ethakota 20 - 22 di da blog scene eke idala tiyenne?අම්මගෙන් ඇහුවා? පරිගණක අරන් දුන්නේ ඇයි ඇහුවා? ළමයා?
අවුරුදු 10කට කලින් උඹෙ වයස 26![]()
ethakota 20 - 22 di da blog scene eke idala tiyenne?අම්මගෙන් ඇහුවා? පරිගණක අරන් දුන්නේ ඇයි ඇහුවා? ළමයා?
අවුරුදු 10කට කලින් උඹෙ වයස 26![]()
පිස්සෙක් පකෝ උබ ගිහින් බෙහත් ගනින්. බරිනම් අම්මට කියපන් බෙහෙත් අරන් දෙන්න කියල. උබට ලොකු මොලේ අමාරුවක් තියනව.අවුරුදු 10 කලින් මම පොලිසි ගියා උන් උඩ බිම බැලුවා අම්මාගෙන් ඇහුවා මේ ළමයට මේවා අරන් දුන්නේ ඇයි කියලා පරිගණක
ශ්රී ලංකා හදිසි ප්රතිචාර සංගමය කියලා එකක් තියෙන්නේ ඔය ෆේස් බුක් පැමණිලි අන්තර්ජාල පැමණිලි තියෙන්නේ එකට කිව්වා ඒ කාලේම මම උන් කිව්වේ Google එකට පැමණිලි කරන්න කියල
මම ඕවා හිතේ තියන් හිටියේ කවදා හරි පාඩමක් උගන්වන්න පුළුවන් කාලයක.

Awrudu 22 dith school giyada? pehedili na ne.අවුරුදු 22 , 2010 දී එක ඉතින් උන් අහපු විදිය බන්
මම මොනවා කරන්න ද ? අපේ ඉස්කෝලේ එහෙම කිව්වේ රැස්වීම තියලා පරිගණක අරන් දෙන්න එපා ළමයි ට උන් නරක් එවනවා කියලා පරිගණක කාමර තිබුනට යන්න අසාවෙ හිටිය උන් බලන්න දුන්නේ නැහැ , මම පරිගනකය ගත්ත දවස් වල ඉස්කෝලේ හිටිය ගුරුවරියක් අම්මට බැනලා තිබුණා එත් එයාලගේ ළමයි IT වලින් ඉහලටම ගිහින් හිටියේ ඒ කාලේම
කලින් thread එකේ දැම්මේ
------ Post added on Jun 5, 2024 at 12:20 AM
එක බොරුවක් වහන්න තව බොරුවක් කියනවා. ඕකටත් කතාවක් හදලා කියයිAwrudu 22 dith school giyada? pehedili na ne.
මූ ඇකයෙන් බිමට වැටිලා නෑ තාමඅම්මගෙන් ඇහුවා? පරිගණක අරන් දුන්නේ ඇයි ඇහුවා? ළමයා?
අවුරුදු 10කට කලින් උඹෙ වයස 26![]()
a kiyanne mu me patta pal boru da kiyanne? apen athal gannawa? den balapan 11 idan peya 1.30k meke innawa wedak kara nam Rs 10 - 12000k hoyagenaඑක බොරුවක් වහන්න තව බොරුවක් කියනවා. ඕකටත් කතාවක් හදලා කියයි

ඒ දවස්වල ඉඳන්ම මූගේ මේ කතා අහනකොට මට මතක් වෙන්නේ මේ ෆිල්ම් එකමූ ඇකයෙන් බිමට වැටිලා නෑ තාම
නදුන උගෙ රෙකෝඩ් එක කඩනව ඉක්මනටමපුපුර පුපුර ඇත්තේ දැන් නදුන් උගේ Spotlight එක ඉස්සුවා කියලා![]()

