රෝද හතරේ වාහනයක් ගන්න සල්ලි එකතු කරමු 💸

hrm

Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    thm lassna withrai baluwe .. oke nama toyota hilux 2020 kiyala tibune
    puluwan kaleka ganna target kalata kamak ne. habay salli ekathu kara kara aran maintain karanna be ohoma wahana. city eke fuel 8-9k (auto) karai. revenue license, insurance ganan. 1GD engine ekata super diesel aniwaryen gahanna one. tyre 4 maru kaloth dan ganan wala hatiyata 2 laks. injector replace karanna giyoth sorry wenewa. Common rail repairs kohomath ganan. batterya (90 Ah?) ganan. service ekakata oil 7-8 Liters yanawa. owa okkoma kalpana karanna one. wahane size eke hatiyata thama spare parts wala ganan. salli thiyenewa nam kisima awlak ne.
     
    Last edited:
    • Like
    • Love
    Reactions: NRTG and Psiko

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,035
    113
    wahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,

    ponnayek ariya...

    dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa :sorry:

    me mase bank account balance eka 12,000i :lol: (ada thama 19 wenida :sorry:)

    View attachment 207954

    Incoming expenses:
    Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
    kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
    July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka :rofl:

    me mase bills tika welawata kalin pay kara :sorry: waahanayak ganna puluwan mehema gihin :yes:


    ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
    machan man tax file open karla na. habai mage account ekekn tax ganan niknama kapenawa ne lagakadi idan.
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,177
    198,761
    113
    Colombo, Sri Lanka
    Music Video Race GIF by EBEN
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,431
    4,683
    113
    wahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,

    ponnayek ariya...

    dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa :sorry:

    me mase bank account balance eka 12,000i :lol: (ada thama 19 wenida :sorry:)

    View attachment 207954

    Incoming expenses:
    Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
    kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
    July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka :rofl:

    me mase bills tika welawata kalin pay kara :sorry: waahanayak ganna puluwan mehema gihin :yes:


    ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
    meka nam umbe wenna ba :-D
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,993
    11,724
    113
    පළවෙනි වාහනේට අවු 2ක විතර ඉතුරු කරපුව.
    දෙවෙනි වාහනේට අවුරුදු 3ක + පළවෙනි වාහනේ සල්ලි.

    ලීස්, ලෝන් දැම්මෙ නෑ. කෑශ් දීල ගත්තෙ.
    Miss honda dathak wage. dawaddata monada denne?

    Mata nan lankawe innakan vehicle ekak ganna wenne na. Sadakal bike thama
    ------ Post added on Jun 19, 2023 at 3:38 PM
     

    aquaman2020

    Well-known member
  • Dec 23, 2020
    1,401
    1,773
    113
    Bangkok
    පලවෙනි එක ගත්තෙ 24 දී. cash දීල ගත්තෙ Lancer CS3 එකක්. ඊට වඩා එකකට යන්න සල්ලි තිබ්බෙ නැහැ

    දෙවනි එක ගත්ත 27 දී . cash දීල ගත්තෙ Lantis Type R එකක්. (ලාන්සර් එකෙන් modification සීන් එකට enter වෙච්ච නිසා මේක ගත්තෙ weekend / track කාර් එකක් විදියට)
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,164
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    Miss honda dathak wage. dawaddata monada denne?

    Mata nan lankawe innakan vehicle ekak ganna wenne na. Sadakal bike thama
    ------ Post added on Jun 19, 2023 at 3:38 PM
    පුලුවන් කාලෙ ගත්ත... දැන් ඉතිං වාහන ගැනිලි සුම්ම තමයි.
    තාත්ත රස්සාව කරපු කාලෙ අමතර වියදම් නෑ... පඩියෙන් වැඩි කොටසක් ඉතුරු කරා...

    දැන් එහෙම ඉතුරු කරන්නත් බෑ..., ඉතුරු කරත් වාහන ගන්නත් බෑ...😥
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    wahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,

    ponnayek ariya...

    dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa :sorry:

    me mase bank account balance eka 12,000i :lol: (ada thama 19 wenida :sorry:)

    View attachment 207954

    Incoming expenses:
    Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
    kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
    July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka :rofl:

    me mase bills tika welawata kalin pay kara :sorry: waahanayak ganna puluwan mehema gihin :yes:


    ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
    Ithin ekathu karpu account eka dapan. Daily expensewalata wiyadam karan acc eka dala boru gahanna epa.laksha ganaka padi ganna ubala gahana boru
     
    • Like
    Reactions: Psiko and NRTG

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    ට්‍රයි කරලා තායිලන්ඩ් පලයන්
    ඕව පට්ට ලාබයි
    එහෙ පෙට්ටි කඩ කරන උනුත් කඩේට එන්නේ හයිලක්ස් වලින්
    Mekanm atta.apita ehe gihin job karanna puluwan weida?
     
    • Like
    Reactions: Psiko and NRTG