෆුල් එච් ඩී වීඩියෝ කැමරාවක් ගෙන ගොස් සියලුම දර්ශන රූගත කොට එළකිරියෙ දමන්න.:rofl:

    2. ෆෝන් කෝල් එකකින් ගහන සීන් එකකදී දුරකථන ඇමතුම පටිගත කොට යූටියුබයේ උඩුගත කොට එළකිරියේ දමන්න. :rolleyes:

    3. එළකිරි එකේ ත්‍රෙඩ් එකක් විවෘත කර යන වලියක් නං වහාම අපට ත්‍රෙඩ් එකෙහි ලින්කුව පී එම් කිරීම මැනවි. :P

     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ea ubawa lift kaloth ne..

    tho wage asahanayak na bn anith minissunta... tho oya yawanna hadanne ape mallige account eka eka danaganin.. para balla.. :angry::angry:

    uba daapuwaye screen shots okkoma thiyenawa man gawa ekak naara.balagamu.neethi maragyak thiyenawa nam kisi kathawak na aai.. :angry:

    eeta kalin ube address eka hambunoth balagamu.. :angry::angry:

    sonnayage income eka adu wela ridila:rofl:
     
    Status
    Not open for further replies.