aniwa T10 tournament ekata danna onaāļ āļąāˇāļą āļ¯āˇāļāˇāˇāˇāļŊāˇāļŊāļēāļ⎠āļāˇāļąāļ¸ āļ āļēāˇāļąāˇ āļāļģāļŊāˇāļ¯āˇāļ⎠āˇāˇāˇ āļ is back bitches
![]()
āļ āļ¯āļ¯ āļ¯āļąāˇāļąāˇ?Sri Lanka Men"s National Cricket Team will tour New Zealand during December and January to play 3 T20Is and 3 ODIs against New Zealand - Sri Lanka Cricket
āļļāļŊāļąāˇāļą āļāļāˇāļāˇāˇāļ⎠āļąāˇ āļāļģāˇāˇāļŊāļ¸ āļāļģāˇāˇāˇāļŊ⎠āļ¸āˇāļąāˇ āļāļģāļąāˇāļ¯ āļ¸āļąāˇāļ¯, āļēāļ⎠āļāļŊāˇāļŊ⎠āļ¸āˇāļ ⎠āļļāļŊāļąāˇāļąāļ⎠āļ¸āˇāļ§ āˇāļŠāˇ āļ¸āˇāļąāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļąāˇ, āļāļąāˇāļāļģāļ¸ āˇāˇāļģ āˇāˇāļŠ āļāļ¸āˇ,Jay Shah - Shammi - Money Laundering League
Star sports 1 - LinkāļļāļŊāļąāˇāļą āļŊāˇāļąāˇāļ⎠āļāļāļ⎠āļąāˇāļ¯āˇāļ¯
honda crowd ekak innawa bn. mn nan hithuwe melo yakek nathi wei kiyala. ara eka para legend league ekak thibbe e wage athi kiyala hithuneāļļāļŊāļąāˇāļą āļāļāˇāļāˇāˇāļ⎠āļąāˇ āļāļģāˇāˇāļŊāļ¸ āļāļģāˇāˇāˇāļŊ⎠āļ¸āˇāļąāˇ āļāļģāļąāˇāļ¯ āļ¸āļąāˇāļ¯, āļēāļ⎠āļāļŊāˇāļŊ⎠āļ¸āˇāļ ⎠āļļāļŊāļąāˇāļąāļ⎠āļ¸āˇāļ§ āˇāļŠāˇ āļ¸āˇāļąāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļąāˇ, āļāļąāˇāļāļģāļ¸ āˇāˇāļģ āˇāˇāļŠ āļāļ¸āˇ,

āļāˇâāļģāˇāˇāļąāˇāļŠāˇ āļāļāļ§ āļāļą āļāļąāˇāļ§ āļ´āˇāļŊ⎠āļāˇāļŠāˇ 2āļ⎠āļąāˇāļ¸āˇāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļŊāˇhonda crowd ekak innawa bn. mn nan hithuwe melo yakek nathi wei kiyala. ara eka para legend league ekak thibbe e wage athi kiyala hithune![]()
āļļāļŊāļąāˇāļą āļŊāˇāļąāˇāļ⎠āļāļāļ⎠āļąāˇāļ¯āˇāļ¯
Who cares ? Kawda oya jarawa balanne?
āļāļē āļāļļāļ⎠āļļāļŊāļŊ āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ āļāˇâāļģāˇāļŠāˇ āļāļąWho cares ? Kawda oya jarawa balanne?
zimbabwe walin sponcor karana cn ekak mn hithanne. zimbabwe open for business kiyala thiyenne. abudhabi t10 eketh thibba. zimbo president ge video ehema damma eke.āļāļē⎠āļļāļąāˇ āˇāˇāļ¸ āļāļāˇāļāˇāļ¸ āļ´āļ´āˇāˇāˇ zimbabwe āļāˇāļēāļŊ āļāˇāļŊ āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ. āˇāļ¯āˇāļ¯ āļļāˇāļāļēāˇ. āļ´āˇāļāˇāˇāˇāļāˇāļąāˇ āļļāļąāˇāļāļŊāˇāļ¯āˇāˇāˇ āˇāˇāļ´āˇāļąāˇāˇāļģ⎠āļāļģ⎠āļąāļ āļ¸āˇāļ§ āļąāļ¸āˇāļļāˇāļēāˇ.