මාව ෆ්රෙන්ඩ් කෙනෙක් කර ගන්නවලකො...
මාර සීන් එක.. අපෙ EK එකේ කස්ටිය මගෙ කලින් profile දෙකම බැන් කොරා.. fake ID කියල.. දැන් මෙක හදා ගත්ත මෙකටත් එකම කරයි... කොහොමද මම මෙ උගුලෙන් බේරෙන්නේ.. කලින් මගේ නමින් හදපු එක බැන් කොරානෙ... SunandaROX කියල හැමොටම මඩ ගගහ හිටියට මම හරි හොද එකා...
මාර සීන් එක.. අපෙ EK එකේ කස්ටිය මගෙ කලින් profile දෙකම බැන් කොරා.. fake ID කියල.. දැන් මෙක හදා ගත්ත මෙකටත් එකම කරයි... කොහොමද මම මෙ උගුලෙන් බේරෙන්නේ.. කලින් මගේ නමින් හදපු එක බැන් කොරානෙ... SunandaROX කියල හැමොටම මඩ ගගහ හිටියට මම හරි හොද එකා...



