මම එළකිරියට සහ එහි ඇඩ්මින්වරුන්ට විරුද්ධව

Ryan08

Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ජිවිතේට මුණගැහිලා නැති මුණගැහෙයිද කියලා විශ්වාසයකුත් නැති ටිකක් කතා කරලා හිනාවෙලා යන්න එන මේවගේ තැන්වලත් ඇනකොටා ගන්න තොපිට පිස්සුද බං??
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    @spamcheck අයියේ මේ පිස්සව පොඩි කාලෙකට හරි එළියෙන් තියලා තියන්නකෝ.
    @spamcheck yeap kick this guy off temp or permanently. I think he has violated EK terms way more than the people you guys have banned previously
    මේක තමයි කරන්න ඕන. ඒ වුනාට මේකෙ ඇඩ්මින්ල කලේ අදාළ නැති උන්ට එක එක හේතු දාල බෑන් කරපු එක. මෙම්බර්ස්ලව කොටවන මේ කුහක කාලකන්නියව එලවන්න බෑ. දැන් දුවගෙන ඇවිත් කියයි මොනව කලත් කිව්වත් තමන්ගෙ නියම නමින් හින්ද වගකීම තමන්ටමයි කියල.
     

    idalolu hathu

    Well-known member
  • Jan 20, 2024
    449
    192
    63
    ඇඩ්මින් නෙමේ මොකා උනත් වැරදිනම් වැරදී. අනුරාද කියලම තියෙන්නෙ ඇඩ්මින්ව දැනුවත් කලා කියල මුලින්ම. ඒත් අහන්නෙ නැත්නම් අනුරාද කරල තියන වැඩේ හරි. ඒක තමා මම මුලින්ම කිව්වෙ අනුරාද එක්ක හැපෙන්නෙ පරිස්සමින් කියල.
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,643
    9,128
    113
    cyber crime complaint එකක් දැම්ම

    @spamcheck ඔයාට මම දෙපාරක්ම pm කරල කිව්ව.. ඔයා ගණන් ගත්තෙ නෑ

    ඔයා මේකෙ කිසිම දෙයක් මකන්න යන්න එපා
    මොකද මං ගාව ඔක්කොම ස්ක්‍රීන් ෂොට් ටික තියෙනව...
    @netudara kiyala podi kukku thiyena ponnayek innawa kottawa oic ge yaluwek lu 👉 🧠

    katuwapitiya kaluthanaya
    ------ Post added on May 8, 2024 at 11:41 AM
     
    • Dislike
    • Haha
    Reactions: netudara and Zeuz

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ජිවිතේට මුණගැහිලා නැති මුණගැහෙයිද කියලා විශ්වාසයකුත් නැති ටිකක් කතා කරලා හිනාවෙලා යන්න එන මේවගේ තැන්වලත් ඇනකොටා ගන්න තොපිට පිස්සුද බං??
    මීට්වෙන්න හිතන්නවත් එපා, මේකෙ හොද මූනු පෙන්නගෙන හොදට කැරැක්ට එක මේන්ටේන් කරන උන්ම තමයි ඔය ෆේක් අටවාගෙන කැරිකම් කරන්නෙත්. පොඩ්ඩ එහෙමෙහෙ උන ගමන් එක්ස්පෝස් කරනවා මගුල් පොටෝ එකේ ඉදන්ම ගෑනීටත් කතා හද හදා. බහුතරය සෝෂල් ෆෝබියා තියන උන්, උන්ට ඕවා ඉතින් හෙන ගේම්.
    මේකෙ ඇක්ටිව් ඩොක්ට කෙනෙක් මට ස්වින්ගර් ඩේටිං සයිට් එකකින් හම්බුනා, ඌ කක්කෝල්ඩ් වලට කැමතියි, වයිෆ්ට BF කෙනෙක් හොය හොයා හිටියෙ. මං ඌව අදුනගත්තත් එලකිරියෙ කතන්දර කියන්න ගියෙ නෑ. මූ කිරියෙ චණ්ඩියා උනාට කෝල් එකක් ගත්තම කතා කරන්නෙත් හෙන බයෙන්, වචනෙන් දෙකෙන් උත්තර දීලා මාරුවෙන්න බලන්නෙ. වට්සැප් චැට් හැබැයි. මං එලකිරියෙ ඉන්නවා කියලා දැනගත්තම ඌ මාව වට්සැප් බ්ලොක් කරලා මාව කිරියෙ එක්ස්පෝස් කරා, ඕන් දැන් බැන බැන යනවා තැන්වල.
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    මීට්වෙන්න හිතන්නවත් එපා, මේකෙ හොද මූනු පෙන්නගෙන හොදට කැරැක්ට එක මේන්ටේන් කරන උන්ම තමයි ඔය ෆේක් අටවාගෙන කැරිකම් කරන්නෙත්. පොඩ්ඩ එහෙමෙහෙ උන ගමන් එක්ස්පෝස් කරනවා මගුල් පොටෝ එකේ ඉදන්ම ගෑනීටත් කතා හද හදා. බහුතරය සෝෂල් ෆෝබියා තියන උන්, උන්ට ඕවා ඉතින් හෙන ගේම්.
    මේකෙ ඇක්ටිව් ඩොක්ට කෙනෙක් මට ස්වින්ගර් ඩේටිං සයිට් එකකින් හම්බුනා, ඌ කක්කෝල්ඩ් වලට කැමතියි, වයිෆ්ට BF කෙනෙක් හොය හොයා හිටියෙ. මං ඌව අදුනගත්තත් එලකිරියෙ කතන්දර කියන්න ගියෙ නෑ. මූ කිරියෙ චණ්ඩියා උනාට කෝල් එකක් ගත්තම කතා කරන්නෙත් හෙන බයෙන්, වචනෙන් දෙකෙන් උත්තර දීලා මාරුවෙන්න බලන්නෙ. වට්සැප් චැට් හැබැයි. මං එලකිරියෙ ඉන්නවා කියලා දැනගත්තම ඌ මාව වට්සැප් බ්ලොක් කරලා මාව කිරියෙ එක්ස්පෝස් කරා, ඕන් දැන් බැන බැන යනවා තැන්වල.

    පුදුම යක්කුනේ බං.ෆේක් හදන් එක එකාට මඩගහනවා තියා තියෙන එකම එකවුන්ට් එකෙන් මේකට එන්නෙත් වැඩ දාහක් අස්සේ පොඩ්ඩක් stress එක අඩුකරගෙන හිනාවෙලා යන්න.පුදුම හිතෙනවා මෙහෙම උන් ගැන අහපුවම ☹️
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ජිවිතේට මුණගැහිලා නැති මුණගැහෙයිද කියලා විශ්වාසයකුත් නැති ටිකක් කතා කරලා හිනාවෙලා යන්න එන මේවගේ තැන්වලත් ඇනකොටා ගන්න තොපිට පිස්සුද බං??
    ඇණකොටා ගන්න එකෙත් ගතියක් තියෙනව නේ ඉතිං :lol:
     
    • Wow
    Reactions: Ryan08

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    පුදුම යක්කුනේ බං.ෆේක් හදන් එක එකාට මඩගහනවා තියා තියෙන එකම එකවුන්ට් එකෙන් මේකට එන්නෙත් වැඩ දාහක් අස්සේ පොඩ්ඩක් stress එක අඩුකරගෙන හිනාවෙලා යන්න.පුදුම හිතෙනවා මෙහෙම උන් ගැන අහපුවම ☹️
    අපි එහෙම හිතුවට හැබෑ ලෝකෙ බයේ හැන්ගිලා ඉන්න උන්ගෙ වීරකම් ඕවා තමයි.
     
    • Sad
    Reactions: Ryan08

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    මීට්වෙන්න හිතන්නවත් එපා, මේකෙ හොද මූනු පෙන්නගෙන හොදට කැරැක්ට එක මේන්ටේන් කරන උන්ම තමයි ඔය ෆේක් අටවාගෙන කැරිකම් කරන්නෙත්. පොඩ්ඩ එහෙමෙහෙ උන ගමන් එක්ස්පෝස් කරනවා මගුල් පොටෝ එකේ ඉදන්ම ගෑනීටත් කතා හද හදා. බහුතරය සෝෂල් ෆෝබියා තියන උන්, උන්ට ඕවා ඉතින් හෙන ගේම්.
    මේකෙ ඇක්ටිව් ඩොක්ට කෙනෙක් මට ස්වින්ගර් ඩේටිං සයිට් එකකින් හම්බුනා, ඌ කක්කෝල්ඩ් වලට කැමතියි, වයිෆ්ට BF කෙනෙක් හොය හොයා හිටියෙ. මං ඌව අදුනගත්තත් එලකිරියෙ කතන්දර කියන්න ගියෙ නෑ. මූ කිරියෙ චණ්ඩියා උනාට කෝල් එකක් ගත්තම කතා කරන්නෙත් හෙන බයෙන්, වචනෙන් දෙකෙන් උත්තර දීලා මාරුවෙන්න බලන්නෙ. වට්සැප් චැට් හැබැයි. මං එලකිරියෙ ඉන්නවා කියලා දැනගත්තම ඌ මාව වට්සැප් බ්ලොක් කරලා මාව කිරියෙ එක්ස්පෝස් කරා, ඕන් දැන් බැන බැන යනවා තැන්වල.

    LOL ponnaya kannadiya issarahata gihin type karapu reply ekakda oka 🤭 🤭

    පුදුම යක්කුනේ බං.ෆේක් හදන් එක එකාට මඩගහනවා තියා තියෙන එකම එකවුන්ට් එකෙන් මේකට එන්නෙත් වැඩ දාහක් අස්සේ පොඩ්ඩක් stress එක අඩුකරගෙන හිනාවෙලා යන්න.පුදුම හිතෙනවා මෙහෙම උන් ගැන අහපුවම ☹️

    @asanka+++ kiyanne tanikarama manasika leda tiyena ekek. Okata okage ammawa dakkama naginawa. api hadapu katha newi, okata wena fake walin awith dapuwa athi. hoyanna kamalli itin. issara oka incest thread daanawa. nondi wela dan aluth ekakin inne oya. okata anith unta kiwwata uta aththa jiwithey minissunta wada mekey fake tiyenawa 🤭🤭
     
    • Like
    Reactions: gamerlk

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama
    cyber crime complaint එකක් දැම්ම

    @spamcheck ඔයාට මම දෙපාරක්ම pm කරල කිව්ව.. ඔයා ගණන් ගත්තෙ නෑ

    ඔයා මේකෙ කිසිම දෙයක් මකන්න යන්න එපා
    මොකද මං ගාව ඔක්කොම ස්ක්‍රීන් ෂොට් ටික තියෙනව...
    ඇන්ට්‍රිය දාපන් මෙතන. තෝව විස්වාස කරන්න බැ . බොරුමනෙ කියන්⁣නේ.

    අවදානේද ඕනා අදත්
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,404
    1
    62,039
    113
    Mother Earth
    මම උබට මිනී මැරුම් චෝදනාවක් දාල මාස හයකට ඇතුලට දානවා.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    ඇන්ට්‍රිය දාපන් මෙතන. තෝව විස්වාස කරන්න බැ . බොරුමනෙ කියන්⁣නේ.

    අවදානේද ඕනා අදත්
    Ehema apahashu thaaweta path karnana epa. Okage nangi remand kiyala mehen gaanak kadaganna haduwata passe apey un inna thana wistara ahala. ilanga dawasema apa dunna kiyahanko 🤭
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    ඇඩ්මින් නෙමේ මොකා උනත් වැරදිනම් වැරදී. අනුරාද කියලම තියෙන්නෙ ඇඩ්මින්ව දැනුවත් කලා කියල මුලින්ම. ඒත් අහන්නෙ නැත්නම් අනුරාද කරල තියන වැඩේ හරි. ඒක තමා මම මුලින්ම කිව්වෙ අනුරාද එක්ක හැපෙන්නෙ පරිස්සමින් කියල.
    :lol:
    thogema fake walin reply karanna lejja nedda huththoo..

    ah amathaka unaa lejjawak thiyeinan meke innawada uba me wena ewata

    :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,112
    23,340
    113
    Marilwath yannne na ne kalakanniya

    Muge appa condom use karanna danan noidime vipaaka tamai me