LPL / Asia Cup / Pakistan Tour - 2023 🏏

āļ¸āˇ™āˇ€āļģ āļšāˇ”āˇƒāļŊāˇāļąāļē āļšāˇāļ§āļ¯?


  • Total voters
    85
  • Poll closed .

Chimpanzee Putha

Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,693
    15,040
    113
    Milagiriya

    āļ´āļšāˇŠāļšāˇšāļšāˇŠ āļ…āļŠ āļ…āļŠāˇ āļ¯āˇ”āļš āļšāˇ’āļēāļąāļšāˇœāļ§ āļ‹āļœāˇš āļšāˇ™āļŊ⎊āļŊ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇƒāˇ’āļ‚⎄āļŊ āļšāˇ”āļšāˇ”āļŊ⎙āļšāˇŠ Selfie āļœāˇ„āļąāˇ€āˇ 😂😂
     

    Rahula Kasun

    Well-known member

  • āļ´āļšāˇŠāļšāˇšāļšāˇŠ āļ…āļŠ āļ…āļŠāˇ āļ¯āˇ”āļš āļšāˇ’āļēāļąāļšāˇœāļ§ āļ‹āļœāˇš āļšāˇ™āļŊ⎊āļŊ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇƒāˇ’āļ‚⎄āļŊ āļšāˇ”āļšāˇ”āļŊ⎙āļšāˇŠ Selfie āļœāˇ„āļąāˇ€āˇ 😂😂

    :lol::lol: āļ´āˇ€āˇ” āļŒ, āļ”āļē āļ´āļšāļēāˇ āļ”āļē āļŊāļē⎒āļ§āˇŠ āļ´āļ­āˇŠāļ­āˇ”⎀⎙āļą āļŠāˇœāļŊ⎊āļšāˇ’āļēāļ­āˇŠ āļ”āļŊ⎔⎀⎙ āļąāˇ€āˇāļœāˇ™āļą āˇ„āˇ™āļąāļ¸ āˇƒāļ­āˇ”āļ§āˇ™āļąāˇŠ āļ‹āļŠ āļ´āˇāļą āļ´āˇāļą āˇ„āˇ’āļ§āˇ’āļē⎙ āļ…āļ´āˇš āļ‹āļąāˇŠ āļ¸āˇāļ¯ āˇ„āļģ⎒āļē⎙ āļ‘āļš āļ¯āˇ’āļœāļ§ āļ…⎀⎔āļ§āˇŠ ⎀⎙āļ¯āˇŠāļ¯āˇ’..:lol::lol: ⎄⎙āļąāļ¸ āļŊāļē⎒āļąāˇŠ āļ¯āˇ”āļąāˇŠāļąāˇ™ ⎀āļ§āˇš ⎄⎒āļ§āļ´āˇ” āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇ™ āˇƒāˇ™āļ§āˇŠ āļ‘āļšāļ§.. āˇ„āˇœāļ¯ āˇ€āˇāļŠāˇš āļ´āļšāļēāļ§.. āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ…āļŠāļąāˇ€ āˇ€āˇšāˇƒāˇ’āļē⎙āļšāˇŠ ⎀āļœāˇš
     
    Last edited:

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • āļœāˇ„āļē⎒

    NEKATHA-P-10-11-09-GNS-1.jpg
    UgwzBmZ.jpg
     

    jehantheexplorer

    Well-known member
  • Apr 25, 2023
    1,470
    1,136
    113

    āļ´āļšāˇŠāļšāˇšāļšāˇŠ āļ…āļŠ āļ…āļŠāˇ āļ¯āˇ”āļš āļšāˇ’āļēāļąāļšāˇœāļ§ āļ‹āļœāˇš āļšāˇ™āļŊ⎊āļŊ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇƒāˇ’āļ‚⎄āļŊ āļšāˇ”āļšāˇ”āļŊ⎙āļšāˇŠ Selfie āļœāˇ„āļąāˇ€āˇ 😂😂

    paw hutto, india wal final ekedi support krw lu
     
    • Haha
    Reactions: Chimpanzee Putha

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,862
    3,048
    113
    colombo
    india eka api gahanawaa nikan wage
    arun individual sellam karaddi api team ekak wdiyata game eka denne

    āļ¸āˇš āļ´āˇāļģāļ­āˇŠ āļ†āˇƒāˇ’āļēāˇāļąāˇ” ⎁⎖āļģāļēāˇ āˇƒāˇŠâ€āļģ⎓ āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€. āļ‰āļģ⎒āļ¯āļ§ āļ¯āˇƒāˇŠāˇƒ 100 āļœāˇ„āļŊ ⎆āļē⎒āļąāļŊ⎊ āļ¯āˇ’āļąāˇŠāļąāļ¸ āļ­āˇœāļ´āˇ’āļ§ āļ‡āļŠāˇ™āļē⎒ :oo:
    kiyanna bha ewaaa
    ------ Post added on Sep 15, 2023 at 3:40 AM

    āļ’ āˇ€āˇ’āļ­āļģāļšāˇŠ āļąāˇ™āˇ€āˇ™āļē⎒ āļēāļšāˇ . āļ¸āˇ”āļąāˇŠāˇ€āˇŠ āļļ⎃⎊ āļ‘āļšāļš āļ¯āˇāļœāˇ™āļą WC āļ¯āˇ’āļąāļą āˇ€āļœāˇš āļģāļ§ āˇ€āļ§āˇš āļēāļē⎒.

    ⎄⎒āļ­ āļ‰āļŊ⎊āļŊāļą āļ­āļģ⎔ ⎀āļŊāļ§ āļœāˇ™āļąāˇŠāļąāļŊāˇ āˇƒāˇ’āļąāˇŠāļ¯āˇ” āļšāˇ’āļē⎀āļē⎒. āļąāļ§āˇ€āļē⎒.

    WC āļ‘āļšāļ§ āļšāļŊ⎒āļąāˇŠ āļ…āļ´āˇš āļ‹āļąāˇŠāļ§ āļšāˇŠâ€āļģ⎒āļšāļ§āˇŠ āļ…āļ¸āļ­āļš āˇ€āˇ™āļąāˇŠāˇ€ āļ•āļš āļ¯āˇ’āļąāˇŠāļąāˇœāļ­āˇŠ.! āļ‰āļąāˇŠāļ¯āˇ’āļēāˇāˇ€ āļ•āļš āļœāˇ™āļąāˇ’āļ āˇŠāļ āˇāˇ€āˇš.

    Bleed Blue Team India GIF by Hike Sticker Chat
    2014 wage gahanawa
    final pak vs sl
    or aus eng vs sl
    ------ Post added on Sep 15, 2023 at 3:42 AM
     
    • Like
    Reactions: jehantheexplorer

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    āļ¸āˇš āļ¸āˇœāļšāļšāˇŠāļ¯ āļļāļ‚?
    āļ‰āļąāˇŠāļ¯āˇ’āļēāļąāˇŠ āļ‹āļąāˇŠāļœāˇ™ āļœāˇœāļąāˇŠāļ´āˇāļ§āˇŠ āļĸāˇāļ­āˇ’ āļ†āļŊ⎙

    āļœāˇ„āļąāˇŠāļą āļ´āˇ”⎅⎔⎀āļąāˇŠ Pitch āļ‘āļšāļš, āˇ„āˇœāļŗ Bowlers āļŊāļ­āˇŠ āļąāˇāļ­āˇ”⎀ āļ¸āˇ™āļ āˇŠāļ āļģ āļ āˇāļ§āļģ⎊ āļ‹āļąāˇ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‰āļģ⎒āļ¯āļ§ āˇ„āˇœāļŗ āļšāˇ‘āļ¸āļšāˇŠ āˇƒāˇ™āļ§āˇŠāˇ€āˇ™āļē⎒

    India bat first

    India 345/6
    SL 160 All out

    SL bat first
    SL 230 All out
    IND 235/4 40overs
    ------ Post added on Sep 15, 2023 at 6:55 AM
     
    Last edited:

    Keshan94

    Well-known member
  • Nov 6, 2022
    1,997
    3,152
    113
    āļ…āļ¯ āļ¸āˇāļ āˇŠ āļ‘āļš āļ¯āˇ’āļąāļąāˇ€āˇ āļšāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€āļ¸ āļšāˇāļģ⎒ āļšāļ­āˇ āļšāˇ’āļēāļ´āˇ” āļ‹āļąāˇŠ āļšāˇ ?
    āļ­āˇœāļ´āˇ’ āļąāˇ’āļ¯āˇ’āļ¯ ?? :P

