ලිංගිකව හැසිරෙන එක ලෙඩක්ද? 18+

Zimova

Member
Jan 1, 2014
83
12
0
ලිංගිකව හැසිරෙන එක ලෙඩක්ද? 18+

මම දැන් ගොඩක් දවසක ඉඳන් (ඔව් ඔව් ගොඩක් දවසක්)දැකපු දෙයක් තමා කවුරු හරි කෙල්ලෙක් එක්ක රුම් යන්න ඇහුවම බඩු ගහන්න ඇහුවම සමහර පිරිසක් ඇවිත් "මචන් ඩොක්ටර් කෙනෙක් හම්භ වෙයන්" කියලා කියනවා. ඇයි බන් ඕවා කරන එක ලෙඩක්ද? ලිංගිකව හැසිරෙන එක සීමා කලේ නැහැ සිංහලයෝ කවදාවත්ම. බලපන් කෝ ඉස්සර පවුල් වල ලමයි ඉන්න තරම්. අනික ලිංගිකව හැසිරෙන කොට මොලේ නිදහස් වෙනවා. තරහ යන එක එහෙමත් අඩු වෙනවා. මම නම් කියන්නෙ සතියම වැඩ කරලා කෙල්ල එක්ක පොඩ්ඩක් කෙලපන්. කෙල්ලෙක් නැත්තම් බඩුවක් හරි ඇදපන්. සමහරු කියනවා වගේ සල්ලි පස්සෙම දුවන්න යන්න එපා එතකොට අවුරුදු 80න් කෝටිපතියෙන් වෙලත් වැඩක් නැහැ. තව සමහරු කියනවා භාවනා කරන්නලු. යකෝ සෙක්ස් මෝල බාවනා කරලා පාලනය කරාම උඹලට ආයෙ බැඳලත් ඕක කර ගන්න බැරි වෙනවා./ අන්තිමට ගෑනි පිට යනවා. එක එකා කියන බණ අහන්නෙ නැතුව තරුණ කාලේ ආතල් එකේ ඉඳපල්ලා
 
  • Like
Reactions: PMUB and westpra

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    kiyana katawat atthak tiyenawa

    habai badu gahana yanna epa simwak natuwa

    kallak nathi kale hena asahanayen hitiye

    passe itin podiyata atal ekak ganna purudu unama harima sahalui

    satutin inna puluwan taraha yanne na.. ea wagema rupet lasana wenawa

    kali balmat eka danawa
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    මම දැන් ගොඩක් දවසක ඉඳන් (ඔව් ඔව් ගොඩක් දවසක්)දැකපු දෙයක් තමා කවුරු හරි කෙල්ලෙක් එක්ක රුම් යන්න ඇහුවම බඩු ගහන්න ඇහුවම සමහර පිරිසක් ඇවිත් "මචන් ඩොක්ටර් කෙනෙක් හම්භ වෙයන්" කියලා කියනවා. ඇයි බන් ඕවා කරන එක ලෙඩක්ද? ලිංගිකව හැසිරෙන එක සීමා කලේ නැහැ සිංහලයෝ කවදාවත්ම. බලපන් කෝ ඉස්සර පවුල් වල ලමයි ඉන්න තරම්. අනික ලිංගිකව හැසිරෙන කොට මොලේ නිදහස් වෙනවා. තරහ යන එක එහෙමත් අඩු වෙනවා. මම නම් කියන්නෙ සතියම වැඩ කරලා කෙල්ල එක්ක පොඩ්ඩක් කෙලපන්. කෙල්ලෙක් නැත්තම් බඩුවක් හරි ඇදපන්. සමහරු කියනවා වගේ සල්ලි පස්සෙම දුවන්න යන්න එපා එතකොට අවුරුදු 80න් කෝටිපතියෙන් වෙලත් වැඩක් නැහැ. තව සමහරු කියනවා භාවනා කරන්නලු. යකෝ සෙක්ස් මෝල බාවනා කරලා පාලනය කරාම උඹලට ආයෙ බැඳලත් ඕක කර ගන්න බැරි වෙනවා./ අන්තිමට ගෑනි පිට යනවා. එක එකා කියන බණ අහන්නෙ නැතුව තරුණ කාලේ ආතල් එකේ ඉඳපල්ලා

    ලිංගිකව හැසිරෙන එක සිමාවෙන්න ඕනේ නෑ තමන්ගේ පවුලත් එක්ක . තමන්ගේ බිරිඳව අත හැරල බඩු ගහන එක නම් ලෙඩක් තමයි.
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    ලෙඩක් නෙවෙයි. නමුත් ඒකේ පාලනයත් තියෙන්න ඕනේ. ඕනේම දෙයක් ඕනවට වඩා හොද නෑ.
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ බන් මුන් මේක මැජික් එකක් කරන් ගොන් වැඩ කරන්න යන එකනෙ ..එක්කො එහා ගෙදර ගැනිට ගහන්න නැත්නම් කොහෙන් කාට හරි කියලා ගොනෙක් සෙට් කරගන්න ..
     

    jinthuwaz

    Member
    May 24, 2013
    1,207
    44
    0
    ඕව ත්‍රෙඩ් ද දා කරන්න ඕනෙද, මුන් අතේ ගහන්නෙත් ත්‍රෙඩ් එකක් දාල.
     

