සින්හලු ඔසී යන්න හදනවා, ඔසී එවුන් කැනඩා යන්න හදනවා 🤷♀️ idky
manjulabw Well-known member Aug 23, 2007 17,468 15,592 113 Land of the Gods 🕎 Apr 4, 2023 #2 Global Inflection
kkroxc Well-known member Oct 14, 2008 3,256 2,144 113 in Helll Apr 4, 2023 #3 UK ewun Australia and Canada yanna dagalanawa Reactions: acryan
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,679 75,764 113 Apr 4, 2023 #4 gnilukshi said: Click to expand... Onama rataka hariyata balanne natuwa giyama wata uda tama. Lankawe loss una un ratata bana bana Aus gihin goda yaida ban. Canadath patta seethalai affordable than. Calgary wage pathi walata tama godak sinhala anaathayo IT karana un yanna hadanne. patta seethalai but affordable. Ewage tama Vancouver wege honda climate ekak tiyena pathi patta expensive. balan giyama lankaawa mona unath athal ratak honda income ekak tiyenawanam Reactions: Daminduwa, FenixBird123, aggregate and 4 others
gnilukshi said: Click to expand... Onama rataka hariyata balanne natuwa giyama wata uda tama. Lankawe loss una un ratata bana bana Aus gihin goda yaida ban. Canadath patta seethalai affordable than. Calgary wage pathi walata tama godak sinhala anaathayo IT karana un yanna hadanne. patta seethalai but affordable. Ewage tama Vancouver wege honda climate ekak tiyena pathi patta expensive. balan giyama lankaawa mona unath athal ratak honda income ekak tiyenawanam
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,658 68,001 113 Apr 4, 2023 #7 Cost of living newe racism.ekai okun canada yanne. ------ Post added on Apr 4, 2023 at 11:52 AM Reactions: malakadss
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Apr 4, 2023 #8 Hmmmmm..