මම එළකිරියට සහ එහි ඇඩ්මින්වරුන්ට විරුද්ධව

garfieldzz

Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර
    ඒක තමා මම මුලින්ම කිව්වෙ අනුරාද එක්ක හැපෙන්නෙ පරිස්සමින් කියල.
    1715187683201.png


    මොකද ෆ්‍රෙන් වෙලා තියෙන්නේ??? :-(
     
    • Love
    Reactions: AnuradhaRa

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අපි ඔය කොන්දක් නැති ළමයාගේ ගෙවල් පැත්තේ අපු වෙලේ මොකෝ හැංගිලා හිටියේ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤌 🤏 🖕

    OIC ube yaluwada???
    nethnam ube ammawa thiyan hukana hora minihad??
     
    • Dislike
    Reactions: netudara

    Madhu94

    Well-known member
  • Aug 19, 2021
    1,012
    1,393
    113
    අපි දොයි
    Good night හැමෝටම...
    හෙට වෙද්දි මාව බෑන් වෙලා තියෙයිද මංද
    Aniwaryenma, gonson. America wala unath consider wenne payments aran nettan ban karana nokarana eka private site eke management ekata ayithi. Nomile meka use kara kara, fake godak hadagena, elakiri ye laga gena, all over shitting karanawa madiwata, part danna ekata nam ban karalama danna one, ungrateful nikamawa.

    @spamcheck I hope you'll take appropriate action, for misleading the users and causing unwanted unrest between users.
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    Madhu94

    Well-known member
  • Aug 19, 2021
    1,012
    1,393
    113
    @SLK_sri uba muge moonath thahaduwa dagena inna eka ayin karanna kiyala message danna athi, u dina denna athi admin ta. lmao.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @SLK_sri uba muge moonath thahaduwa dagena inna eka ayin karanna kiyala message danna athi, u dina denna athi admin ta. lmao.

    eka uge moonath thahaduwa kiyala koheda register karala thiyenne?
    mata pm dala thibba, habai mu witharak newei, thawa keepa denkuth dala thibba eyalage kiyala. dan oka kageda kiyala kawuda danne ban, math danne nethi eke

    ගූ ගොඩක් නම් @SLK_sri තමයි හේතුව. @SLK_sri තෝ නම් කිරියට සාපයක්

    ubawa @nicjosh83 account eken kiriyen pannuweth mama thamai, magen pukshanaya wena eka iwasanna baruwa neda aathme maru kare pons
    ------ Post added on May 9, 2024 at 6:47 AM
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Aniwaryenma, gonson. America wala unath consider wenne payments aran nettan ban karana nokarana eka private site eke management ekata ayithi. Nomile meka use kara kara, fake godak hadagena, elakiri ye laga gena, all over shitting karanawa madiwata, part danna ekata nam ban karalama danna one, ungrateful nikamawa.

    @spamcheck I hope you'll take appropriate action, for misleading the users and causing unwanted unrest between users.
    පිටට නොපෙන්නුවට
    හිත පොඩ්ඩක් කලබල වුණා නේද මෙයා...
    ඔයා මට කියපු සේරම ස්ක්‍රීන් ෂොට් ගහල තියෙන්නෙ...
    ඔහොම ටිකක් ඉන්ටකෝ....
     

    marindi

    Well-known member
  • Jun 14, 2023
    1,120
    1,395
    113
    මුගේ ගෙදරට කුඩු පැකට් එකක් දමු
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,672
    75,738
    113
    පිටට නොපෙන්නුවට
    හිත පොඩ්ඩක් කලබල වුණා නේද මෙයා...
    ඔයා මට කියපු සේරම ස්ක්‍රීන් ෂොට් ගහල තියෙන්නෙ...
    ඔහොම ටිකක් ඉන්ටකෝ....

    Ammo ammo baya minissu. Nikan methana haminenne nautwa ammawai nangiwai naawala wadata yawapan. Gamey un mada kipila inne 🤭 🤭
     

    Madhu94

    Well-known member
  • Aug 19, 2021
    1,012
    1,393
    113
    පිටට නොපෙන්නුවට
    හිත පොඩ්ඩක් කලබල වුණා නේද මෙයා...
    ඔයා මට කියපු සේරම ස්ක්‍රීන් ෂොට් ගහල තියෙන්නෙ...
    ඔහොම ටිකක් ඉන්ටකෝ....
    Lol. Learn English. Anyway only a pathetic parasite like you, who feeds off and beats off their parents, would be intimidated. Apparently, none of the admins gives a fuck.

    Anyhow Listen nigger, they will not take the pics off, Its publicly available on google street view. When it comes to profile pic, the user lives overseas 😂 dumb fuck. Waste time of any admin and be ready to be gone from their platform, allegedly.
     
    • Like
    Reactions: Bogdanoff