    ⎄⎐āļļ⎐āļē⎒ āļ¸āļ¸ āˇ„āˇ’āļ­āˇ”āˇ€āˇš āļ…āļ´āˇš āļ‹āļąāˇŠ āļ¸āˇ“āļ§ āˇ€āļŠāˇ āļŊāˇšāˇƒāˇ’āļē⎙āļąāˇŠ āļ¯āˇ’āļąāļē⎒ āļšāˇ’āļēāļŊāˇ.
    280 āļšāˇŠ āļœāˇāˇ„āˇ”āˇ€āˇ āļąāļ‚ āļœāˇ„āļē⎒ :cautious:
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    apith nidaganna yanawa prens.. mun gahagena yay wage.. Jayawewa Kollane.. :yes: :yes: :love:
    nidaganna giya tikata wechcha dewal.. Hemanila...
    denui miss wechcha tika balala iwra kale.. Ado kerima match ekak neh ban..
    anyway Asalankaya Patta :love:... uuta aye Pukbariya kiyanne ne mama.. :rolleyes: :yes:
    Patta, ohomma India elath gahamu kollane, Asia cup ussala Hitha illana tharu eke heminenna ottu ne :sorry::sorry:, paduwe practise karala WC ekath gahapalla.. :D:love::love:
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,664
    125,311
    113
    āļ¯āˇ™āˇ„⎒⎀āļŊ
    āļ¸āļ¸ āˇ„āˇ™āļ§ āļ¸ āļēāļąāˇ€āˇ āļ¸āļ āļ‚ āļ´āˇ’āļąāˇŠāļ§āˇ āļ§ āļ¸āļąāˇŠāļąāˇ™āļąāˇŠ āļšāˇœāļ§āļąāˇŠāļą. 😡
    @dilann āļ­āˇ€ āļ‘āļšāˇ™āļšāˇŠ āˇƒāˇ™āļ§āˇŠ āļ‹āļąāˇ
     

    dilann

    Well-known member
  • Pondis tay pukbariya tay ada gahapu knock eka aaye match ganakatama athi. Pinto ta tamay kela wenne ooken.
    āļ•āļšāļ¸ āļšāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€āˇ āļąāˇš āļ¯āˇ€āˇƒāˇŠ āļ¯āˇ™āļš āļ­āˇ”āļąāļšāļ§ āļšāļŊ⎒āļąāˇŠ 90āļšāˇŠ āļœāˇāˇ„⎔⎀āļ¸āļ­āˇŠ :rofl:
     

    C_S_M

    Well-known member
  • May 8, 2023
    3,213
    3,560
    113
    Kandy
    āļ‰āļąāˇŠāļ¯āˇ’āļēāļąāˇŠ āļ‹āļąāˇŠāļœāˇ™ āļœāˇœāļąāˇŠāļ´āˇāļ§āˇŠ āļĸāˇāļ­āˇ’ āļ†āļŊ⎙

    āļœāˇ„āļąāˇŠāļą āļ´āˇ”⎅⎔⎀āļąāˇŠ Pitch āļ‘āļšāļš, āˇ„āˇœāļŗ Bowlers āļŊāļ­āˇŠ āļąāˇāļ­āˇ”⎀ āļ¸āˇ™āļ āˇŠāļ āļģ āļ āˇāļ§āļģ⎊ āļ‹āļąāˇ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‰āļģ⎒āļ¯āļ§ āˇ„āˇœāļŗ āļšāˇ‘āļ¸āļšāˇŠ āˇƒāˇ™āļ§āˇŠāˇ€āˇ™āļē⎒

    India bat first

    India 345/6
    SL 160 All out

    SL bat first
    SL 230 All out
    IND 235/4 40overs
    ------ Post added on Sep 15, 2023 at 6:55 AM
    Ind vs pak not in final means win kara wage thama. Mata nam e ethi
     
    • Like
    Reactions: RealityOfX

    C_S_M

    Well-known member
  • May 8, 2023
    3,213
    3,560
    113
    Kandy
    Final eka dinannanam Mahesh Theekshana drop karanna wei. E wenuwata all rounder Dushan Hemantha danna ona. Theekshanage bowling & ground fielding 💩70i. Theekshanage kaale iwarai Ajantha Mendis wage. Dotsankata ball kanne nathuwa runs gahanna wei, should keep Madushan instead of garbage Rajitha. Not sure about captain who is the worst player against spinners i have ever seen.