karikama tama wena monawada. kari wada walata ledath na.නෙදකින් ගොං කබරයා.ඉන්නෙත් කිරියෙමයි.ඒකටම අරින්න ට්රයි එක.හරියයිද ඉතින්![]()
karikama tama wena monawada. kari wada walata ledath na.නෙදකින් ගොං කබරයා.ඉන්නෙත් කිරියෙමයි.ඒකටම අරින්න ට්රයි එක.හරියයිද ඉතින්![]()
@spamcheck අයියේ මේ පිස්සව පොඩි කාලෙකට හරි එළියෙන් තියලා තියන්නකෝ.
මේක තමයි කරන්න ඕන. ඒ වුනාට මේකෙ ඇඩ්මින්ල කලේ අදාළ නැති උන්ට එක එක හේතු දාල බෑන් කරපු එක. මෙම්බර්ස්ලව කොටවන මේ කුහක කාලකන්නියව එලවන්න බෑ. දැන් දුවගෙන ඇවිත් කියයි මොනව කලත් කිව්වත් තමන්ගෙ නියම නමින් හින්ද වගකීම තමන්ටමයි කියල.@spamcheck yeap kick this guy off temp or permanently. I think he has violated EK terms way more than the people you guys have banned previously
@netudara kiyala podi kukku thiyena ponnayek innawa kottawa oic ge yaluwek lucyber crime complaint එකක් දැම්ම
@spamcheck ඔයාට මම දෙපාරක්ම pm කරල කිව්ව.. ඔයා ගණන් ගත්තෙ නෑ
ඔයා මේකෙ කිසිම දෙයක් මකන්න යන්න එපා
මොකද මං ගාව ඔක්කොම ස්ක්රීන් ෂොට් ටික තියෙනව...
මීට්වෙන්න හිතන්නවත් එපා, මේකෙ හොද මූනු පෙන්නගෙන හොදට කැරැක්ට එක මේන්ටේන් කරන උන්ම තමයි ඔය ෆේක් අටවාගෙන කැරිකම් කරන්නෙත්. පොඩ්ඩ එහෙමෙහෙ උන ගමන් එක්ස්පෝස් කරනවා මගුල් පොටෝ එකේ ඉදන්ම ගෑනීටත් කතා හද හදා. බහුතරය සෝෂල් ෆෝබියා තියන උන්, උන්ට ඕවා ඉතින් හෙන ගේම්.ජිවිතේට මුණගැහිලා නැති මුණගැහෙයිද කියලා විශ්වාසයකුත් නැති ටිකක් කතා කරලා හිනාවෙලා යන්න එන මේවගේ තැන්වලත් ඇනකොටා ගන්න තොපිට පිස්සුද බං??
මීට්වෙන්න හිතන්නවත් එපා, මේකෙ හොද මූනු පෙන්නගෙන හොදට කැරැක්ට එක මේන්ටේන් කරන උන්ම තමයි ඔය ෆේක් අටවාගෙන කැරිකම් කරන්නෙත්. පොඩ්ඩ එහෙමෙහෙ උන ගමන් එක්ස්පෝස් කරනවා මගුල් පොටෝ එකේ ඉදන්ම ගෑනීටත් කතා හද හදා. බහුතරය සෝෂල් ෆෝබියා තියන උන්, උන්ට ඕවා ඉතින් හෙන ගේම්.
මේකෙ ඇක්ටිව් ඩොක්ට කෙනෙක් මට ස්වින්ගර් ඩේටිං සයිට් එකකින් හම්බුනා, ඌ කක්කෝල්ඩ් වලට කැමතියි, වයිෆ්ට BF කෙනෙක් හොය හොයා හිටියෙ. මං ඌව අදුනගත්තත් එලකිරියෙ කතන්දර කියන්න ගියෙ නෑ. මූ කිරියෙ චණ්ඩියා උනාට කෝල් එකක් ගත්තම කතා කරන්නෙත් හෙන බයෙන්, වචනෙන් දෙකෙන් උත්තර දීලා මාරුවෙන්න බලන්නෙ. වට්සැප් චැට් හැබැයි. මං එලකිරියෙ ඉන්නවා කියලා දැනගත්තම ඌ මාව වට්සැප් බ්ලොක් කරලා මාව කිරියෙ එක්ස්පෝස් කරා, ඕන් දැන් බැන බැන යනවා තැන්වල.
ඇණකොටා ගන්න එකෙත් ගතියක් තියෙනව නේ ඉතිංජිවිතේට මුණගැහිලා නැති මුණගැහෙයිද කියලා විශ්වාසයකුත් නැති ටිකක් කතා කරලා හිනාවෙලා යන්න එන මේවගේ තැන්වලත් ඇනකොටා ගන්න තොපිට පිස්සුද බං??

අපි එහෙම හිතුවට හැබෑ ලෝකෙ බයේ හැන්ගිලා ඉන්න උන්ගෙ වීරකම් ඕවා තමයි.පුදුම යක්කුනේ බං.ෆේක් හදන් එක එකාට මඩගහනවා තියා තියෙන එකම එකවුන්ට් එකෙන් මේකට එන්නෙත් වැඩ දාහක් අස්සේ පොඩ්ඩක් stress එක අඩුකරගෙන හිනාවෙලා යන්න.පුදුම හිතෙනවා මෙහෙම උන් ගැන අහපුවම![]()
මීට්වෙන්න හිතන්නවත් එපා, මේකෙ හොද මූනු පෙන්නගෙන හොදට කැරැක්ට එක මේන්ටේන් කරන උන්ම තමයි ඔය ෆේක් අටවාගෙන කැරිකම් කරන්නෙත්. පොඩ්ඩ එහෙමෙහෙ උන ගමන් එක්ස්පෝස් කරනවා මගුල් පොටෝ එකේ ඉදන්ම ගෑනීටත් කතා හද හදා. බහුතරය සෝෂල් ෆෝබියා තියන උන්, උන්ට ඕවා ඉතින් හෙන ගේම්.
මේකෙ ඇක්ටිව් ඩොක්ට කෙනෙක් මට ස්වින්ගර් ඩේටිං සයිට් එකකින් හම්බුනා, ඌ කක්කෝල්ඩ් වලට කැමතියි, වයිෆ්ට BF කෙනෙක් හොය හොයා හිටියෙ. මං ඌව අදුනගත්තත් එලකිරියෙ කතන්දර කියන්න ගියෙ නෑ. මූ කිරියෙ චණ්ඩියා උනාට කෝල් එකක් ගත්තම කතා කරන්නෙත් හෙන බයෙන්, වචනෙන් දෙකෙන් උත්තර දීලා මාරුවෙන්න බලන්නෙ. වට්සැප් චැට් හැබැයි. මං එලකිරියෙ ඉන්නවා කියලා දැනගත්තම ඌ මාව වට්සැප් බ්ලොක් කරලා මාව කිරියෙ එක්ස්පෝස් කරා, ඕන් දැන් බැන බැන යනවා තැන්වල.
පුදුම යක්කුනේ බං.ෆේක් හදන් එක එකාට මඩගහනවා තියා තියෙන එකම එකවුන්ට් එකෙන් මේකට එන්නෙත් වැඩ දාහක් අස්සේ පොඩ්ඩක් stress එක අඩුකරගෙන හිනාවෙලා යන්න.පුදුම හිතෙනවා මෙහෙම උන් ගැන අහපුවම![]()
ඇන්ට්රිය දාපන් මෙතන. තෝව විස්වාස කරන්න බැ . බොරුමනෙ කියන්නේ.cyber crime complaint එකක් දැම්ම
@spamcheck ඔයාට මම දෙපාරක්ම pm කරල කිව්ව.. ඔයා ගණන් ගත්තෙ නෑ
ඔයා මේකෙ කිසිම දෙයක් මකන්න යන්න එපා
මොකද මං ගාව ඔක්කොම ස්ක්රීන් ෂොට් ටික තියෙනව...
Ehema apahashu thaaweta path karnana epa. Okage nangi remand kiyala mehen gaanak kadaganna haduwata passe apey un inna thana wistara ahala. ilanga dawasema apa dunna kiyahankoඇන්ට්රිය දාපන් මෙතන. තෝව විස්වාස කරන්න බැ . බොරුමනෙ කියන්නේ.
අවදානේද ඕනා අදත්
ඇඩ්මින් නෙමේ මොකා උනත් වැරදිනම් වැරදී. අනුරාද කියලම තියෙන්නෙ ඇඩ්මින්ව දැනුවත් කලා කියල මුලින්ම. ඒත් අහන්නෙ නැත්නම් අනුරාද කරල තියන වැඩේ හරි. ඒක තමා මම මුලින්ම කිව්වෙ අනුරාද එක්ක හැපෙන්නෙ පරිස්සමින් කියල.


