නියමයී....
Rep++++


BUMP
++rep


good post machan ++


කරලා බලන්නම්කෝ ටොමයියේ
එල එල තේරෙන්නේ නැති තැනක් තිබුනොත් අහන්න.Good thread bro![]()


නියමයී....
Rep++++


BUMP
++rep


good post machan ++


කරලා බලන්නම්කෝ ටොමයියේ
එල එල තේරෙන්නේ නැති තැනක් තිබුනොත් අහන්න.Good thread bro![]()



දැන්නම් මාර හැපි...
මචං උඹ ඔය කතා කරන්නේ ප්රායෝගිකව LED පාවිච්චි කරලාද කියල මට සැකයි. අපේ ගෙදර ඔක්කොම ලයිට් වලට එල්ඊඩී දාන්න කලින් පාවිච්චි කරේ ඔරේන්ජ් සීඑෆ්එල්. කීපයක්ම වොරන්ටී පීරියඩ් එකේ මාරු කලා. සෑහෙන්න ඒවා වොරන්ටි පිරියඩ් එකෙන් පස්සේ සව්ත්තු වුනා. මම ඔක්කොම බල්බ් වෙනුවට LED දැම්මට පස්සේ සෑහෙන්න යුනිට් ගානක් ඉතුරු වුනා. ඉස්සර යුනිට් 120 ක් විතර යන අපේ ගෙදර එල්ඊඩී දාපු මාසේ ඉදලා යුනිට් 90 ට වඩා අඩු වුනා. මම මේකේ කිව්වෙ නෑ තඩි ඒසී කැපැසිටර් අරගෙන බල්බ් හදන්න කියලා. මම කිව්වේ කඩේ ගන්න තියන ඩ්රයිව් සර්කිට් එක දාලා 1 w LED වලින් බල්බ් එක හදන්න කියලා. ඒ ඩ්රයිව් සර්කිට් ගොඩක් ඒවා හොද ප්රමිතියට හදපුවා. ඕනි අයට මම බඩු ගත්තු කඩේ පවා කිව්වා.
මම සහතික වෙනවා හොදම බ්රෑන්ඩඩ් CFL වලට වඩා අපි ඇසෙම්බල් කර ගන්න මම කියපු විදිහේ බල්බ් එකකින් විදුලිය ඉතිරි වෙනවා කියලා. එලකිරියේ එව්න්ට මට බොරු කියන්න උවමනාවක් නෑ මචං. මොකද බොරු කියලා මට මොනව ලබාගන්නද? පිලිප්ස්, එල්ජී වගේ එල්ඊඩී බල්බ් එකක මිල කීයක් වෙනවද? ඒ මිලෙන් අපිට බල්බ් කීයක් ඇසෙම්බල් කර ගන්න පුලුවන්ද කියලා හිතලා බලපන්. අනිත් එක අපි හදා ගත්ත ඒවා පරිසර හිතකාමී නොවෙන්නෙ කොහොමද.මම මේ පෝස්ට් එකෙන් කිව්වේ විසි කරන්නෙ නැති වෙන්න බල්බ් එක හදන විදිහ. ඒකයි කිව්වේ එහෙන් මෙහෙන් ගන්නෙ නැතුව විස්වාසයෙන් හදාගන්න කියලා. ඒකට මහා ගානක් යන්නෙ නෑ. 7W බල්බ් එකක් හදන්න උපරිම 400 ක් යයි. මේ තාක්ෂණයේ තව දුරටත් දියුනු වෙන්න තරම් මහා දෙයක් හැන්ගිලා නෑ මචං. අනිත් එක දැන් LED භාවිතයට ඇවිල්ලා අව්රුදු 4 ට වැඩි. මම මේ හැමදේම කියන්නේ ප්රායෝගිකව පාවිච්චි කරලා මචං. නිකන් මෙතන මගේ කාලේ නාස්ති කරගෙන ව්යාජ පෝස්ට් දාන්න මට කිසිම උවමනාවක් නෑ.
හිතේ කිසිම අව්ලකින් කමෙන්ට් එක ගැහුවා නෙවෙයි. නමුත් කියන්න තියන ටික තමයි ඔය කිව්වේ.
නෑ නෑ මචං උඹ බොරු ගැහුවා කියලා නෙමෙයි මං කිව්වේ. උඹ මේකට හොද ත්රෙඩ් දාපු එකෙක්. මං LED Bulb එකක් ආපු කාලේ Assemble කරා ඊට පස්සේ කාලෙන් කාලෙට ආපු Bulb ගත්තත් ලංකාවේ හදපුවා පවා අවුල් කියලා තේරුණා. පස්සේ තමයි Philips බල්බ් 5ක් ගෙනත් දැම්මා ඒකෙත් ලොකු ඉතිරියක් උනා. කොහොම වුනත් අපි Assemble කරනවා නම් ගුණාත්මකභාවය ගැන අපිට සැලකිලිමත් වෙන්න පුලුවන්නේ. උඹ ඔය Photo එකක් දාලා තියෙන driver Circuit එක Assemble කරපු එකේ එකද? ඒක නම් හොද තත්වෙක එකක් වගෙයි. මං කියන්න හැදුවේ ඔන්න ඔය කන්වර්ට් එකේදී තමයි කාර්යක්ෂමතාවය අඩු වෙන්නේ ගොඩක් ලාබ බල්බ් වල කියලා. මං Assemble කරපු එකේ ඒක ලැබුනේ නෑ ඇත්තටම. උඹ කිව්වා හරි මචං Assemble කරලා ආසන්න අත්දැකීම් නම් නෑ මට. අනිත් එක CFL එක තාමත් ලාබ Solution එකක් කියලයි මං කිව්වේ මචං. ඉක්මනටම LED , CFL වලට පයින් ගහලා ඊටත් වඩා අඩුවට එනවා (දැනටමත් ඇවිත් තියෙන්නේ) මොකද මීට අවුරුද්දකට කලින් තිබ්බ තැන නෙමෙයි මචං අද LED තියෙන්නේ ලොකු දියුණුවක් ලබාගෙන තියෙනවා
patta machan


තෑන්ක්ස්
17+


ela gdk thnx mchoooooo


මරු මරු....
Rep දෙන්න බැළු....![]()
එල මචං රෙප් නැති වුනාට කමක් නෑ.කඩ වල වොරන්ටිත් එක්ක දෙන ඒවා හොදට හදලා තියන්නේ මචං.mama nam gedara haduwe naha habai. kaden aragena damma ban. hena adu wiyadamak yanne bill walata.
අපරාදේ මම කලින් දන්නෙ නෑනේ ඔයා ඔය සීන් එක හොයනව කියලාඅර කූර ගැන කියල දුන්නට බොහොම ස්තූතියි හොඳේ..
ඒක ගොඩ දවසක් තිස්සෙ ඉඳලයි හොය හොය හිටියේ...දැන්නම් මාර හැපි...
bump


N♥K_forever;19229068 said:bumpiyo


bump



නියම පොස්ට් එක මචන්
රේප්++


thanks machan.


Good post
TFS
+3



ඔය ඩ්රයිව් සර්කිට් එක මචං අපි හදාගන්න ඕනි එකක් නෙවෙයි. ඒක හදලමයි එන්නේ. ගොඩක් ඒවා ඉතාම හොද තත්වෙන් මැෂින් වලින් පාස්සලා තියන්නේ.....

අපරාදේ මම කලින් දන්නෙ නෑනේ ඔයා ඔය සීන් එක හොයනව කියලා
මට ඒක එච්චර කල්පනා උනේ නෑ..අනික ඕකට හේතුව කියන්න ගියාම කොනක ඉඳල කියන්නත් එපැයි..