Unit trust kiyala Fund ekak thiyanawa macho.....Share market eke Shares wage meke thiyenne units..... api units aragattama ee money api wenuwen Fund eke inna kattiya eka eka than wala invest karanawa...meewain labena profit eka apita ganna puluwan...... profit ganna puluwan aduma kalaya mama danna widiyata 3months walata sarayak...aniwa fd ekakata wada wadi profit ekak hambenawa wagema samahara dawass walata profit nathiwennath puluwan..Units Wala invest karama mara wasi thiyanawa ..share market eke wage api ganna units passe wikunala laba ganna puluwan.....api ganna units walata labena profit eka...anith lokuma eka thamai units walin labena profits 100% tax free.................Godak wanija banks Unit Trust wala Units wikunanawa.....wadi wissthara mewain ganna puluwan.....
Bank of Ceylon, HNB wage bank ekakata yanna.....Ubata rs1000 wage ganakin patann ganna puluwan...try karala balala interest nam wadeta bahapan...me banku wala wenama kotasak thiyanawa units trust walatama...Unit ekak godak welawata wenne rs 10k withara.....BOC site eke hoda wistharayak thiyanawa mama dakka..eekath balanna........
Machan godak welawata share market eke invest karanna danumak nathi, welawak nathi godak aya karanne units wala invest karana eka.. ...