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    රාගය කියන්නෙ සිහිනයක් වගේ දෙයක් නින්දෙන් ඇහැරුනාම කිසි දෙයක් නෑ.
    අවසානයේ ඉතිරි වන දෙයක් නෑ
     
    • Like
    Reactions: ruwantheekshana

    blue_in_rio

    Well-known member
  • මම දැන් ගොඩක් දවසක ඉඳන් (ඔව් ඔව් ගොඩක් දවසක්)දැකපු දෙයක් තමා කවුරු හරි කෙල්ලෙක් එක්ක රුම් යන්න ඇහුවම බඩු ගහන්න ඇහුවම සමහර පිරිසක් ඇවිත් "මචන් ඩොක්ටර් කෙනෙක් හම්භ වෙයන්" කියලා කියනවා. ඇයි බන් ඕවා කරන එක ලෙඩක්ද? ලිංගිකව හැසිරෙන එක සීමා කලේ නැහැ සිංහලයෝ කවදාවත්ම. බලපන් කෝ ඉස්සර පවුල් වල ලමයි ඉන්න තරම්. අනික ලිංගිකව හැසිරෙන කොට මොලේ නිදහස් වෙනවා. තරහ යන එක එහෙමත් අඩු වෙනවා. මම නම් කියන්නෙ සතියම වැඩ කරලා කෙල්ල එක්ක පොඩ්ඩක් කෙලපන්. කෙල්ලෙක් නැත්තම් බඩුවක් හරි ඇදපන්. සමහරු කියනවා වගේ සල්ලි පස්සෙම දුවන්න යන්න එපා එතකොට අවුරුදු 80න් කෝටිපතියෙන් වෙලත් වැඩක් නැහැ. තව සමහරු කියනවා භාවනා කරන්නලු. යකෝ සෙක්ස් මෝල බාවනා කරලා පාලනය කරාම උඹලට ආයෙ බැඳලත් ඕක කර ගන්න බැරි වෙනවා./ අන්තිමට ගෑනි පිට යනවා. එක එකා කියන බණ අහන්නෙ නැතුව තරුණ කාලේ ආතල් එකේ ඉඳපල්ලා

    ලිංගිකව හැසිරෙන එක නම් ලෙඩක් නෙමෙයි.ලෙඩේ තමයි, මෙතන එක එක සෙක්ස් කතා කිය කිය ඉන්න එවුන් බඩු ගහන්න යන් නැති එක.උන්ට ගහන්නත් බෑ.ඒ වගේ මානසික ලෙඩ්ඩුන්ට, ශාරීරිකව නෙමෙයි, මානසික රෝගවලට දෙන බෙහෙත් ගන්න කියලයි කියන්නේ.බඩු ගහන එකා කෙලින්ම ගිහින් ගහන්වා මිසක්, මෙතන ත්‍රෙඩ් ද දා කාලෙ කන් නෑ. :angry::angry:
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    ලිංගිකව හැසිරෙන එක සිමාවෙන්න ඕනේ නෑ තමන්ගේ පවුලත් එක්ක . තමන්ගේ බිරිඳව අත හැරල බඩු ගහන එක නම් ලෙඩක් තමයි.
     

    Zimova

    Member
    Jan 1, 2014
    83
    12
    0
    ලිංගිකව හැසිරෙන එක සිමාවෙන්න ඕනේ නෑ තමන්ගේ පවුලත් එක්ක . තමන්ගේ බිරිඳව අත හැරල බඩු ගහන එක නම් ලෙඩක් තමයි.

    Mama hodata danna un innawa marry karala ganu katata ganna baha kiyala badu gahana. eka nam laawata saadaaranai ne?
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    Mama hodata danna un innawa marry karala ganu katata ganna baha kiyala badu gahana. eka nam laawata saadaaranai ne?

    උඹ බැදපු දවසක ගෑණි අධෝ මාර්ගයට උඹ දිව දාන්නෙ නැහැ කියල වෙන මිනිහෙක් හොයාගෙන යන එකත් උඹේ පැත්තෙන් ලාවට සාධාරණයිද බන්? :rolleyes:
     

    Zimova

    Member
    Jan 1, 2014
    83
    12
    0
    උඹ බැදපු දවසක ගෑණි අධෝ මාර්ගයට උඹ දිව දාන්නෙ නැහැ කියල වෙන මිනිහෙක් හොයාගෙන යන එකත් උඹේ පැත්තෙන් ලාවට සාධාරණයිද බන්? :rolleyes:

    මම දිව දානවා බන් මගේ කෙල්ලට නිසා.සෙක්ස් වලදි අපීරියයි කියලා දෙයක් තියෙන්නෙ හරි අඩුවෙන් :love:
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    මම දිව දානවා බන් මගේ කෙල්ලට නිසා.සෙක්ස් වලදි අපීරියයි කියලා දෙයක් තියෙන්නෙ හරි අඩුවෙන් :love:

    උබ Scat sex ත් කරනවද?
     
    Last edited: