මන් බ්ලොග් සින්ඩිකේටරයක් හැදුවා. (Blog Reader එකක්)

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    Mata hithena widihata layout eka tikak wisirila wadiyi wage. Eka deyak thawa deyakin kapila peneema tikak aduyi. Font ekath wenas karanna puluwannam. Meka mage paudgalika adahasak witharayi. Jaya weva!

    thank you oyage adahasata. font eka vans karanam
     

    Gccamila

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    3,282
    624
    113
    DownTown
    wari-nana.gif
    BUMP
    wari-nana.gif

     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    Great job! Bookmarked to use regularly.

    I think it's good if you can add a light colour to the background to highlight content. Check FML to get an idea. Their colour theme is great.

    You can find more on colourlovers.

    thank you macahn oyaga adahs walata
     
    • Like
    Reactions: IT_Sir