හවුසින් ලෝන් සහ ගෙයක් සෑදීම/මිලට ගැනීම

u.saradiyel

Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    සෙලාන් එකෙන් දෙනව කිව්වනෙ බන් 25 ඉයර්ස් එනකන්...හැබයි අපි වැඩකරන කම්පැනි එක ලිස්ට් වෙන්න ඕනලු...ාවුරුදු 35ට අඩුනම් 25 ඉයර්ස් දෙනව කිව්ව 7% . 75%ක් දෙනව කිව්ව ප්‍රොපටි වැලියු එකෙන්..
    shaah...........ehenm ganin mcn. bala bala inna epa. 7% ta awurudu 25kma denawanam aye monada?...........
     
    • Like
    Reactions: oxide

    oxide

    Well-known member
  • Jan 30, 2012
    2,258
    1,225
    113
    මේකෙ
    ෆයිනලි මචංන්ස්ලා මට ලෑන්ඩ් එකක් සෙට් උනා..හැබැයි බුවා හව්සින් ලෝන් එකක් ඇපෲ වෙලා එනකන් ඉන්න අමාරුයි කිව්වා..මම බැලුවෙ පර්සනල් ලෝන් එකක් ගහල ටුස් ගාලා ලෑන්ඩ් එක අරන් දාන්න..20ක් වගේ දාන්න බැලුවෙ..
     

    Heshankavindu

    Active member
  • Jan 25, 2009
    995
    59
    28
    Mamanam kiyanne Machan salary eken monthly 30% kapena installment ekata Haryana gaana Balala loan eka gahanna. nattan terumak na hambakarana okkoma bankuwata dena seen eka tyenne, puluwan taram aurudu gaana adu karaganna balanna. mokada 5 years dammath 50% wage ganak gewanna wenawa. oya inna gaman side business ekak wage karala income eka hadagena, business ekata awashya building ekak kiyala pennala ge hadanna. nikan job krala nam gewal hadana eka attatama amarui.
     

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    side eken mona hari busness parak karanna wenawaa ban samanaya job karala nam me kape yanna amaruyi .

    ekko mulin ma sihina maliga walata yanne nathuwa cost eka adu karala tikak dura thanaking 5mil wage yanna balanna
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    වසන්න පුලුවන් ගෙයක් හදන්න 8මිලියන් යන්නෙ නෑ.
    දෙන්න් ඉඩමක්වත් නැත්තම් ළමයි හදන්න එපා.