ඒක තමා මම මුලින්ම කිව්වෙ අනුරාද එක්ක හැපෙන්නෙ පරිස්සමින් කියල.
මොකද ෆ්රෙන් වෙලා තියෙන්නේ???
ඒක තමා මම මුලින්ම කිව්වෙ අනුරාද එක්ක හැපෙන්නෙ පරිස්සමින් කියල.
අපි ඔය කොන්දක් නැති ළමයාගේ ගෙවල් පැත්තේ අපු වෙලේ මොකෝ හැංගිලා හිටියේ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah EK ekey rassa hinga kana ponnaya. Rassawak hoyan aapu dawasta katha karamu. ethakan janelen puka denne natuwa hitapnUbatat ekama tama kianna tyenne pons
Thread dada ubat awadane illuwata ubat ara idapu 3rd class bayyama tama..ubawat kawrut ganan gannaha pala..
@spamcheck menna muwa ban karala danna mchn naththan mu karumayak wenawa issarahata
සෙට් එකම බංකුවේ ඉඳීමූ මෙහෙම ඉදල කිරියේ ඉන්න ඔක්කොම උන්ව cid වගේ ගෙනියයි ද දන්නේ නෑ .![]()
කොන්දක් නැති ලමයෙක් කතා කරයි..OIC ube yaluwada???
nethnam ube ammawa thiyan hukana hora minihad??
කොන්දක් නැති ලමයෙක් කතා කරයි..
Aniwaryenma, gonson. America wala unath consider wenne payments aran nettan ban karana nokarana eka private site eke management ekata ayithi. Nomile meka use kara kara, fake godak hadagena, elakiri ye laga gena, all over shitting karanawa madiwata, part danna ekata nam ban karalama danna one, ungrateful nikamawa.අපි දොයි
Good night හැමෝටම...
හෙට වෙද්දි මාව බෑන් වෙලා තියෙයිද මංද
@SLK_sri uba muge moonath thahaduwa dagena inna eka ayin karanna kiyala message danna athi, u dina denna athi admin ta. lmao.
සෙට් එකම බංකුවේ ඉඳී![]()
පිටට නොපෙන්නුවටAniwaryenma, gonson. America wala unath consider wenne payments aran nettan ban karana nokarana eka private site eke management ekata ayithi. Nomile meka use kara kara, fake godak hadagena, elakiri ye laga gena, all over shitting karanawa madiwata, part danna ekata nam ban karalama danna one, ungrateful nikamawa.
@spamcheck I hope you'll take appropriate action, for misleading the users and causing unwanted unrest between users.
පිටට නොපෙන්නුවට
හිත පොඩ්ඩක් කලබල වුණා නේද මෙයා...
ඔයා මට කියපු සේරම ස්ක්රීන් ෂොට් ගහල තියෙන්නෙ...
ඔහොම ටිකක් ඉන්ටකෝ....
Lol. Learn English. Anyway only a pathetic parasite like you, who feeds off and beats off their parents, would be intimidated. Apparently, none of the admins gives a fuck.පිටට නොපෙන්නුවට
හිත පොඩ්ඩක් කලබල වුණා නේද මෙයා...
ඔයා මට කියපු සේරම ස්ක්රීන් ෂොට් ගහල තියෙන්නෙ...
ඔහොම ටිකක් ඉන්ටකෝ....