mokadda dan thiyena vehicle eka and 1st vehicle eka ?
1. Corona at150mokadda wahana deka kiyalath dammanan hodai
2. presea r11
mokadda dan thiyena vehicle eka and 1st vehicle eka ?
1. Corona at150mokadda wahana deka kiyalath dammanan hodai
puluwan kaleka ganna target kalata kamak ne. habay salli ekathu kara kara aran maintain karanna be ohoma wahana. city eke fuel 8-9k (auto) karai. revenue license, insurance ganan. 1GD engine ekata super diesel aniwaryen gahanna one. tyre 4 maru kaloth dan ganan wala hatiyata 2 laks. injector replace karanna giyoth sorry wenewa. Common rail repairs kohomath ganan. batterya (90 Ah?) ganan. service ekakata oil 7-8 Liters yanawa. owa okkoma kalpana karanna one. wahane size eke hatiyata thama spare parts wala ganan. salli thiyenewa nam kisima awlak ne.thm lassna withrai baluwe .. oke nama toyota hilux 2020 kiyala tibune
machan man tax file open karla na. habai mage account ekekn tax ganan niknama kapenawa ne lagakadi idan.wahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,
ponnayek ariya...
dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa
me mase bank account balance eka 12,000i(ada thama 19 wenida
)
View attachment 207954
Incoming expenses:
Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka
me mase bills tika welawata kalin pay karawaahanayak ganna puluwan mehema gihin
ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
meka nam umbe wenna bawahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,
ponnayek ariya...
dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa
me mase bank account balance eka 12,000i(ada thama 19 wenida
)
View attachment 207954
Incoming expenses:
Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka
me mase bills tika welawata kalin pay karawaahanayak ganna puluwan mehema gihin
ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
Miss honda dathak wage. dawaddata monada denne?පළවෙනි වාහනේට අවු 2ක විතර ඉතුරු කරපුව.
දෙවෙනි වාහනේට අවුරුදු 3ක + පළවෙනි වාහනේ සල්ලි.
ලීස්, ලෝන් දැම්මෙ නෑ. කෑශ් දීල ගත්තෙ.
පුලුවන් කාලෙ ගත්ත... දැන් ඉතිං වාහන ගැනිලි සුම්ම තමයි.Miss honda dathak wage. dawaddata monada denne?
Mata nan lankawe innakan vehicle ekak ganna wenne na. Sadakal bike thama
------ Post added on Jun 19, 2023 at 3:38 PM
Wht 5% wennatimachan man tax file open karla na. habai mage account ekekn tax ganan niknama kapenawa ne lagakadi idan.
ok bro. mage remittance walata wenama 400rs kapanawa credit wena hama saretama HNB. mara confuse nikan kapaena saretaWht 5% wennati

Ithin ekathu karpu account eka dapan. Daily expensewalata wiyadam karan acc eka dala boru gahanna epa.laksha ganaka padi ganna ubala gahana boruwahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,
ponnayek ariya...
dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa
me mase bank account balance eka 12,000i(ada thama 19 wenida
)
View attachment 207954
Incoming expenses:
Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka
me mase bills tika welawata kalin pay karawaahanayak ganna puluwan mehema gihin
ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
Mekanm atta.apita ehe gihin job karanna puluwan weida?ට්රයි කරලා තායිලන්ඩ් පලයන්
ඕව පට්ට ලාබයි
එහෙ පෙට්ටි කඩ කරන උනුත් කඩේට එන්නේ හයිලක්ස් වලින්
machan man tax file open karla na. habai mage account ekekn tax ganan niknama kapenawa ne lagakadi idan.