මං දන්න කොල්ලෙක් Sweden වල company එක්ක remote work karaa.
Passe work permit dala Den wife ekkama Sweden awa. Stockholm inne SEK 40,000 wage set wenava athi cocollective agreement eka anuva.. hebei 30% wage tax eka kapila balance eka thamai athata enne...
Ekenuth accommodations walata 14,000SEK wage yanava...
Wife tath linkdin haraha jobak set una Dennama IT.
Work permit dekak renew karama PR ekata apply karanna puluwan Sweden wala..
Passe work permit dala Den wife ekkama Sweden awa. Stockholm inne SEK 40,000 wage set wenava athi cocollective agreement eka anuva.. hebei 30% wage tax eka kapila balance eka thamai athata enne...
Ekenuth accommodations walata 14,000SEK wage yanava...
Wife tath linkdin haraha jobak set una Dennama IT.
Work permit dekak renew karama PR ekata apply karanna puluwan Sweden wala..