මගේ Macbook එකට තේ එක හැලුණා. තාම මොකුත් අවුලක් නම් නැහැ. පුළුවන් විදිහට සුද්ද කරලා දැම්මා. මේක repair කරන තැනකට දීලා හොදට සුද්ද කර ගන්න වෙයිද මොකුත් වෙන්න කලින්.
එහෙම ඕනෙනම් Negombo කිට්ටුව හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද?
එහෙම ඕනෙනම් Negombo කිට්ටුව හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද?