Adow donita mukut kiyanna epaāļāˇāˇāˇâāļē⎠āļ¸āˇāļģāļąāˇāļ⎠āļ´āˇāļŠāˇ āˇāļēāˇāļ⎠āļŊāˇāļ⎠āļāļāļ⎠āļ´āˇāļąāˇāļąāˇ āļ¸āļ§ āˇāˇāļāļģāļ¯?
Adow donita mukut kiyanna epaāļāˇāˇāˇâāļē⎠āļ¸āˇāļģāļąāˇāļ⎠āļ´āˇāļŠāˇ āˇāļēāˇāļ⎠āļŊāˇāļ⎠āļāļāļ⎠āļ´āˇāļąāˇāļąāˇ āļ¸āļ§ āˇāˇāļāļģāļ¯?
āļŊāˇāˇāˇāļą + āˇāļēāˇāļ⎠āļŊāˇāļ⎠āļāļāļāˇAdow donita mukut kiyanna epa
muralita wihiluwatath kotiyaa kiyanna epa banpuka paluwa neda kotiyage team eka
āˇāˇāļģāˇāˇāļ§ āļ¸āˇāļą āˇāļ¯ āļ´āˇāļąāˇāļąâŖ āˇāˇāļāˇāļāļģāˇāļ¯ āļāˇāļēāļŊ⎠āˇāˇāļāˇāļąāˇāˇ āļ¸āˇāļąāˇ āļąāļ¸āˇ.muralita wihiluwatath kotiyaa kiyanna epa ban
2000 passe uttalaa thamayi oka genawwe
āļąāļąāˇāļ¯āˇ burger āļąāˇ. Wicket 2kt gattaape pathiranaya neda ipl eke wadima speed danne. nokia th 140s ganan danne
burger danawa ne 150
------ Post added on Mar 28, 2024 at 10:00 PM


Chameera > Starc in T20sstarc innakan chameerata nan chance nathi wei![]()
kalin eketh wada gatta ne starc waChameera > Starc in T20s