magen gatta domain ekak neda
ow ai aulda ? man .lk ganna inna ekmanin.
magen gatta domain ekak neda
Sinhala ewa witharada add karanne bn?
ow ai aulda ? man .lk ganna inna ekmanin.
naha Sinhala , English dekama Puluvn ,
ne kisi awulak ne awulak netiwa weda nisa aheuwe mama uba ke ghanwane mage domain weda ne kiya kiya
Mage ekath add krahnko ehenam..
mp3 English ewa thiyenne.. 320kbpsmp3s.blogspot.com
මන් නම් කෑගැහුවේ නෑ වැඩ නෑ කියලා. කලින් උන වෙන කෙස් එකක්නේ හැබැයි මම කිව්වේ නෑ වැඩ නෑ කියලා නම්.
ela ela
කණියා;22697307 said:දැං මිනිස්සු blog බලන්නෑ බං![]()
හ්ම්ම් එත් Traffic නම් තියෙනවා දවසට 12000 වගේ. මන් Traffic හෙව්වේ අමුතු ක්රමයකට. සොයන්නා;22702647 said:bump....
හොඳ වැඩක්
මම දන්න යාලුවන්ටත් share කරා![]()
තව එකක් හදපන්කෝ පුලුවන් නම් 18+ සයිට් වලට
VPS Domain අරන් දෙනවා නම් උබට එකක් හදලා දෙන්නම්