පැටියා;16410487 said:නීති මාර්ගෙන් වැඩ කරන්න යන්න එපා නොන්කොක් තාම ඉගනගන්න පොඩි එකෙක්. උගෙ පර්සනල් ඩීටේල්ස් දන්නවනං ඌව හම්බවෙලා ප්රශ්නෙ විසඳගනිං ඉවරනෙ කතාව![]()

fake sonnaluillan kawa neda ponnayo. poddak idahan dan kala iwara wela kasunJW = Slesh = he**n pons kiyala prove karala iwarayak karannam. mala wade
poddak idahan gt awama muwa ban karai
monada ottu?![]()


mona neethida ban poddak idahan full thread ekak danna sonnayawa ban wennamafake sonnalu
uba oya kiyanna hadanne ara Slesh ewuwa kuwa msg ekada man wage?? ekenda uba oppu karanna hadanne maha lokuwata mewa???ane nikan palayan bn yanna... balamuko ban karai da kiyala admin ta okkoma pahadili karala deela thiyenne.. tho methana aninge nam dala thawa enawa bethana balukam katha karanna..aaii damma neda tho ** dala hari![]()


mona neethida ban poddak idahan full thread ekak danna sonnayawa ban wennamafake sonnalu



ane ooi ban karapu dena mata moko oi mata me elakiri accounts walin wadak na kiyala thread ekema dala thiyenawa..uba man kiyanwata aai oya nama daapn balanna...






දාපන් ත්රෙඩ් එක ඉක්මනට. මමත් මේ ගල් බාගෙකුයි බයිට් ටිකකුයි සෙට් කරන් එන්න හදන්නේ.....

වලියක ඇරඹුමද?දාපන් ත්රෙඩ් එක ඉක්මනට. මමත් මේ ගල් බාගෙකුයි බයිට් ටිකකුයි සෙට් කරන් එන්න හදන්නේ.....
බලමු. මොකද වෙන්නෙ කියල. 
asai neda ponnu
tho mage photo dala ban wela sathiyen lift wuna mathakada slesh pons?
e wage thama math
ban wela ayi enna puluwan sathiyen
onna kata hari me ponsge details onnam pm ekak hari vm ekak hari danna. photobucket eke thiyana abum ekai namai fb link ekai ewannam![]()





ea ubawa lift kaloth ne..
tho wage asahanayak na bn anith minissunta... tho oya yawanna hadanne ape mallige account eka eka danaganin.. para balla..
uba daapuwaye screen shots okkoma thiyenawa man gawa ekak naara.balagamu.neethi maragyak thiyenawa nam kisi kathawak na aai..
eeta kalin ube address eka hambunoth balagamu..![]()







ea ubawa lift kaloth ne..
tho wage asahanayak na bn anith minissunta... tho oya yawanna hadanne ape mallige account eka eka danaganin.. para balla..
uba daapuwaye screen shots okkoma thiyenawa man gawa ekak naara.balagamu.neethi maragyak thiyenawa nam kisi kathawak na aai..
eeta kalin ube address eka hambunoth balagamu..![]()

mata gaanak diyan, mama muta dekak anala wade shape karala dennam![]()

eka eka lawwala gahana wada karan na bn mama..
muwa mata athatama alla ganna one neethiyena kriyamargayak ganna bari unoth..


