Mitsubishi Lancer CK 2 ගෑන දන්න කටිය පොඩි හෙල්ප් එකක් ඔනේ

Apr 30, 2012
583
40
0
Mitsubishi Lancer CK 2 ගෑන දන්න කටිය පොඩි හෙල්ප් එකක් ඔනේ

මම පොඩි car කට්ටක් ගන්න ඉන්නේ ,,දන්න කට්ටිය ඉන්නව නම් පොඩි හෙල්ප් එක දෙන්න මේ car එක කොහොමද

24a.jpg


LANCER_99_CK2A.jpg


මන් ගන්න ඉන්නේ ash color එකක් 1996/manual/ Number eka 300/ 13.20 කියනවා ලාබයි ද?
 
Last edited:

shiwankaswe

Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    honda civic ek3 da?

    mamat civic akak ganna heduwe,, godak negative comments awa (fuel ,Parts etc)

    so nissan or toyota walata yanna hethuwe :(

    math ek3 auto 1k use karanne, kisi aulak ne denata nam. last week power stearing pump aka maru kale. recondition 5000i une. maru karanna 1000i giye. oya ck2 akata wada nam sehenna comfortable ek3 aka. parts oni tharam recondition thiyanawa
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    hodai mchn awulak ne balala ganna...hama gahapu race karapu ewath tiyenwa....oya ganata mazda bhalp car ekath tiyenwa...man gawa 6 years tibba man asama vehicle ekak...acceleration maxa...ona ekak oya ganata tiyena nissan toyota nan ganna epa....garage walama tama inna wenne....
     
    • Like
    Reactions: web_designer_619

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    honda civic ek3 da?

    mamat civic akak ganna heduwe,, godak negative comments awa (fuel ,Parts etc)

    so nissan or toyota walata yanna hethuwe :(

    ela aran balapanko toyota nissan...masen epa wunata passe methana comment ekak dapan
     

    okay

    Member
    Apr 29, 2013
    927
    120
    0
    System32
    අම්මෝ ලංකාවේ වාහනවල ගණන් බන් :(
    මේක ගත්තේ ලංකාවේ සල්ලි වලින් ලක්ෂ 10කට :)
    2005 Toyota Corolla 121


    1010521_10201338394292142_546533630_n.jpg
     
    • Like
    Reactions: web_designer_619

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,001
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    Carburated ekak da? ehenam thawa poddak gaana adu karaganna puluwan.
    oke models keepayak enewa (trim models)

    MX - Japanese domestic - Mostly carb
    MXE - Export model domestic/Asian model - Carb/EFI
    GL - Japanese domestic semi option - Carb/EFI
    GLX - Japanese domestic full option / Indian made semi option (not recommended) - EFI
    GLXi - Indian made full option (not recommended) - EFI

    gannawa nam MX/MXE full option GLX ekak ganin. Touch AC/ triptronic gear with DOHC EFI engine (4G15) . eka tikak gana wedi wei. Manufactured year eka anuwa price eka wenas wenewa. Overall godak hondha wahanayak habay options anuwa price range eka godak wenas.
     
    Last edited:

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Kattiya godak coments dala tiyanava.. mamat evama dala wadak nahane ban.. car eka hondai habai 1996 lancer CK1 wenna ona.. kohoma unat 1500cc EFI modal ekak ganna.. anek options oyage kamatta paridi.... oya gaana padu naha thawa tikak aduwen illapan.

    ona deyak ahanna....

    jaya wevaaaaaaaaaaaaa........!!!!!!!!!!
     

    DJCK

    Well-known member
  • Sep 22, 2006
    2,119
    150
    63
    math ek3 auto 1k use karanne, kisi aulak ne denata nam. last week power stearing pump aka maru kale. recondition 5000i une. maru karanna 1000i giye. oya ck2 akata wada nam sehenna comfortable ek3 aka. parts oni tharam recondition thiyanawa

    hmmm ,,, den ek3 yana price kohomada bn? 1L KM kiyak yanawadA? (EFIneda)

    ela aran balapanko toyota nissan...masen epa wunata passe methana comment ekak dapan

    a moko bun :O
     
    Apr 30, 2012
    583
    40
    0
    Carburated ekak da? ehenam thawa poddak gaana adu karaganna puluwan.
    oke models keepayak enewa (trim models)

    MX - Japanese domestic - Mostly carb
    MXE - Export model domestic/Asian model - Carb/EFI
    GL - Japanese domestic semi option - Carb/EFI
    GLX - Japanese domestic full option / Indian made semi option (not recommended) - EFI
    GLXi - Indian made full option (not recommended) - EFI

    gannawa nam MX/MXE full option GLX ekak ganin. Touch AC/ triptronic gear with DOHC EFI engine (4G15) . eka tikak gana wedi wei. Manufactured year eka anuwa price eka wenas wenewa. Overall godak hondha wahanayak habay options anuwa price range eka godak wenas.

    Thanks machan,,man melo hathilawwak danne naha,,dan elakiri wage scene eka therenawa, ada giya 110 ekak balanna ,appa 14 kiyanawa #### 70 i,