Macbook එකට තේ එක හැලුණා.

බෙන් 10

Well-known member
  • Aug 12, 2014
    2,356
    1,550
    113
    32
    Earth-Cj025
    මගේ Macbook එකට තේ එක හැලුණා. තාම මොකුත් අවුලක් නම් නැහැ. පුළුවන් විදිහට සුද්ද කරලා දැම්මා. මේක repair කරන තැනකට දීලා හොදට සුද්ද කර ගන්න වෙයිද මොකුත් වෙන්න කලින්.
    එහෙම ඕනෙනම් Negombo කිට්ටුව හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද?
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,815
    15,085
    113
    35
    Spain
    ඔවු සර්විස් එකක් කරන්න. සාමාන්‍යයෙන් ඔය වගේ ඒවාට ඔරොත්තු දෙනවා, නමුත් සීනි රස නිසා කූඹි ඇවිල්ල රබර් කොටස් කන්න ඉඩ තියෙනවා.
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,978
    10,256
    113
    Dissapointed Angry Cat GIF
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    හොඳ තැනක් කියපන්කෝ! ලංකාවේ තැන් ගැන මන් දන්නෙත් නෑ,
    නැත්තම් සිංගා යන එන වෙලාවක Apple Store එකට හරි, iStudio එකට හරි දිලා service පාරක් දාන්න තමා හිතන් ඉන්නේ. Apple Store එකෙන් free service කරනවා කියලා අහලා තියනවා.
     

    aroshj

    Well-known member
  • Apr 5, 2007
    1,360
    517
    113
    In my studio
    මගේ Macbook එකට තේ එක හැලුණා. තාම මොකුත් අවුලක් නම් නැහැ. පුළුවන් විදිහට සුද්ද කරලා දැම්මා. මේක repair කරන තැනකට දීලා හොදට සුද්ද කර ගන්න වෙයිද මොකුත් වෙන්න කලින්.
    එහෙම ඕනෙනම් Negombo කිට්ටුව හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද?
    oka galawala clean karapan...motherboard ekata ehema liquid gihilla nam corrode wenna balai....dan weda karata tika dawasakin kela wela yai..