Macbook එකට තේ එක හැලුණා.

බෙන් 10

Well-known member
  • Aug 12, 2014
    2,357
    1,552
    113
    32
    Earth-Cj025
    මගේ Macbook එකට තේ එක හැලුණා. තාම මොකුත් අවුලක් නම් නැහැ. පුළුවන් විදිහට සුද්ද කරලා දැම්මා. මේක repair කරන තැනකට දීලා හොදට සුද්ද කර ගන්න වෙයිද මොකුත් වෙන්න කලින්.
    එහෙම ඕනෙනම් Negombo කිට්ටුව හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද?
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,819
    15,095
    113
    35
    Spain
    ඔවු සර්විස් එකක් කරන්න. සාමාන්‍යයෙන් ඔය වගේ ඒවාට ඔරොත්තු දෙනවා, නමුත් සීනි රස නිසා කූඹි ඇවිල්ල රබර් කොටස් කන්න ඉඩ තියෙනවා.
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,980
    10,259
    113
    Dissapointed Angry Cat GIF
     
    • Sad
    Reactions: බෙන් 10

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,674
    113
    හොඳ තැනක් කියපන්කෝ! ලංකාවේ තැන් ගැන මන් දන්නෙත් නෑ,
    නැත්තම් සිංගා යන එන වෙලාවක Apple Store එකට හරි, iStudio එකට හරි දිලා service පාරක් දාන්න තමා හිතන් ඉන්නේ. Apple Store එකෙන් free service කරනවා කියලා අහලා තියනවා.
     

    aroshj

    Well-known member
  • Apr 5, 2007
    1,360
    518
    113
    In my studio
    මගේ Macbook එකට තේ එක හැලුණා. තාම මොකුත් අවුලක් නම් නැහැ. පුළුවන් විදිහට සුද්ද කරලා දැම්මා. මේක repair කරන තැනකට දීලා හොදට සුද්ද කර ගන්න වෙයිද මොකුත් වෙන්න කලින්.
    එහෙම ඕනෙනම් Negombo කිට්ටුව හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද?
    oka galawala clean karapan...motherboard ekata ehema liquid gihilla nam corrode wenna balai....dan weda karata tika dawasakin kela wela yai..
     
    • Like
    Reactions: බෙන් 10

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,333
    6,980
    113
    අනිවා ගලවලා clean කරන්න ඕන
    ඕකෙ තියන ඇහැට පේන්නෙ නැති පොඩි කැපෑසිටර් රෙසිස්ටර් එහම සේරම corrode වෙලා ටික දවසකින් වැඩ කරන්නෙ නැති වෙයි එතකොට ඕක රෙපෙයාර් කරන්න බැරි වෙන්නත් පුලුවන්
    තාම වැඩ නං ශට් ඩවුන් කරලා තියලා හරියට ක්ලීන් කරගන්න කොහෙට හරි දීලා

    රෙපෙයාර් කරන්න හරි අලුතෙන් බෝඩ් එකක් දාන එකට වඩා ඒක ලේසියි
     

    බෙන් 10

    Well-known member
  • Aug 12, 2014
    2,357
    1,552
    113
    32
    Earth-Cj025
    ඔවු සර්විස් එකක් කරන්න. සාමාන්‍යයෙන් ඔය වගේ ඒවාට ඔරොත්තු දෙනවා, නමුත් සීනි රස නිසා කූඹි ඇවිල්ල රබර් කොටස් කන්න ඉඩ තියෙනවා.
    mage ekatath haluan parak... wathura tikak dala key tika poddak pihalandapan reddakin. 1yr withara kalin une mageth... keys poddak sticky wage wenawa... but eka tika kalekin hariyanawa... awulak na thama nam ...
    හොඳ තැනක් කියපන්කෝ! ලංකාවේ තැන් ගැන මන් දන්නෙත් නෑ,
    නැත්තම් සිංගා යන එන වෙලාවක Apple Store එකට හරි, iStudio එකට හරි දිලා service පාරක් දාන්න තමා හිතන් ඉන්නේ. Apple Store එකෙන් free service කරනවා කියලා අහලා තියනවා.
    oka galawala clean karapan...motherboard ekata ehema liquid gihilla nam corrode wenna balai....dan weda karata tika dawasakin kela wela yai..
    සීනි කියන්නේම සාපයක්. පුලුවන් තරන් වතුර මතුවෙනවා. කොහොම හරි සීනි ගතිය යවාගන්න.
    අනිවා ගලවලා clean කරන්න ඕන
    ඕකෙ තියන ඇහැට පේන්නෙ නැති පොඩි කැපෑසිටර් රෙසිස්ටර් එහම සේරම corrode වෙලා ටික දවසකින් වැඩ කරන්නෙ නැති වෙයි එතකොට ඕක රෙපෙයාර් කරන්න බැරි වෙන්නත් පුලුවන්
    තාම වැඩ නං ශට් ඩවුන් කරලා තියලා හරියට ක්ලීන් කරගන්න කොහෙට හරි දීලා

    රෙපෙයාර් කරන්න හරි අලුතෙන් බෝඩ් එකක් දාන එකට වඩා ඒක ලේසියි
    Thank you. හොද Service තැනක් තමයි දැන් හොයන්න ඕනේ
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    mr.bauwwa

    Well-known member
  • May 15, 2017
    1,928
    1,346
    113
    Bump, honda tenakain kara ganin.
    Visthare methana daahan.
    Mageth dawasak unu unu coffee ekak heluna.
    Screen eka damage, board eka mokada une dan nehe.
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,981
    18,889
    113
    මීගමුවෙ නම් ශුවර් නෑ. තැනක් දැකල තියනව මාරිස්ටෙලා එක ඉස්සරහ. හොයල බලල යන්න. නැතුනම් කොලඹ තමයි