1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
සින්ගප්පූරුව
2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
යාලුවෙක්ගෙන් + ලින්ක්ඩින් එකෙන්
3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
මාස හතරයි. වැඩ කල අයගෙන් රිවිවු එකක් අරගෙන හොද නම් පමනන්ට් කරනව. සමහරු අයින් කලා.
4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
දන්නෙ නෑ. සීනියර් කෙනෙකුට එහේ දෙන එකෙන් භාගෙකට පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් දෙනව
5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
උන්ගෙ වෙලාව. අපේ වෙලාවෙන් උදේ 7 හවස 4. වැඩ තියෙනව. පීඇම් ලගෙ ගොන්පාට් එක්ක ටිකක් ස්ට්රෙස් වෙන්නත් පුලුවන්.
6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
ඇනුවල් 12යි මෙඩ්කල් 12යි. තව උන්ගෙ හොලිඩේ.
7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
ඒව නෑ.
8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
SGD වලින් දෙන්නෙ. එහේ යන්න බෑ. වෙන ඒව වලින් නම් කතා කරනව.
මේ remote SE job වල laptop එක company එකෙන් එවනවද? නැත්තං අපිට මෙහෙන් ගන්න කියලා සල්ලි එවනවද? නැත්තං අපේ personal laptop එකෙන්ද වැඩ කරන්න ඕන? salary එක ලංකාවෙ අපේ normal Bank account එකටම දානවද උන්? Ex:- HNB normal savings account
මට නම් මගේ පීසී එක. නෝමල් එකවුන්ට් එකකට ගන්න බෑ බන් ෆොරින් කරන්සි. PFC account එකක් හදාගන්න ඕනි.
------
Post added on Oct 19, 2022 at 8:47 PM