::....හිට්ලර් ගැන අපි නොදන්න අරුම පුදුම පුරුදු

RaZor_911

Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    ලොව නපුරුම මිනිසුන්ගේත් හොද පැත්තක් තියෙනවා :yes:
    අපිත් එක්ක බෙදා ගත්තට ඉස්තුතියි :)
    රේප් දුන්නා ;)
    638515.gif
     
    • Like
    Reactions: Franklin EK

    ruwper

    Well-known member
  • Feb 15, 2010
    1,816
    775
    113
    ela machan rep denna behene "You must spread some Reputation around before giving it to Franklin EK again."
     

    meedeniyats

    Active member
  • Aug 24, 2010
    552
    105
    43
    api kohomada eka danne? un kiyanwa api ahanawa....

    passe kalek kiyala sinhala army eka demala minissu laksa ganak marapu ekath prabhandayak neme kiyala...

    hilter ta uneth ada lankawata wemin tiyena de...

    බැරි වෙලාවත්, ප්‍රබාකරන් ඔය යුද්දය දිනුවා නම්, ඉතිහාසය ලියවෙන්නෙ වෙනස් විදියකට​. එහෙම උනා නම් ප්‍රබකරන් කියන්නෙ, මිනීමරු සින්හල හමුදාව පරදවලා දෙමළ ජනතාව නපුරෙන් බේරගත්තු යහපත් නායකයෙක්, මහින්ද රාජපක්ස කියන්නෙත් හිට්ලර් වගේ නායකයෙක්.
     

    gwnd1989

    Member
    Mar 6, 2017
    527
    21
    0
    බැරි වෙලාවත්, ප්‍රබාකරන් ඔය යුද්දය දිනුවා නම්, ඉතිහාසය ලියවෙන්නෙ වෙනස් විදියකට​. එහෙම උනා නම් ප්‍රබකරන් කියන්නෙ, මිනීමරු සින්හල හමුදාව පරදවලා දෙමළ ජනතාව නපුරෙන් බේරගත්තු යහපත් නායකයෙක්, මහින්ද රාජපක්ස කියන්නෙත් හිට්ලර් වගේ නායකයෙක්.

    Ehema baluwaama GOSL yudde dinala liwwa ithihasayath eka parshawikai wenna one neda :rolleyes:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    Serama ithin un kiyanawa api ahanawa ewa nennam bola. Holocaust eka nam prabanda newe. Ona tharam sakki thiyenawa. German military hitapu ayath oka pili aran tiyei ne. Germany wala holocaust deny kaloth hireee thamai.

    Holocaust witarak newey moon landing boru kiana ayath innawa. Loke pathaliy kiyana ayath innawa. Oka samanya deyak.

    72, 89 kaale sinhala army eka laksha ganan sinhala eunma maruwe ban :P

    Sakki tiyenne German army karayanwa maranawa kiyala tarjanaya karala gatta ewa. E sakki gana wiswasa tiyanna baha. Anika oya kiyana camps walata mulinma atulu une Soviet army eka. Un German karayan gana kiyapu ewa ganat wiswasa tiyanna amaruyi.

    Ochchara katawa atta nan ayi Halucast denie karawata baya? Mokak hari kossak tiyena nisa neda?

    Ada lankawata wela tiyenneth eda Germany ekata wehcha dema tama... boru sakki hadala kotu karanna yanne.... ekama wenasa api wenuwen ada Russia/China inna eka....
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    බැරි වෙලාවත්, ප්‍රබාකරන් ඔය යුද්දය දිනුවා නම්, ඉතිහාසය ලියවෙන්නෙ වෙනස් විදියකට​. එහෙම උනා නම් ප්‍රබකරන් කියන්නෙ, මිනීමරු සින්හල හමුදාව පරදවලා දෙමළ ජනතාව නපුරෙන් බේරගත්තු යහපත් නායකයෙක්, මහින්ද රාජපක්ස කියන්නෙත් හිට්ලර් වගේ නායකයෙක්.

    dan wela tiyenneth ekama tama...