තාවකාලිකව චූ කරන්න ගිහින් එන්නම්

(උඹ වාඩි වෙලා තමයි චූ කරන්නෙ කියල අරය කිව්ව)හා. උඹ චූකරන කොටත් එල්ලුනාද. එක්ස්පීරියන්ස් එක සෑහෙන්න තියනවානේ. පඳුරු අස්සේ වාඩි වෙලා චූ කරන්න එපා බන්බලාගෙන වාඩිවෙයන්..නැත්නම් කූඩැල්ලො එල්ලෙයි අහවල් එකේ..(උඹ වාඩි වෙලා තමයි චූ කරන්නෙ කියල අරය කිව්ව)
හා. උඹ චූකරන කොටත් එල්ලුනාද






සමනලයා කව්ද කියල හැමෝම දන්නවා...
නැත්තම් ඉතින් මෝසිලා එක්ක තියෙන ගනුදෙනුව මොකක්ද ඔච්චරටම....![]()



ඇයි මෙයා ඔයාට ජෙලස් වගේද? මෝසිලය සැප කද.. ඔයා වගේ නෙමෙයි..එයා දෙන්නෙම සැප..ඔයාට ඕනිනම් කැම්බල් පාක් එකට ගිහින් රු. 5 ක් දීලා මොනව හරි කරගන්න..අපි ඕව වලට නැතෝ..
![]()


ඔව් ඔව් චූ කරද්දි අහවල් 2 එල්ලෙනවා තමයි..උඹට ඉතින් ඒව නැහැනෙ..![]()

මොකද අඩුවෙන් දාලා
ඔව් ඔව් චූ කරද්දි අහවල් 2 එල්ලෙනවා තමයි..උඹට ඉතින් ඒව නැහැනෙ..![]()

me thopila ona ekak kara ganin..ahaka yana mawa gawa ganna epa owata



මචං මේ ත්රෙඩ් එකේ කුණුහරප දාන්න එපා. මම මේක දැම්මෙ හුදෙක් ෆන් එකට.. අනික දැම්මෙ කවුද කියල දන්නෙ නැතුව මෙහෙම දාන එක චාටර්.. මමනම් මේ වගේ මෝඩ ජෝක් දාන්නෙ නැහැ. කියන්න තියෙන දේ කෙළින් කියනවා.. අනික මේ ත්රෙඩ් එකෙයි උඹට -රෙප් දෙන එකෙයි සම්බන්ධෙ මොකක්ද?
උඹට අප්සට් නම් ඇඩ්මින්ට කියල හොයාගනින් කව්ද උඹට මෙහෙම කළේ කියල.


me thopila ona ekak kara ganin..ahaka yana mawa gawa ganna epa owata



කුමාර බලු වුනා වගේ![]()

දවස් දෙක තුනක් ලොග් නොවී පොඩි බ්රේක් එකක් ගන්න එක බලු වෙනව කියලද කියන්නේ????![]()

e unata oya horen log unane.....mn ewa pennuwage skype eke mathakada?
ithin ehema log wenna nathuwa innawam ai thread damme?