උඹ දැක්කේ නැද්ද දැන් එක ත්රෙඩ් එකක කියනවා මූ චතුරිකා සිරිසේනගේ ලෙවල් එකේ ඉන්න ප්රසිද්ධ කෙල්ලෙක් එක්ක යාළුවෙලා හිටියා කියලා. කෙල්ලගේ පැත්තේ උන් දත් කැඩෙන්න ගැහුවළු, උඩ ඇන්දේ දත් 3-4ක් නැතිළු, මහින්ද මහත්තයත් අරිනවළු. කවුද බන් මේ සුරංගනා කතා විශ්වාස කරන්නෙa kiyanne mu me patta pal boru da kiyanne? apen athal gannawa? den balapan 11 idan peya 1.30k meke innawa wedak kara nam Rs 10 - 12000k hoyagena![]()

kella lassanada kiyala man ahuwa kiwwe na ne mokuthඋඹ දැක්කේ නැද්ද දැන් එක ත්රෙඩ් එකක කියනවා මූ චතුරිකා සිරිසේනගේ ලෙවල් එකේ ඉන්න ප්රසිද්ධ කෙල්ලෙක් එක්ක යාළුවෙලා හිටියා කියලා. කෙල්ලගේ පැත්තේ උන් දත් කැඩෙන්න ගැහුවළු, උඩ ඇන්දේ දත් 3-4ක් නැතිළු, මහින්ද මහත්තයත් අරිනවළු. කවුද බන් මේ සුරංගනා කතා විශ්වාස කරන්නෙ![]()
යකෝ උඩු ඇන්දෙ දත් 3 ලු තියෙන්නෙ.උඹ දැක්කේ නැද්ද දැන් එක ත්රෙඩ් එකක කියනවා මූ චතුරිකා සිරිසේනගේ ලෙවල් එකේ ඉන්න ප්රසිද්ධ කෙල්ලෙක් එක්ක යාළුවෙලා හිටියා කියලා. කෙල්ලගේ පැත්තේ උන් දත් කැඩෙන්න ගැහුවළු, උඩ ඇන්දේ දත් 3-4ක් නැතිළු, මහින්ද මහත්තයත් අරිනවළු. කවුද බන් මේ සුරංගනා කතා විශ්වාස කරන්නෙ![]()
මූ පට්ටම ආතල් එකක් ගන්නෙ.උඩ ඇන්දේ දත් 3 තියෙන්නේ මගේ
නුවර දී ඉසෙල්ලා ම ගැහුවා නෑ කෙනක් එකෙන් දත් 1 කැඩුනා (පොලිසියේ ඌ වැඩ කරේ එක නිසා පොලිසි ගිහින් වැඩක් නැහැ එකට DIG ගේ පොලිස් ඩයිවර් )
ado kiyanakota meter une. Hakke dathuth galawalada?යකෝ උඩු ඇන්දෙ දත් 3 ලු තියෙන්නෙ.මූ පට්ටම ආතල් එකක් ගන්නෙ.
කියන විදිහට හක්කෙ 3 විතරක් ඉතුරු වෙලා ඇත්තෙ.ado kiyanakota meter une. Hakke dathuth galawalada?
ado kiyanakota meter une. Hakke dathuth galawalada?
sirawata mata hithenawa ban Elakiri ena eka nathara karanna.උඹ දැක්කේ නැද්ද දැන් එක ත්රෙඩ් එකක කියනවා මූ චතුරිකා සිරිසේනගේ ලෙවල් එකේ ඉන්න ප්රසිද්ධ කෙල්ලෙක් එක්ක යාළුවෙලා හිටියා කියලා. කෙල්ලගේ පැත්තේ උන් දත් කැඩෙන්න ගැහුවළු, උඩ ඇන්දේ දත් 3-4ක් නැතිළු, මහින්ද මහත්තයත් අරිනවළු. කවුද බන් මේ සුරංගනා කතා විශ්වාස කරන්නෙ![]()

යකෝ උඩු ඇන්දෙ දත් 3 ලු තියෙන්නෙ.මූ පට්ටම ආතල් එකක් ගන්නෙ.
ගහන ගහන සැරේට ගැලවෙන්න දත් තියනවනං ඉතිං මූට මෝරෙක්ට වගේ දත් පෝලිම් කීපයක් ඇති
ත්රීවිල් කාරෙයෙක් ගහලත් දත් වගයක් ගලොගත්ත කිව්වෙ මූ තමයි